Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind je het zo belangrijk dan om clean aan te komen?
Wat zou één keer een lekkere döner kebab uitmaken als je bulkt? je zou het eens per half jaar doen als ik jou zo hoor... dus waarom dan niet gewoon die ene keer lekker meedoen?Vandaag vanaf half 10 tot rond 3 uur rondegelopen dus eigenlijk genoeg verbrand...
Wat voelde niet cheaten k*t op zo'n plek,, me vriend + iedereen on me heen lekker chineees, kebak, kapsalon, en ik maar aan mijn broodjes
voor de rest vandaag denk ik wat te weinig gegeten ik kom wel op me kcals uit , maar met 5 uurtjes lopen op de zwartemarkt + straks nog naar serious request en daar heledag rondlopen , das toch iets teweinig denk ik![]()
zo lekker!Ach ja.. wat is daar zo erg aan? je zegt zelf al dat je de hele dag hebt gelopen. dus die kebab kan echt geen kwaad. Is gewoon vlees en dus eiwit en als je de sambalsaus neemt is het helemaal niet zo slecht als jij denkt!![]()
Haha, maar Marina het probleem is ik ga dinsdag all you can eat work, dus ja dan nog vandaag ook nog cheaten is niet echt zo fijn..
Maar ja zoals Kevinson ook al zegt, liever wat slomer aankomen en minder te hoeven cutten![]()

Hell, die 2200 was gewoon m'n onderhoud met 4x sporten per week, en die andere 1500+ was nog die van extra lopen op die dag, die niet bij mijn acitviteitsfactor staat inbegrepen
En ik kwam er pas in de ochtend achter, ik dacht lopen verbrand niks, maar zo te zien wel![]()