Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
2vmva5u.jpg

Erg goed voor 17 jaar!

ook voor bijna 18 voor Keuning, :kiss: hahah.

• #1.985
Woow wat een superdude op dat motivatie filmpje van je :eek:

When I say Hate, You say Breed.

HATEBREED
HATEBREED

:yell:

• #1.987
Ecto :sd:! hahah

Foto op de vorige pagina ziet er erg goed uit!:d goed droog en al behoorlijk wat massa!

• #1.991
Gister gewogen na het wokken, 75,5 kg buddy! ik moet toch eens zelf een weegschaaltje aanschaffen die 100% zeker me gewicht aangeeft.

vandaag was ik kwart over 6 al wakker, wel nog gedoezelt doet 10 voor 7 en toen dacht ik als ik nu de bus van 5 over 7 haal kan ik een uur eerder gaan van stage, ik had geen ontbijt gemaakt maar een shake en toen ging ik nog snel me noten halen van me kamer, als ik dit niet had gedaan had ik de bus wel gehaald, ik zag hem namenlijk net langsrijden:o
ben alsnog eerder klaar met werken vandaag

vanavond word er getraint; rug-biceps *extra kuiten, evt buik
ben van plan om rackpulls te gaan doen op 1 of 2 plates zodat het onder de knie is, als het niet lekker staat dan doe ik ze gewoon, iets boven de knie.

als je nog een keer zo over Shawn Ray praat laat ik je stikken door 100 log vagina's!
Foto op de vorige pagina ziet er erg goed uit!:d goed droog en al behoorlijk wat massa!
Thanks marvin, ook voor je reactie op me foto in de gallerij, iedereen die heeft reageert ofc.
*had je al gelezen wat ik op je reactie had beantwoord?

Koop schoenen met plateau zolen haha :D! Kom maar op met je 100 pagina's, ik heb er 180 hihi!

Succes vanavond bro', moge de ijzergoden met u zijn!

• #1.993
Koop schoenen met plateau zolen haha :D! Kom maar op met je 100 pagina's, ik heb er 180 hihi!

Succes vanavond bro', moge de ijzergoden met u zijn!
wie heeft het hier over pagina's? weet gij nie wat ne vagina is?
spamwhore!:p

dat zijn ze zeker, als ik tenminste 2 bankjes weet te bemachtigen voor rackpulls:rolleyes:

Keun, jullie hebben toch ook geen squatrack? Hoe doe jij rackpulls dan?

• #1.996
:D
Keun, jullie hebben toch ook geen squatrack? Hoe doe jij rackpulls dan?
als ik rackpulls op het progamma heb hoop ik altijd dat ik 2 bankjes beschikbaar kan maken, we hebben er 3 van het zelfde model, en een oude en hebben hebben nog een bankje die decline kan gaan (officieel voor de buik).
ik neem dus 2 bankjes, barbell erop leggen, schijven erop en klaar.
(wel moet je zorgen dat de uiteindes van de bb net over het bankje gaan, en er zal een kleine 60cm ruimte ertussen blijven waar jij dan staat

Oke, ik doe het ook zo, alleen als ik dan bezig bent raakt de barbell die bankjes dan, en dan bounced hij een beetje en gaat heel die barbell scheef

• #1.998
Oke, ik doe het ook zo, alleen als ik dan bezig bent raakt de barbell die bankjes dan, en dan bounced hij een beetje en gaat heel die barbell scheef
hmm ja echt bouncen is het niet meer even aantikken en weer liften, of ik doe deadstops zeg maar. (zo voel ik het het meeste, vooral bij me zwaarste set)
maar ik ben benieuwd hoe het aanvoelt als ik op een plate sta.
gaat de bb scheef van het gewicht, of door het bouncen

het bouncen, stel ik doe 12 reps, dan gaat hij zeker 4/5 keer scheef, dit verdoet mijn rug geloof ik echt. Als hij tegen de bankjes aankomt en ik hem daarna weer pull, staat hij scheef

• #2.000
het bouncen, stel ik doe 12 reps, dan gaat hij zeker 4/5 keer scheef, dit verdoet mijn rug geloof ik echt. Als hij tegen de bankjes aankomt en ik hem daarna weer pull, staat hij scheef
je rug staat scheef? ik zou anders ook proberen met een verhoging, of je doet gewoon deadstops, lift,rustig laten zakken op bankje, lift, '' ...

Terug
Naar boven