XXL Nutrition

Log KEUN

Maak me gek Keun :heart:

Ziet er goed uit man, echt super!

ziet er heel goed uit keun. zeer droog nog.
wat meten die guns en quads nou?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
Maak me gek Keun :heart:

Ziet er goed uit man, echt super!

ziet er heel goed uit keun. zeer droog nog.
wat meten die guns en quads nou?
thanks guys!

ben inderdaad nog vrij droog, op bepaalde momenten wat meer en sommige minder, dit was zo'n 20min na me workout.
ik heb me biceps etc. nog niet opgemeten, ik zal binnekort eens even voor een meetlint kijken als ik tijd heb op even de stad in te gaan of zo.
ik hoop eigenlijk toch wel op 40+ers maar ik ga er eerlijk gezegt niet van uit.

gewicht momenteel weet ik ook niet hellemaal, zoals sommige weten verschilt de weegschaal bij me vriendin, bij haar was ik een tijd geleden 73kg en bij een andere weegschaal 75kg, laatste x dat ik me gewogen had bij me vriendin zat ik op 74,5 / 75kg, dat zal dus op die andere weegschaal(digitale) 76,5kg ongeveer.
of .. die weegschaal is gewoon goed en ik weeg nu 75kg

Damn Keun(ing)!

dat ziet er echt top uit!!!!

• #1.966
Damn Keun(ing)!

dat ziet er echt top uit!!!!
thanks bro!

deze pose kwam eerst altijd verkeerd uit, maar nu deed ik me schouders (iets) minder na voren duwen en vind ik het er een stuk beter uitzien:D
deze pose is een van de pose's die niet mooi uit vond komen + FDB nu vind ik beide poses een stuk beter uitkomen.

Nice! Je hebt absoluut geen reden om aan cutten te denken!

Je ziet er zwaarder uit, bro ! Je benen gaan ook goed. Hoe gaan je squats?

de strepen staan op je borst en jij denkt aan cutten?! :roflol:!!!

lekker doorgaan met je cleanbulk! :thumbs:

• #1.970
Nice! Je hebt absoluut geen reden om aan cutten te denken!
hoe vaak heb ik nu wel niet gezegt dat ik niet ga cutten? ik begin volgend jaar pas, als het nodig is, zo niet ga ik gewoon door.
de strepen staan op je borst en jij denkt aan cutten?! :roflol:!!!

lekker doorgaan met je cleanbulk! :thumbs:
doe ik!:D
(zie post Dwarve)
Je ziet er zwaarder uit, bro ! Je benen gaan ook goed. Hoe gaan je squats?
thanks hervé, dat had ik al vanaf 70kg dat ik zwaarder uitzag, nu word ik langzaam aan ook zwaarder. me benen zijn sinds me 1e benen foto flink bijgetrokken, maar ik heb altijd redelijk flinke boven benen gehad, alleen me kuiten waren echt saté prikkers nu zijn het (dikke) takken aan het worden.

squatten kan ik eigenlijk niet fatsoenlijk doen, smith-machine maar ik doe meestal leg-presses en zorg voor andere oefeningen zodat ik toch me benen optimaal heb afgebeult.
deze week begin ik weer langzaam aan met benen trainen, heb last van me knie gehad, waarschijnlijk winter knieën (??) had iemand me gezegt omdat ik alleen last had als ik buiten was in de kou.

+ ik ga sumo-squats doen (afgekeken van Oma/Sebil Roelly.W) kijken hoe ik die oefening vind, en ik wil met SLDL's beginnen + good mornings.

*laatste x gesquat in smith was 130 voor 6-9reps ongeveer.
laatste x los gesquat (vanuit MP) 6-8x100, heb geen bescherming hierbij vandaar

squatten kan ik eigenlijk niet fatsoenlijk doen, smith-machine maar ik doe meestal leg-presses en zorg voor andere oefeningen zodat ik toch me benen optimaal heb afgebeult.
deze week begin ik weer langzaam aan met benen trainen, heb last van me knie gehad, waarschijnlijk winter knieën (??) had iemand me gezegt omdat ik alleen last had als ik buiten was in de kou.

