MuscleMeat

Log KEUN

denk dat jerken best wel effectief voor schouders is..
push press is wel erg effectief. misschien zelfs wel beter als mp.

je moet ook denken aan de negatieve fase he, als jij meer gewicht boven je kop krijgt steeds...

Ik denk wel minder dan een MP of PP. Bij een jerk druk je het gewicht niet echt uit, het is meer dat je jezelf onder de stang 'trekt'/dat je onder de stang 'valt'.

Laatst bewerkt:
Je mag toch officieel niet eens nadrukken bij een jerk?

Volgens mij niet nee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505
vandaag gezellig met de vriendin wezen winkelen, niks gevonden overigens.
niet hellemaal aan me voeding gehouden, but who cares ik junk zelden tot nooit dus dit was imo wel verdient.

heb me 1e loonstrookje btw binnen, en me whey is vandaag ook binnen gekomen.
verder wil ik volgende week weer een bestelling maken;
creatine, EAS, paar zakjes boosters.

ik ben nog steeds aan het kijken welke creatine ik deze keer zal nemen..
voor de 2e keer vraag ik nog eens, welke zijn aanraders?

NOS Ether

Heb je NO (stikstof) + creatine blend :thumbup:

Anders gewoon BSN rommel of XXL huismerk, dat is ook goed.

Laatst bewerkt:
# Enorme verhoging van kracht in de 1-3 rep range
# Krachttoename van min 30% in 3-10 rep range
# Krachtoename van min 50% in 10-20 rep range

Dat is wel heel erg veel

• #2.508
NOS-E had ik hiervoor genomen..niet veel aangekomen in bw, stond wel lekker vol (geen vocht vast), wel vond ik dat ik ''heeeel'' snel door de pot heen was.

Je moet er echt niet van verwachten dat je aan gaat komen van die rommel:D. Het is gewoon leuk op zo eens op supps te trainen, lekker pompje en drive etc.

vind je de creatine nodig zelf? ieder zn ding ofcourse , maar buiten alle kwark kip en wheys hou ik liever wat geld over voor andere dingen.
en ik vind crea nou niet zo bijzonder zelf
wat hervee zegt. pomp + drive , maar die heb ik zoiezo wel =)

op aanvraag pm ik je het filmpje van mijn techniek :D

• #2.512
Je moet er echt niet van verwachten dat je aan gaat komen van die rommel:D. Het is gewoon leuk op zo eens op supps te trainen, lekker pompje en drive etc.
njah ik heb vorig jaar in een periode dat ik creatine nam 6kg gepakt, in combi. met een goede voeding, ik denk dat de ''main reason'' is.
vind je de creatine nodig zelf? ieder zn ding ofcourse , maar buiten alle kwark kip en wheys hou ik liever wat geld over voor andere dingen.
en ik vind crea nou niet zo bijzonder zelf
wat hervee zegt. pomp + drive , maar die heb ik zoiezo wel =)
hmm, het is een mind thing.
ik merk trouwens geen zichtbare extra pomp als ik creatine/boosters neem of zo, boosters afentoe dan.
op aanvraag pm ik je het filmpje van mijn techniek :D
volgens mij heb je hem na de verkeerde gestuurd:o:p

crea is denk ik meer een placebo effect zeg maar.
t zal vast wel ietsjes helpen.. maar vooral omdat je zelf DENKT dat je meer kan tillen, en dan gewoon doet.. omdat je meer confidence hebt.

crea is denk ik meer een placebo effect zeg maar.
t zal vast wel ietsjes helpen.. maar vooral omdat je zelf DENKT dat je meer kan tillen, en dan gewoon doet.. omdat je meer confidence hebt.

agree :)

koen, op chatroulette heb je ook veel mensen die graag demo's doen over hun technieken :thumb:

• #2.516
maar creatine/boosters zijn imo ook niet te vergelijken..omdat het een ander effect geeft.
ik kreeg van me NOS-E geen extra energie etc.

• #2.517
Potverdikkeme, net een heel levensverhaal geschreven duw ik perongeluk op ESC:mad:

Maar goed..ik heb nog steeds last van me zij/onder rug (niet midden onder rug), integendeel nu heb ik ook nog last van een stijve/stroeve (onder) rug.
Ik denk niet dat dit overigens me borst-bicep training van vandaag gaat beinvloeden, misschien wel bij bb-curls.

Ik twijfel of ik ga trainen of niet, en als raden jullie me aan bb-curls met of zonder belt te doen, normaal doe ik ze gewoon zonder.

Potverdikkeme, net een heel levensverhaal geschreven duw ik perongeluk op ESC:mad:

Maar goed..ik heb nog steeds last van me zij/onder rug (niet midden onder rug), integendeel nu heb ik ook nog last van een stijve/stroeve (onder) rug.
Ik denk niet dat dit overigens me borst-bicep training van vandaag gaat beinvloeden, misschien wel bij bb-curls.

Ik twijfel of ik ga trainen of niet, en als raden jullie me aan bb-curls met of zonder belt te doen, normaal doe ik ze gewoon zonder.

Die belt gaat je niets helpen dan, doe dan gewoon eens dumbbell curls:D.

glucosamine?

core oef?

• #2.520
Terug
Naar boven