MuscleMeat

Log Kayleeeb!

• Topic Starter Topic Starter
Gister rug, schouder, biceps getraind :)

Bent over row
4x8 35,35,40,40pr

Lat pull down
4x8 35,35,35,40pr

Hyber extension
4x8 10,10,10,10

Dumbel row
4x8 18,18,18,18pr

Mitary press
4x8 22.5,22.5,18.5,17.5

Arnold press
4x8 7,7,7,7

Back fly
4x8 7,7,8,8pr

Biceps curl 60gr bankje
4x8 4,4,4,5

Biceps 21 curl
4x8 15,15,17.5,17.5pr

Was wel nice training had maar weinig tijd dus rust iets ingekort
Alleen.. Weer.. Geen.. Spierpijn.....

Nice train! Je pakt ook lekkere gewichten!
Spierpijn zegt niets over een goede of slechte training. ;)

Zo, mooie gewichten hoor!!
Ik baal ook van geen spierpijn, heel herkenbaar ;) Voelt net of je voor niks bent geweest.

Ik heb ook altijd het gevoel te weinig te hebben gedaan als ik geen spierpijn heb. Vooral nieuwe oefeningen en dingen als dropsets/megasets/supersets krijg ik enorm spierpijn van. Het lichaam past zich snel aan dus wellicht de boel weer omgooien :)

Ik heb ook altijd het gevoel te weinig te hebben gedaan als ik geen spierpijn heb. Vooral nieuwe oefeningen en dingen als dropsets/megasets/supersets krijg ik enorm spierpijn van. Het lichaam past zich snel aan dus wellicht de boel weer omgooien :)

Ik ben nu 2 weken bezig met een nieuw schema, nog 4 weken te gaan en dan weer een nieuw schema

Best wel oke getrain :)

Squat
4x8 30,40,40,40

Deadlift
4x8 30,40,45,45pr

One leg lunges
4x8 bw,8,8,8pr

Bench press
4x8 25,25,25,25

Incline dumbell press
4x8 10,10,10,12

Fly
4x8 8,8,8,8

Overhead triceps extension
4x8 10,10,12.5,12.5

One arm push down
4x8 5,5,5,5

Voor het eerst steeds getimed voor de rust tussen de setjes omg ik kwam tot de conclusie dat ik echt maar 30 sec rust neem ofz.. Nu duurt me training langer :p

Nice training en pr goed bezig

Je gaat lekker vooruit op de DL, lukt het al beter met grip?
Goeie train :D

Ziet er netjes uit. Mooie PR ook!

Nice training en pr goed bezig

Thnkss!

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Je gaat lekker vooruit op de DL, lukt het al beter met grip?
Goeie train :D

Ja he! Deadlift gaat beter. Hou gewoon normale grip vast gaat wel goed eigenlijk gewoon vastknijpen

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ziet er netjes uit. Mooie PR ook!

Je gaat lekker meis!

Lekkere training!

Ik vraag me ook altijd af wie dat eigenlijk telt, de rust tussen de setjes. Zal het ook voor de grap eens doen. Denk dat ik er ook naast zit, maar geen idee te weinig of teveel!

Nice training! Ik heb juist t gevoel alsof ik teveel rust neem hahah ga er ook eens opletten!

Nice training! Ik heb juist t gevoel alsof ik teveel rust neem hahah ga er ook eens opletten!

Hahah dat is wel chil. Ik deed normaal 45 min over m'n training.. Nu minimaal 1uur hahah ook wel chil kan steeds iets zwaarder pakken door meer rust

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Vandaag geen tijd om te trainen..... morgenavond weer.. Vrijdag ochtend ga ik met een collega mijn eerste HIIT training doen......... 7.15 sochtends en savonds cheaten bij sumo.. Denk dat ik zondags dan maar schema 1 en 2 allebei pak anders gaat t door elkaar

Er komen zeker mooie gewichten voorbij! Vooral bij je bovenlichaam, knap hoor!

Dankjewel:):) wil me squat echt omhoog gaan gooien maar heb de laatste tijd beetje last van me knie... Heel jammer maarja we keep on going

Terug
Naar boven