Fitness Seller

Log KEUN

Rug staat gewoon goed, ga het voortaan inderdaad maar met plates doen en deadstops

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Rug-Triceps

Rackpulls
(staand op 1 plate, bb net onder de knie)
15x50KG
12x90KG
8x150KG heavy, meer moeite mee als normaal
8x130KG
14x90KG

Low-Row Machine (plate loaded)
2 handed 15x40KG
2 handed 12x80KG
1 handed *12x60K
1 handed *14x50KG
2 handed 10x100KG

Chin-Ups
8xBW easy
7xBW
6xBW
8xBW (pull-ups)

French-Press (gewicht excl. ezbar)
15xEZ bar (2,5KG/5KG ?
12x20KG
8x35KG
9x30KG
12x25KG

Dippen
20xBW
11xBW +20KG
13xBW +10KG
20xBW

Push-Down (palm up) SS Push-Downs (palm down)
12x27,5KG -- 10x40KG
10x25KG -- 12x35KG
12x20KG -- 15x32,5KG

Extra;

Standing Calve-Raise (smith)
25x50KG
25x90KG
20x130KG
25x90KG
23x110KG
25x90KG (10 snel, 10 smal, 5 heel langzaam)

Rug staat gewoon goed, ga het voortaan inderdaad maar met plates doen en deadstops

Doe je het nog steeds op die bench? Gewoon stil leggen, handen los en daarna opnieuw liften.

@Keun, heb je weleens snatch grip geprobeerd bij die rack pulls? Voel je hem heerlijk trekken aan je bovenrug. Aanradertje :D

Sterkte training Keun, grof volume gedraaid :thumbs:

• #2.005
Doe je het nog steeds op die bench? Gewoon stil leggen, handen los en daarna opnieuw liften.

@Keun, heb je weleens snatch grip geprobeerd bij die rack pulls? Voel je hem heerlijk trekken aan je bovenrug. Aanradertje :D
dit is fcking heavy! zo deed ik het ook vandaag alleen liet ik niet los, pas na 5 reps met 150, even handen drogen en weer verder.
lekker grunten! (nee toch niet:p)
Sterkte training Keun, grof volume gedraaid :thumbs:
Ik voel me rug nu nog stuiptrekken (voel wel de spanning nog) ik trilde hellemaal bij die rackpulls:cool:

Imo veel beter om stil te leggen.
Ik deed deads tot een eind vorig jaar met een lichte bounce, maar dat is en veel lichter en ik geloof niet dat het erg relaxed voor je rug is.

als jij geen pomp hebt gehad dan schiet mij maar lek :D

klasse :thumbs:

Doe hem nu tussen 2 bankjes, maar kom toch bij jou trainen dan heb ik die probs niet meer, wat is btw anarchie grip

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Snatch*

Super training gister!:D!

nou nou, aardig gewerkt kerel !

Goed bezig geweest!

Die low-row machine, wat is dat voor iets?

• #2.012
Lekkere trainingen!

Zag laatst in dit topic dat je zv rijst met panga filet maakte, gister ook eens gemaakt en 't smaakte me goed ;) Bedankt voor de tip dus!

Lekkere trainingen!

Zag laatst in dit topic dat je zv rijst met panga filet maakte, gister ook eens gemaakt en 't smaakte me goed ;) Bedankt voor de tip dus!

mijn dagelijkse kost naar mn werk, en post wo meal :) panga is echt lekker als je er niks mee hebt gedaan, gewoon zo uit de verpakking de pan :D

• #2.015
Lekkere trainingen!

Thanks Giel, en welkom;)

emm het is niet alleen pangafilet, het is;
zv-rijst, tonijn, pangafilet +groenten en als ik geen panga erin heb heb ik meer blikken tonijn erin:D
mijn dagelijkse kost naar mn werk, en post wo meal :) panga is echt lekker als je er niks mee hebt gedaan, gewoon zo uit de verpakking de pan :D
ik doe er meestal wat vis kruiden in, lege kcals dus boeiend.

Thanks Giel, en welkom;)

emm het is niet alleen pangafilet, het is;
zv-rijst, tonijn, pangafilet +groenten en als ik geen panga erin heb heb ik meer blikken tonijn erin:D

ik doe er meestal wat vis kruiden in, lege kcals dus boeiend.

Dankje, met tonijn er bij lijkt 't me alleen ****ing ranzig? Kan 't wel eens een x proberen, heb nu voor 10 dagen gekookt dus hoef voorlopig niet weer :D

Vis kruiden heb k ook op de vis gedaan, dat proef je wel ja.. eet ook nog regelmatig gewoon panga met gekookte aardappelen er bij als avondmaal, vreten wat de pot schaft he.

Mooie log trouwens!

Vries je het dan in ofzo @ Chiel?

brutale rack pulls keuning
en die dips zijn ook zeker niet mis

Dankje, met tonijn er bij lijkt 't me alleen ****ing ranzig? Kan 't wel eens een x proberen, heb nu voor 10 dagen gekookt dus hoef voorlopig niet weer :D

10 dagen is vrij lang hoor. Zelf hanteer ik een maximum van 5 dagen (koel of ingevroren bewaard) .. De kwaliteit van voedsel gaat na bereiding natuurlijk elke dag een beetje naar beneden ;)

Ik kook gewoon op de dag zelf, o wacht, dat is me moeder :heart: hihi

Even doorgelezen tussen het COD-en door, brutal training keuning.

Terug
Naar boven