Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Krijg je je delts goed geïsoleerd? Poe, als ik even mijn focus verlies is het meestal gelijk al om zeep :p
in pricipe wel, ik ga dan ook niet zo zwaar, maar je hoeft ook niet zwaar te gaan met die oefening imo.
vooral de rear-delts zoals DY in dat filmpje ook zegt.

• #2.063
Krijg je je delts goed geïsoleerd? Poe, als ik even mijn focus verlies is het meestal gelijk al om zeep :p

Wat ook wel eens leuk om te proberen is. zet 2 bankejes in de lengte tegen elkaar. Ga in het midden zitten. En doe dan lateral raises met bijna gestrekte armen met dumbbells vanaf het bankje naar boven. Erg zwaar maar wel fijn als afwisseling.

• #2.065
Benen

Sumo-Squats van de great Sibil
15x50KG
12x90KG
8x110KG
6x130KG
12x90KG

Leg-Press (plate loaded)
20x80KG
15x160KG
15x240KG
13x280KG
8x320KG VPR
15x240KG
15x200KG t*ring heavy, ik wou eigenlijk 10 normale stand doen en 10 wide stance doen, maar toen ik wou switchen zakte ik hellemaal in wel meteen een rep er van gemaakt en gewoon 20 gedaan.

Standing 1 Legged Leg-Curls
15x20KG
12x25KG
12x22,5KG
*gewoon lekker strict uitgevoerd

1 Legged Sitting Leg-Curls
10x30KG
10x35KG

Opmerkingen;
ik tril nu nog op me benen!
als zeg ik het zelf, ik vind het een brutale workout, en Sebil heeft zeker verstand van zaken wat een oefening! voelde hem ook brandde in me onderug ondanks de rechte rug.
p.s. dit was me eerste officiële benen workout sinds 1 maand ongeveer, kuiten komen dit weekend aan bod weer.

Laatst bewerkt:
Wil die sumo squats ook gaan doen, voel je ze goed in je quads?

• #2.067
Het is Sibil trouwens niet Sebil ;)

• #2.071
Heerlijk zegt die ... :D ... tot je op toilet moet gaan zitten :D
Dan is het auw auw auw tot je gat de bril raakt :D
dat zitten is maar even, het moment zodra ik op de bril zit is hemels:p

me benen zagen er gister na me workout goed uit, definitie word beter zichtbaar, en een sappige ader op me quads/kuiten die steeds meer beginnen uit te puilen

• #2.073
Ik zeg: "FOTO's!!!":evilnana:
fap fap, als ik foto's met me mobiel maak zie je ze niet..alleen die op me biceps zie je met dat ding(telefoon) en die op me onderarmen.
maar me benen zijn nog lang niet foto waardig imo, hoewel ze wel steeds beter uit beginnen te zien, en vooral na me training gisteren.

en op me foto van laatst zie je me benen ook, maar wel koud (kippenvel).

even een update;
voeding vandaag:
300ml melk, 50gr whey
2 boterhammen (pindakaas) 330ml melk
+- 50 a 100gr noten, 250gr kwark
4 boterhammen (pindakaas+kipfilet) banaan 20gr noten
2 borden KEUN (keun=zv-rijst,pangafilet,tonijn,paprika,ui,prei)
20gr dextro
workout
35gr dextro 250ml melk 40gr whey
60 a 80gr noten 250gr kwark 150 a 200ml melk

*vandaag samen met me vriendin training, dus de training van morgen word na vandaag verplaatst; borst-biceps evt. buik, ik hoop wel dat ik stevig op me benen kan staan met ez-bar curls, ik wankel nu al een beetje:p

zaterdag of zondag rug-triceps-kuiten

nette sumo squats man!

ennu pics or it didnt happen. :D

• #2.075
kan ik jullie geen karma geven en laten we het vergeten?
:roflol:

• #2.076
training van vandaag niet door gegaan, word gewoon verschoven na morgen:thumbup:

reden???

alvast succes morgen buffel!

• #2.079
reden???

alvast succes morgen buffel!
is privé;) hehe nee ik ging nogal al laat na me vriendin en ze moest nog wat dingen doen, en ze wou persé met me gaan trainen, dus gaan we morgen middag.

thanks droge!
Jammer, nog een dag in spanning :(

Goeie beentraining zie ik daar man.. wat een gewichten verplaats jij voor je leeftijd, ongekend! :thumbs:
als je vannacht nog maar kan slapen, anders voel ik me echt schuldig:(

bedankt ace, ik ben eigenlijk altijd wel sterk in me benen geweest dit was ook me 1e (echte) been training sinds langer dan een maand.
en had geen zin om de leg-press volgens mij schema te doen, zwaarste set 1e als werkset en dan lager gaan.
bij leg-presses kan ik beter het gewicht p.set verhogen.

wtf die van mij wil nooit met mij trainen :sad:

Terug
Naar boven