MuscleMeat

Log KEUN

10 dagen is vrij lang hoor. Zelf hanteer ik een maximum van 5 dagen (koel of ingevroren bewaard) .. De kwaliteit van voedsel gaat na bereiding natuurlijk elke dag een beetje naar beneden ;)

ik heb zelfs weleens na meer als een maand nog kip uit de vriezer gehaald en opgepeuzeld. smaakte gewoon goed :D

maar idd. een dag of 5 max is wel het beste

ik heb zelfs weleens na meer als een maand nog kip uit de vriezer gehaald en opgepeuzeld. smaakte gewoon goed :D

maar idd. een dag of 5 max is wel het beste

Valt me nog mee dat het nog goed smaakte eigenlijk :D

Ach zoveel zal de kwaliteit niet achteruit gaan in de vriezer, maar opper vers is natuurlijk het beste :thumbs:

Vries je het dan in ofzo @ Chiel?

Ja ik heb een hele lade van de vriezer voor mezelf gereserveerd sinds kort :D

10 dagen is vrij lang hoor. Zelf hanteer ik een maximum van 5 dagen (koel of ingevroren bewaard) .. De kwaliteit van voedsel gaat na bereiding natuurlijk elke dag een beetje naar beneden ;)

Ja dat klopt, alleen ik denk niet dat jij wil weten hoelang voedsel soms opgeslagen staat in vrieshuizen ;) Heb zelf een periode in een slachthuis gewerkt, de biefstukjes die geleverd werden aan een restaurant lagen soms een jaar lang op heel diep ingevroren!

Ik denk dat ik maar gewoon meer rijst moet gaan eten dan, 2 maal daags, dan heb ik ook maar voor 5 dagen hehe. Of soms rijst met kip, dan weer rijst met panga.

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Dankje, met tonijn er bij lijkt 't me alleen ****ing ranzig? Kan 't wel eens een x proberen, heb nu voor 10 dagen gekookt dus hoef voorlopig niet weer :D

Vis kruiden heb k ook op de vis gedaan, dat proef je wel ja.. eet ook nog regelmatig gewoon panga met gekookte aardappelen er bij als avondmaal, vreten wat de pot schaft he.

Mooie log trouwens!
tonijn is uber lekker!
maar als je de smaak niet aan kan, kan je evt. een of ander sausje erin gooien, ik doe meestal wat ketjap erin (in de vis/tonijn/groenten en daarna bij de rijst voegen)

vandaag ga ik weer een portie maken voor komende 2-3 dagen:thumbup:

thanks, wederom welkom :D
brutale rack pulls keuning
en die dips zijn ook zeker niet mis
mike krijgt concurrentie? haha nee daar doe ik niet aan me, met je 190kg dl!
dips voelde op die dag niet fijn aan btw
Ik kook gewoon op de dag zelf, o wacht, dat is me moeder :heart: hihi

Even doorgelezen tussen het COD-en door, brutal training keuning.
shake what ya mama gave ya???:cool:

respect dat je je waardevolle game tijd aan mij verspild, had je dat niet had gedaan was je allang prestige 10 geweest met een k/d van 3+!

ik moet alle extra maaltijden zelf koken en gedeeltelijk zelf betalen :rolleyes: :sad:

• #2.026
update; afgelopen weekend niet getraint, te laat wakker geworden..
maar wel goed gegeten. heb nog steeds spierpijn in me kuiten, wat me opgevallen is dat me kuiten redelijk langzaam herstellen.

heb afgelopen weken ook geen benen getraint (lichtjes) en schouders 2 weken niet meer, maar goed zo erg is het allemaal niet.
vandaag borst-biceps-buik op het progamma + evt kuiten
woensdag neem ik dan rug+schouders en vrijdag of zaterdag benen+triceps+traps. dan heb ik alles weer een beetje ingehaald.

Hoezo draai je niet gewoon door?
dat je vandaag de training doet die je normaal had moeten doen vorige keer.

• #2.028
ik moet alle extra maaltijden zelf koken en gedeeltelijk zelf betalen :rolleyes: :sad:
ik moet het ook zelf koken:(, ik herinner me net dat we nog nasi over hebben van gister. en afentoe geef ik me ma wel eens wat geld om alles te compenseren.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Hoezo draai je niet gewoon door?
dat je vandaag de training doet die je normaal had moeten doen vorige keer.
hmm ik begin de week altijd met borst-biceps /traditie, ik zal het overwegen, zo slecht is het nog niet, dan neem ik woensdag benen en vrijdag borst-biceps en in het weekend rug-triceps

good thinking Eddine! hoe hoog is je IQ trouwens

hmm ik begin de week altijd met borst-biceps /traditie, ik zal het overwegen, zo slecht is het nog niet, dan neem ik woensdag benen en vrijdag borst-biceps en in het weekend rug-triceps

good thinking Eddine! hoe hoog is je IQ trouwens

Mijn iq is even hoog als het gewicht dat jij rack pullt :D

Eddine liegt over zijn IQ, in het echt is het maar 75!

iedereen liegt hier want in feite traint er gewoon niemand :p

• #2.034
Mijn iq is even hoog als het gewicht dat jij rack pullt :D
is je iq 150kg? of is dit wat je eerst woog toen je nog man-boobs had?
Wist je al dat Keun zijn rackpulls faked voor dbb..hij doet eigenlijk maar 75kg;):rolleyes:

Keun liegt over z'n rackpulls, in reality lift hij maar 60 kilo:P
hoe wisten jullie dit?
maar ja nu is de aap toch uit de mouw, ik fake alles hier op DBB.
waarom? voor de e-status baby! ik haal gewoon foto's van een ander bb forum.

en ow ja, ik ben sniperx:D

• #2.036
Oké dan maar zo:

Mijn IQ staat gelijk aan het off season gewicht van Ronnie Coleman.

• #2.040
Schouders-Traps

Shoulder DB-press zoals D.Yates ze doet.
15x10KG
12x16KG
10x26KG
8x26KG
8x24KG
13x20KG

Front-Raises
10x16KG
10x18KG
8x18KG
10x16KG
12x14KG

Sitting Side-Raises *strict*
12x8KG
10x10KG
10x10KG
6x10KG ss 7x8KG
8x8KG ss 10x6KG

Rear Delt-Raise (D.Yates manier)
12x8KG
12x10KG
10x10KG ss 6x8KG

BB-Shrugs
15x50KG
15x90KG
15x130KG
15x110KG
15x90KG

Machine-Shrugs (achter)
15x100KG
15x140KG
15x120KG
*15x100KG (niet zeker of ik deze set heb gedaan)

Extra;

Crunches totaal 65reps in 3 sets, ging niet zo soepel

Rotary Torso machine (*p.kant)
*15x32,5KG
*15x27,5KG

Opmerkingen;
p0mp! in me schouders, die rear-delt's voelen lekker aan zelfde geldt voor de ander 2 schouder oefeningen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven