Fitness Seller

Log Arturiano, Bulking

Als je gemiddeld maar stijgt:D

• Topic Starter Topic Starter
Daarom, deze 3 weken opeens 2 kg aangekomen haha , maar dat is meer vocht denk ik want buik omvang + vet percentage etc is zelfde :D

Alleen dinsdag wordt weer een echt cheatmeal weer all you can eat wok dus dat wordt weer genoeg eten 3000-4000 kcals :p

Vandaag vanaf half 10 tot rond 3 uur rondegelopen dus eigenlijk genoeg verbrand...

Wat voelde niet cheaten k*t op zo'n plek,, me vriend + iedereen on me heen lekker chineees, kebak, kapsalon, en ik maar aan mijn broodjes :P

voor de rest vandaag denk ik wat te weinig gegeten ik kom wel op me kcals uit , maar met 5 uurtjes lopen op de zwartemarkt + straks nog naar serious request en daar heledag rondlopen , das toch iets teweinig denk ik :D

Vind je het zo belangrijk dan om clean aan te komen?

Vandaag vanaf half 10 tot rond 3 uur rondegelopen dus eigenlijk genoeg verbrand...

Wat voelde niet cheaten k*t op zo'n plek,, me vriend + iedereen on me heen lekker chineees, kebak, kapsalon, en ik maar aan mijn broodjes :P

voor de rest vandaag denk ik wat te weinig gegeten ik kom wel op me kcals uit , maar met 5 uurtjes lopen op de zwartemarkt + straks nog naar serious request en daar heledag rondlopen , das toch iets teweinig denk ik :D
Wat zou één keer een lekkere döner kebab uitmaken als je bulkt? je zou het eens per half jaar doen als ik jou zo hoor... dus waarom dan niet gewoon die ene keer lekker meedoen?

Ik kan het nooit laten om een lahmacun met döner te eten op de zwarte markt. :D zo lekker!

Haha, maar Marina het probleem is ik ga dinsdag all you can eat work, dus ja dan nog vandaag ook nog cheaten is niet echt zo fijn :P..

Maar ja zoals Kevinson ook al zegt, liever wat slomer aankomen en minder te hoeven cutten :D

Ach ja.. wat is daar zo erg aan? je zegt zelf al dat je de hele dag hebt gelopen. dus die kebab kan echt geen kwaad. Is gewoon vlees en dus eiwit en als je de sambalsaus neemt is het helemaal niet zo slecht als jij denkt! ;)

Ach ja.. wat is daar zo erg aan? je zegt zelf al dat je de hele dag hebt gelopen. dus die kebab kan echt geen kwaad. Is gewoon vlees en dus eiwit en als je de sambalsaus neemt is het helemaal niet zo slecht als jij denkt! ;)

Eens, valt reuze mee.

Haha, maar Marina het probleem is ik ga dinsdag all you can eat work, dus ja dan nog vandaag ook nog cheaten is niet echt zo fijn :P..

Maar ja zoals Kevinson ook al zegt, liever wat slomer aankomen en minder te hoeven cutten :D

Deze Guy he xD hoevaak heb k je op de whatsapp al gezegd dat het geen ruk uitmaakt, zolang je maar gwn vreet en traint xD je vetpercentage is niet boeiend in de winter, je gewicht is iets wat wel al gauw belangrijk is als progressie punt, de spiegel is je referentie punt. En dus boeit je VP niet.

Mja ga mr gwn vreten. Je kan dinsdag net so goed niet gaan wokken want de kerstdagen en oud en nieuw komen eraan, nu ga je binnen 14dagwn een tonnetje worden hoor ;)

Kijk uit dat je niet TE traag aankomt hé kerel, je spieren moeten wel optimaal kunnen groeien ;)
Gaat lekker nu zo te zien, maar voorheen 2kg vanaf augustus (3-4 maanden) is wel aan de lage kant.

het is niet 2 kg haha begon bij 57 ben nu 62 kg dus 5 kg in 3-4 maanden is redelijk toch?

Gister volgensmij teweinig gegeten,
volgens mijn berekening benodigheden = 2200
gegeten : +- 2600
gelopen +- 10-12 uurtjes waarvan echt 6 uur puur gelopen denk ik en de rest beetje gedanst gezeten etc
Verbrand: 1500 kcals
Dus heb denk ik wat teweinig gehad :S

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Ja das waar, ik ben gister te eigenwijs geweest en na mijn berekening met hoeveel ik heb verbrand heb ik echt veel te weinig binnengekregen denk ik :S 2600 en 1500 nog verbrand ook ongeveer :S

Maar ja ik maak het dinsdag wel weer goed :P

Hoe bereken je die 2200?
En waarom heb je niet meer gegeten dan? Als je weet dat je veel loopt (of daarna) kan je alsnog eten ;)

Hell, die 2200 was gewoon m'n onderhoud met 4x sporten per week, en die andere 1500+ was nog die van extra lopen op die dag, die niet bij mijn acitviteitsfactor staat inbegrepen :p

En ik kwam er pas in de ochtend achter, ik dacht lopen verbrand niks, maar zo te zien wel :p

Afgezien van dat vocht enzo bedoel ik kerel.
Heb je laatst nog gequote erover; Augustus zat je 58kg en november 60kg (vanwege ziekte was je wat gezakt). Maar minder dan 1kg per maand gainen op jou gewicht is onzin.
Kunt er beter 0,5kg boven zitten dan dat je het eronder zit, imo.

Edit: Pagina 1.

Hell, die 2200 was gewoon m'n onderhoud met 4x sporten per week, en die andere 1500+ was nog die van extra lopen op die dag, die niet bij mijn acitviteitsfactor staat inbegrepen :p

En ik kwam er pas in de ochtend achter, ik dacht lopen verbrand niks, maar zo te zien wel :p

Jouw onderhoud is 2200? Dat is evenveel als mij ???

Ow zo, Ja shady ik eet nu op trainingsdagen 2600 en op rustdagen 2200-2300
Alleen ik stop deze week even met soda,zout, colalight enzo , om te kijken wat mijn gewicht nou echt is
als ik dan nog steeds laag zit ga ik hem verhogen
Zoetstof is dat ook vochthoudend iets?

En hell93, ik weet niet zo te zien wel ik gain nog wel op 2600 tenminste dat denk ik, eerst even deze week kijken wat mijn gewicht is zonder vocht en dan kijken of ik meer moet nemen :p

Ik kom, bij het berekenen van je onderhoud, uit op ongeveer 2400. Dus in principe eet je op trainingsdagen misschien net genoeg en op rustdagen te weinig.
Wat je ook zou kunnen proberen is elke dag ongeveer hetzelfde eten, in plaats van een groot kcal verschil.
Jij hoeft niet bang te zijn dat je te dik wordt, lekker bulken hoor, nu is het nog winter :D

Ja hell93 ik kan dat ook wel gaan proberen, en nee dik worden is niet echt meer mijn mijn punt, laatste tijd ben ik er heel soepel in, ik wil gewoon niet teveel vet aanzetten zodat mijn cut extra lang gaat duren :p

Ik weet nog dat je zei dat je op zou hogen naar 3000 kcal... Nooit van gekomen dus...
Kom op joh... ga gewoon elke dag rond 2500-2600 zitten. Zal je zeker geen kwaad doen. Denk eerder dat dat in je voordeel kan werken.

Terug
Naar boven