henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rug staat gewoon goed, ga het voortaan inderdaad maar met plates doen en deadstops

dit is fcking heavy! zo deed ik het ook vandaag alleen liet ik niet los, pas na 5 reps met 150, even handen drogen en weer verder.Doe je het nog steeds op die bench? Gewoon stil leggen, handen los en daarna opnieuw liften.
@Keun, heb je weleens snatch grip geprobeerd bij die rack pulls? Voel je hem heerlijk trekken aan je bovenrug. Aanradertje![]()
)Ik voel me rug nu nog stuiptrekken (voel wel de spanning nog) ik trilde hellemaal bij die rackpulls

Doe je het nog steeds op die bench? Gewoon stil leggen, handen los en daarna opnieuw liften.
@Keun, heb je weleens snatch grip geprobeerd bij die rack pulls? Voel je hem heerlijk trekken aan je bovenrug. Aanradertje![]()
ging lekker ja!Goed bezig geweest!
Die low-row machine, wat is dat voor iets?

Lekkere trainingen!
Zag laatst in dit topic dat je zv rijst met panga filet maakte, gister ook eens gemaakt en 't smaakte me goedBedankt voor de tip dus!
panga is echt lekker als je er niks mee hebt gedaan, gewoon zo uit de verpakking de pan 
Thanks Giel, en welkomLekkere trainingen!
Zag laatst in dit topic dat je zv rijst met panga filet maakte, gister ook eens gemaakt en 't smaakte me goedBedankt voor de tip dus!

ik doe er meestal wat vis kruiden in, lege kcals dus boeiend.mijn dagelijkse kost naar mn werk, en post wo mealpanga is echt lekker als je er niks mee hebt gedaan, gewoon zo uit de verpakking de pan
![]()
Thanks Giel, en welkom
emm het is niet alleen pangafilet, het is;
zv-rijst, tonijn, pangafilet +groenten en als ik geen panga erin heb heb ik meer blikken tonijn erin
ik doe er meestal wat vis kruiden in, lege kcals dus boeiend.

Dankje, met tonijn er bij lijkt 't me alleen ****ing ranzig? Kan 't wel eens een x proberen, heb nu voor 10 dagen gekookt dus hoef voorlopig niet weer![]()