+ ik ga sumo-squats doen (afgekeken van Oma/Sebil Roelly.W) kijken hoe ik die oefening vind, en ik wil met SLDL's beginnen + good mornings.

*laatste x gesquat in smith was 130 voor 6-9reps ongeveer.
laatste x los gesquat (vanuit MP) 6-8x100, heb geen bescherming hierbij vandaar

Een paar goede bodyduilding benen kunnen denk ook zonder squats gebouwd worden. Of ben ik nu gek dat ik dit zeg?
Misschien zijn sleeves iets voor die knie. Weet er niet veel vanaf maar houdt je knieen goed warm ofzo. Weten ze in het PL gedeelte wel.
Nice idee die sumo's. Heb hetzelfde filmpje gezien. Was vet filmpje. Succes ermee

• #1.972
Een paar goede bodyduilding benen kunnen denk ook zonder squats gebouwd worden. Of ben ik nu gek dat ik dit zeg?
Misschien zijn sleeves iets voor die knie. Weet er niet veel vanaf maar houdt je knieen goed warm ofzo. Weten ze in het PL gedeelte wel.
Nice idee die sumo's. Heb hetzelfde filmpje gezien. Was vet filmpje. Succes ermee
Ik vind dat je gelijk hebt, er zijn meerdere wegen die naar succes leiden.
Hmm dat zou ik best willen gebruiken, had vandaag namenlijk weer last van me knie toen ik net naar mijn werk liep.
Iemand die hier meer verstand van heeft? Mike of zo?..:p

Echt brutaal die sumo-squat sessie, benieuwt hoe die me bevalt

*vandaag is trouwens me vriendin's b-day:D vanavond een eet-tot-je-niet-meer-kan-wok-sessie (17 is ze trouwens geworden)

Feli!

Netjes Koen! Ziet er goed uit gab! Je hebt goeie genen zo te zien!

Hele goede progressie heb je gemaakt de afgelopen tijd!
Als ik zo naar die start foto's kijk echt mooie overall progressie ga zo door!

• #1.976
Netjes Koen! Ziet er goed uit gab! Je hebt goeie genen zo te zien!
En hard gewerkt!
Thanks Chris, waar blijven jou after-kuur foto's?:D
Hele goede progressie heb je gemaakt de afgelopen tijd!
Als ik zo naar die start foto's kijk echt mooie overall progressie ga zo door!
Ik heb net ook even terug gekeken, vorig jaar in de zomer had ik al een redelijk goed fysiek, 10kg lichter als nu (en het jaar is nog niet voorbij dus ik probeer er nog meer van te maken), alles is een stuk voller geworden, ik zou eigenlijk willen zeggen dat een bepaalde spiergroep het hardst voorruit is gegaan maar alles is eigenlijk gelijk verbetert.
wel heb ik nu kuiten in aanmaak, deze zijn toch eigelijk het hardst vooruit gegaan toch, omdat ik eerst totaal geen definitie had imo

Bedankt Robert

En hard gewerkt!
Thanks Chris, waar blijven jou after-kuur foto's?:D

Ik heb net ook even terug gekeken, vorig jaar in de zomer had ik al een redelijk goed fysiek, 10kg lichter als nu (en het jaar is nog niet voorbij dus ik probeer er nog meer van te maken), alles is een stuk voller geworden, ik zou eigenlijk willen zeggen dat een bepaalde spiergroep het hardst voorruit is gegaan maar alles is eigenlijk gelijk verbetert.
wel heb ik nu kuiten in aanmaak, deze zijn toch eigelijk het hardst vooruit gegaan toch, omdat ik eerst totaal geen definitie had imo

Bedankt Robert

Voorlopig ben ik DBB-af. Ik kijk wel of en wanneer ik weer foto's post.

Whooooooooot, beest! Echt prachtig fysiek al man!
In welk filmpje doet roelly die sumosquat?

• #1.980
Whooooooooot, beest! Echt prachtig fysiek al man!
In welk filmpje doet roelly die sumosquat?
apreciate it Hannes!! staat in het topic ''roelly.w road to AC 2010'' bij de oudere posts, benen workout filmpje.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

:eek: 100 vagina's al in me log!

Terug
Naar boven