- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
push press is gewoon een mp right?Probeer eens push press met een zo langzaam mogelijk negatieve beweging. Gewoon gewicht pakken waarmee je c.a. 10 reps kan maken.. branden zullen je schouders wel![]()
push press is gewoon een mp right?
ik denk ik kan beter 40 a 50kg pakken dan, aangezien ik maar een x een staande mp heb gedaan.
aah zo, alleen even door de knieen buigen en duwen of ook met zo'n ''sprongtje'', volgens mij is dat clean-jerk?MP = staand zonder leg drive (Officieel voeten naast elkaar)
PP= Staand met leg drive
aah zo, alleen even door de knieen buigen en duwen of ook met zo'n ''sprongtje'', volgens mij is dat clean-jerk?
zei ik, maar ik moet wss zowiezo het gewicht cleanen, tenzij ik het zo uit de MP krijg getilt op me borst.clean jerk is eerst het gewicht vanaf de grond cleanen, zodat de stang op je schouders/borst licht. en dan de jerk. je gaat iets door je knieen, wipt de stang omhoog en zet de voeten uit elkaar net zoals bij een lunges, zodat je onder de stang komt. daarna geef je de lock out en zet je de voeten weer bij elkaar.
zei ik, maar ik moet wss zowiezo het gewicht cleanen, tenzij ik het zo uit de MP krijg getilt op me borst.
true storyJe core wordt ook sterker wanneer je een belt draagt hoor.
shit hey, dat is die gast met die uber-grip!Hier een mooi voorbeeld van een pushpress! Van het beest Koklyaev..

haha, and you know it! ik zal het proberen.als je echt een schouder work out wilt dan zou ik hem uit het MPrek tillen.
pas op, als je niet onder de bar komt. dan geeft het een beste klappertrue story
met een ez-bar krijg ik geen 35-40kg gecleaned, als ik french-curls wil doen, misschien doordat ik geen rechte grip daarop heb, en nogal glad..Een 50-70kg krijg je easy gecleaned, zelfs al is je clean techniek bagger kan je hem nog ongeveer omhoog curlen.
---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Maar je zal niet leren om hem zelf fatsoenlijk aan te spannen als je geen belt draagt.
met een ez-bar krijg ik geen 35-40kg gecleaned, als ik french-curls wil doen, misschien doordat ik geen rechte grip daarop heb, en nogal glad..

we hebben geen kleine rechte bars..en ik heb nog nooit iemand skull-crushers/french-curls zien doen met rechte stang..(bb in mijn geval)je moet ook een rechte bar pakken
kijk ff wat clean & jerk vids en ga dan oefenen en verhoog het gewicht telkens.
dat laat ik zowiezo doen ..staand krijg ik makkelijk 50kg gecleaned, ben toen niet hoger gegaan was kudtStaand heb je ook legdrive bij het cleanen, als je 40kg niet gecleaned krijgt kom ik hem persoonlijk voor je aangeven![]()
we hebben geen kleine rechte bars..en ik heb nog nooit iemand skull-crushers/french-curls zien doen met rechte stang..(bb in mijn geval)
jerk&clean ook goed?
gaat prima.jij bent de jerk&clean expert!ik doe mijn clean & jerk altijd met de olympische stanggaat prima.
dat doe je thuis maar.
we hebben geen kleine rechte bars..en ik heb nog nooit iemand skull-crushers/french-curls zien doen met rechte stang..(bb in mijn geval)
jerk&clean ook goed?
dat laat ik zowiezo doen ..staand krijg ik makkelijk 50kg gecleaned, ben toen niet hoger gegaan was kudt

poep?Waar gaat dit over? Er wordt je aangeraden een Pushpress te doen... Dat heeft helemaal niks met een ez-bar of een korte stang te maken.
Gewoon een olympische stang, cleanen en uitdrukken.
Ook de clean en jerk is weer
Voor zover ik weet doe je met een clean en jerk echt weinig met je schouders, dusssss.
heb je een filmpje van jou techniekjerk en clean is ook niet echt voor je schouders =\
wel goed voor je onderarmen, ligt btw aan de techniek![]()

ga ik ook doen, ik zei gewoon even dat 35-40kg met een ez-bar me niet lukt.
(hier heb je je antwoord Eddine)