Fitness Seller

Log KEUN

Wat moeten we ons voorstellen met de DY manier van db pressen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
je strekt je armen niet hellemaal, je duwt wel omhoog maar brengt de dumbbells na elkaar toe weer.
ik kan je de link naar het filmpje geven als je wilt.

Tuurlijk, zo doe ik het ook. Zo hou je het best spanning in je delts en spaar je je ellebogen.

lekkah heur

dorian is in trek :)

• Like
Waarderingen: KEUN
Post het filmpje eens als je wilt :D!
Solide training, koen. Maar volgens mij kon je wel zwaarder gaan op die dumbbell press, of is het op yates zijn manier zwaarder?

• #2.046
Link doet het niet.

Owow, ik dacht dat het dumbbell presses waren voor chest:p was even verstrooid! Dan zijn het mooie gewichten uiteraard:D!

• Like
  • #2.050
Owow, ik dacht dat het dumbbell presses waren voor chest:p was even verstrooid! Dan zijn het mooie gewichten uiteraard:D!
met chest presses zit ik ongeveer op dezelfde reps:rolleyes: omdat ik niet zwaarder kan qua gewicht, ik doe db-presses meestal als 2e oefening, dan voelen ze zowiezo zwaarder aan:p

mijn excuses voor mijn typ fout, maar ja dat zou zowiezo niet kloppen een borst oefening op schouder dag

Kom op keun, voor zulke schouders als die van jou is 26 babyweight:).

• Like
  • #2.052
Kom op keun, voor zulke schouders als die van jou is 26 babyweight:).
haha als we 30kg db's hadden had ik die gepakt, maar zovaak doe ik db shoulder presses niet, ik vond het nu lekker voor de afwisseling.

ik wil eigelijk nog 1 a 2 jaar in deze sportschool blijven, ik wil toch zwaarder gaan bij bepaalde oefeningen, tenzij hun het toestemmen dat ik korte db-stangen meeneem en zo zwaarder kan trainen blijf ik nog wel een tijd daar

Wow sterkte training man, flinke opdonder voor je traps :thumbs:

mooie training keun(ing)
wanna beat me on shrugs :P?

Wel k*t dat de db's niet verder gaan dan 26kg!!:mad: Dan maar superstrict, Yates style...:D vandaag nog getraind?

Ey hoezo ga jij niet nu al naar een betere gym?
Het zal je echt veel beter bevallen om met wat meer ervaren gasten om je heen te trainen, en je kan verder gaan.

• Like
En wat houdt rear lateral raise op yates manier in?

• #2.058
Wow sterkte training man, flinke opdonder voor je traps :thumbs:
zeg dat wel, de t*ring
mooie training keun(ing)
wanna beat me on shrugs :P?
doe ik dat dan niet al:p
Wel k*t dat de db's niet verder gaan dan 26kg!!:mad: Dan maar superstrict, Yates style...:D vandaag nog getraind?
inderdaad, ik voel hem zo veel beter en alleen puur in me delts
Ey hoezo ga jij niet nu al naar een betere gym?
Het zal je echt veel beter bevallen om met wat meer ervaren gasten om je heen te trainen, en je kan verder gaan.
hoi, omdat er niet veel hardcore gym's hier in de buurt zijn, ik kan er een en die is redelijk ver, 45min fietsen en de gym waar ik nu zit is 5-10minuutjes fietsen en ik ben er al. Plus ik kan een heleboel mensen daar.

maar zodra ik me ov-jaar kaart heb +studie finance etc. ga ik misschien overwegen na die andere gym te gaan, moet eerstnog eens kijken en het moet berreikbaar zijn met de bus/trein.
En wat houdt rear lateral raise op yates manier in?
hmm njah ik heb ze zo genoemt omdat ik ze van het filmpjen van DY hebt gezien, ze zijn met andere woorden gewoon bent over, en heel strict uitgevoert.

• #2.059
en @Marvin; Gister is er niet getraint, ik neem nu eigenlijk altijd een dag rust tussen m'n trainingen.
Vandaag staan de benen op het programma na een heeele lange tijd, 1 maand geen benen dag gehad, wel afentoe op hoog volume lichte gewichten verschoven.
kuiten heb ik wel gewoon nog getraint, en wut ik heb nog lichte spierpijn in me kuiten van afgelopen vrijdag???

Als ik voor me training geen last van me knie krijg of tijdens ga ik gewoon me benen workout doen, ik had vanmorgen namenlijk weer last toen ik buiten was, heb alleen buiten last van me knie en vooral nu het weer zo koud is.

Krijg je je delts goed geïsoleerd? Poe, als ik even mijn focus verlies is het meestal gelijk al om zeep :p

Terug
Naar boven