- Waardering
- 14.131

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

denk dat jerken best wel effectief voor schouders is..
push press is wel erg effectief. misschien zelfs wel beter als mp.
je moet ook denken aan de negatieve fase he, als jij meer gewicht boven je kop krijgt steeds...
NOS-E had ik hiervoor genomen..niet veel aangekomen in bw, stond wel lekker vol (geen vocht vast), wel vond ik dat ik ''heeeel'' snel door de pot heen was.NOS Ether
Heb je NO (stikstof) + creatine blend
Anders gewoon BSN rommel of XXL huismerk, dat is ook goed.
NOS-E had ik hiervoor genomen..niet veel aangekomen in bw, stond wel lekker vol (geen vocht vast), wel vond ik dat ik ''heeeel'' snel door de pot heen was.
. Het is gewoon leuk op zo eens op supps te trainen, lekker pompje en drive etc.njah ik heb vorig jaar in een periode dat ik creatine nam 6kg gepakt, in combi. met een goede voeding, ik denk dat de ''main reason'' is.Je moet er echt niet van verwachten dat je aan gaat komen van die rommel. Het is gewoon leuk op zo eens op supps te trainen, lekker pompje en drive etc.
hmm, het is een mind thing.vind je de creatine nodig zelf? ieder zn ding ofcourse , maar buiten alle kwark kip en wheys hou ik liever wat geld over voor andere dingen.
en ik vind crea nou niet zo bijzonder zelf
wat hervee zegt. pomp + drive , maar die heb ik zoiezo wel =)
volgens mij heb je hem na de verkeerde gestuurd

crea is denk ik meer een placebo effect zeg maar.
t zal vast wel ietsjes helpen.. maar vooral omdat je zelf DENKT dat je meer kan tillen, en dan gewoon doet.. omdat je meer confidence hebt.
crea is denk ik meer een placebo effect zeg maar.
t zal vast wel ietsjes helpen.. maar vooral omdat je zelf DENKT dat je meer kan tillen, en dan gewoon doet.. omdat je meer confidence hebt.

Potverdikkeme, net een heel levensverhaal geschreven duw ik perongeluk op ESC
Maar goed..ik heb nog steeds last van me zij/onder rug (niet midden onder rug), integendeel nu heb ik ook nog last van een stijve/stroeve (onder) rug.
Ik denk niet dat dit overigens me borst-bicep training van vandaag gaat beinvloeden, misschien wel bij bb-curls.
Ik twijfel of ik ga trainen of niet, en als raden jullie me aan bb-curls met of zonder belt te doen, normaal doe ik ze gewoon zonder.
.inderdaad stuk minder belastend voor me rug ook, niet dat ik cheat reps maak..Die belt gaat je niets helpen dan, doe dan gewoon eens dumbbell curls.
zoals..