Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks guys!ziet er heel goed uit keun. zeer droog nog.
wat meten die guns en quads nou?
thanks bro!

hoe vaak heb ik nu wel niet gezegt dat ik niet ga cutten? ik begin volgend jaar pas, als het nodig is, zo niet ga ik gewoon door.Nice! Je hebt absoluut geen reden om aan cutten te denken!
doe ik!de strepen staan op je borst en jij denkt aan cutten?!!!!
lekker doorgaan met je cleanbulk!![]()

thanks hervé, dat had ik al vanaf 70kg dat ik zwaarder uitzag, nu word ik langzaam aan ook zwaarder. me benen zijn sinds me 1e benen foto flink bijgetrokken, maar ik heb altijd redelijk flinke boven benen gehad, alleen me kuiten waren echt saté prikkers nu zijn het (dikke) takken aan het worden.Je ziet er zwaarder uit, bro ! Je benen gaan ook goed. Hoe gaan je squats?
squatten kan ik eigenlijk niet fatsoenlijk doen, smith-machine maar ik doe meestal leg-presses en zorg voor andere oefeningen zodat ik toch me benen optimaal heb afgebeult.
deze week begin ik weer langzaam aan met benen trainen, heb last van me knie gehad, waarschijnlijk winter knieën (??) had iemand me gezegt omdat ik alleen last had als ik buiten was in de kou.
+ ik ga sumo-squats doen (afgekeken van Oma/Sebil Roelly.W) kijken hoe ik die oefening vind, en ik wil met SLDL's beginnen + good mornings.
*laatste x gesquat in smith was 130 voor 6-9reps ongeveer.
laatste x los gesquat (vanuit MP) 6-8x100, heb geen bescherming hierbij vandaar
Ik vind dat je gelijk hebt, er zijn meerdere wegen die naar succes leiden.Een paar goede bodyduilding benen kunnen denk ook zonder squats gebouwd worden. Of ben ik nu gek dat ik dit zeg?
Misschien zijn sleeves iets voor die knie. Weet er niet veel vanaf maar houdt je knieen goed warm ofzo. Weten ze in het PL gedeelte wel.
Nice idee die sumo's. Heb hetzelfde filmpje gezien. Was vet filmpje. Succes ermee

vanavond een eet-tot-je-niet-meer-kan-wok-sessie (17 is ze trouwens geworden)En hard gewerkt!Netjes Koen! Ziet er goed uit gab! Je hebt goeie genen zo te zien!

Ik heb net ook even terug gekeken, vorig jaar in de zomer had ik al een redelijk goed fysiek, 10kg lichter als nu (en het jaar is nog niet voorbij dus ik probeer er nog meer van te maken), alles is een stuk voller geworden, ik zou eigenlijk willen zeggen dat een bepaalde spiergroep het hardst voorruit is gegaan maar alles is eigenlijk gelijk verbetert.Hele goede progressie heb je gemaakt de afgelopen tijd!
Als ik zo naar die start foto's kijk echt mooie overall progressie ga zo door!
En hard gewerkt!
Thanks Chris, waar blijven jou after-kuur foto's?
Ik heb net ook even terug gekeken, vorig jaar in de zomer had ik al een redelijk goed fysiek, 10kg lichter als nu (en het jaar is nog niet voorbij dus ik probeer er nog meer van te maken), alles is een stuk voller geworden, ik zou eigenlijk willen zeggen dat een bepaalde spiergroep het hardst voorruit is gegaan maar alles is eigenlijk gelijk verbetert.
wel heb ik nu kuiten in aanmaak, deze zijn toch eigelijk het hardst vooruit gegaan toch, omdat ik eerst totaal geen definitie had imo
Bedankt Robert
Whooooooooot, beest! Echt prachtig fysiek al man!
In welk filmpje doet roelly die sumosquat?

apreciate it Hannes!! staat in het topic ''roelly.w road to AC 2010'' bij de oudere posts, benen workout filmpje.Whooooooooot, beest! Echt prachtig fysiek al man!
In welk filmpje doet roelly die sumosquat?
100 vagina's al in me log!