Fitness Seller

Log KEUN

Thanks ace, qua volume ging het goed maar voelde minder goed aan omdat ik wat minder gefocused was voor mijn doen.
liever vraag ik iemand om bijv. bij bp te spotten ipv dat iemand met mee traint, tenzij het me broer is. dnno why

Heb hetzelfde baas, train ook liever met mensen die sterker zijn, omdat je jezelf dan meer pusht. Misschien dat jij daar ook ''last'' van hebt haha.

Samen trainen ligt er inderdaad aan met wie. Samen trainen met een vrouw vind ik rampzalig heb ik al gemerkt... :o
(uitgezonderd Sue!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Heb hetzelfde baas, train ook liever met mensen die sterker zijn, omdat je jezelf dan meer pusht. Misschien dat jij daar ook ''last'' van hebt haha.
qua kracht was die jongen op het zelfde niveau ongeveer, ik ben wel een stuk sterker met benchen, hij deed overigens ook de 80kg maar dan halve rom's, maar dat is zijn keuze. ik heb hem al eens gezegt gewoon 50-65kg te benchen en dan gewoon full roms maken en dan zit je binnen no-time weer op oud niveau:rolleyes:
terwijl hij wel meer reps maakte bij de incline db-press, maar goed mijn fysiek en zijn fysiek is een wereld van verschil.
Samen trainen ligt er inderdaad aan met wie. Samen trainen met een vrouw vind ik rampzalig heb ik al gemerkt... :o
(uitgezonderd Sue!)
ik denk dat jij gewoon een strenge tante als trainingspartner moet hebben wat betreft vrouwen.

ik train altijd alleen maar ik ben al tijden op zoek naar een (sterkere) trainingspartner

• #1.952
hij mag zo buff mogelijk zijn voor de vakantie daarna moet die weer normaal worden:roflol:

hihi:$ thanks cutie, ik had bijna een nuke tijdens me chest workout:eek:

:kiss:,

dan ga ik nu ook maar spelen :yarly:! ik had hem ook ECHT BIJNA, super k*t, strandde op kill streak van 24 hahahah

• #1.954
:kiss:,

dan ga ik nu ook maar spelen :yarly:! ik had hem ook ECHT BIJNA, super k*t, strandde op kill streak van 24 hahahah
haha! nee ik maakte maar een grap me hoogste kill streak is 32 jong! als ik nuke wil had ik hem al gehad, ben nu pas geprestiged en heb hem nog niet unlocked, eerst komt de ac130 want daar ga ik binnekort weer mee knallen in groundwar, true story!
deze prestige wil ik wel nog eens een nuke doen

had je niet gelezen een nuke tijdens me training? ik was zo bezig he weet je wel
bam bam bam, en toen bijna nuke :eek::o

zodra ik thuis ben kom ik ook online, true story! maar eerst picca uploaden <3

haha! nee ik maakte maar een grap me hoogste kill streak is 32 jong! als ik nuke wil had ik hem al gehad, ben nu pas geprestiged en heb hem nog niet unlocked, eerst komt de ac130 want daar ga ik binnekort weer mee knallen in groundwar, true story!
deze prestige wil ik wel nog eens een nuke doen

had je niet gelezen een nuke tijdens me training? ik was zo bezig he weet je wel
bam bam bam, en toen bijna nuke :eek::o

zodra ik thuis ben kom ik ook online, true story! maar eerst picca uploaden <3

:roflol:! Ja ik las het eerst verkeerd hahah DX, later kreeg ik hem door haha. AC130 had ik toen in afghan met jou, die shit was kudt.

• #1.956
:roflol:! Ja ik las het eerst verkeerd hahah DX, later kreeg ik hem door haha. AC130 had ik toen in afghan met jou, die shit was kudt.
licht eraan als punt A-B hebben in groundwar-domination is hun respawn plek alleen C en dan het is knalluh met de ac130

• #1.960
2vmva5u.jpg

Terug
Naar boven