Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Dan wil ik er minimaal 1 enteren, ik blijf bescheiden

Ziet er verdomd netjes uit Keun ! jij bent al beachproof

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

moet je wel minimaal een vagina vol spammen! vul zelf maar in met watDan wil ik er minimaal 1 enteren, ik blijf bescheiden
Ziet er verdomd netjes uit Keun ! jij bent al beachproof![]()
.
Ik had net je reactie gelezen, jij hebt ook een bruut fysiek, ''beetje'' dezelfde bouw.
epic

ludacris+afro=win win situatie!Woow wat een superdude op dat motivatie filmpje van je![]()
When I say Hate, You say Breed.
HATEBREED
HATEBREED
![]()
!wat zeg je me hiervan..Woow wat een superdude op dat motivatie filmpje van je![]()
When I say Hate, You say Breed.
HATEBREED
HATEBREED
![]()

als je nog een keer zo over Shawn Ray praat laat ik je stikken door 100 log vagina's!
Thanks marvin, ook voor je reactie op me foto in de gallerij, iedereen die heeft reageert ofc.Foto op de vorige pagina ziet er erg goed uit!:d goed droog en al behoorlijk wat massa!
wie heeft het hier over pagina's? weet gij nie wat ne vagina is?Koop schoenen met plateau zolen haha! Kom maar op met je 100 pagina's, ik heb er 180 hihi!
Succes vanavond bro', moge de ijzergoden met u zijn!

Jup, helemaal duidelijkThanks marvin, ook voor je reactie op me foto in de gallerij, iedereen die heeft reageert ofc.
*had je al gelezen wat ik op je reactie had beantwoord?

als ik rackpulls op het progamma heb hoop ik altijd dat ik 2 bankjes beschikbaar kan maken, we hebben er 3 van het zelfde model, en een oude en hebben hebben nog een bankje die decline kan gaan (officieel voor de buik).Keun, jullie hebben toch ook geen squatrack? Hoe doe jij rackpulls dan?
hmm ja echt bouncen is het niet meer even aantikken en weer liften, of ik doe deadstops zeg maar. (zo voel ik het het meeste, vooral bij me zwaarste set)Oke, ik doe het ook zo, alleen als ik dan bezig bent raakt de barbell die bankjes dan, en dan bounced hij een beetje en gaat heel die barbell scheef
je rug staat scheef? ik zou anders ook proberen met een verhoging, of je doet gewoon deadstops, lift,rustig laten zakken op bankje, lift, '' ...het bouncen, stel ik doe 12 reps, dan gaat hij zeker 4/5 keer scheef, dit verdoet mijn rug geloof ik echt. Als hij tegen de bankjes aankomt en ik hem daarna weer pull, staat hij scheef