XXL Nutrition

Log KEUN

omdat je op een hoger vet% beter massa aan kan zetten.

ik ga lekker door bulken, haal je in van de zomer, bulk door in de winter en ga dan pas cutten met een 10x zo bruut lichaam als jij dan hebt :D

hahahaha (K)

edit: met naar de darkside te gaan neem ik aan dat je gaat kuren???

**** man, ik wil wss in de toekomst ook kuren maar mijn vriendin dreigt het nu al uit te maken als ik dat werkelijk ga doen.

:roflol:

Brute benchsessie dude!

Beesten training Koen... Alleen, gooi er eens een filmpje in van je 4x100 banken, want met alle respect, ik zie ze je niet echt doen....

Even om het hoekje gekeken naar je trainingen ;)
Nette bench!

• Like
Waarderingen: KEUN
Beesten training Koen... Alleen, gooi er eens een filmpje in van je 4x100 banken, want met alle respect, ik zie ze je niet echt doen....

Why not kwark? Toen ik 16 was kon ik het ook dus waarom zou hij dat op zijn 18e niet kunnen? Als je voor sommige oefeningen aanleg hebt en het erg leuk vind kan het hard gaan!

Why not kwark? Toen ik 16 was kon ik het ook dus waarom zou hij dat op zijn 18e niet kunnen? Als je voor sommige oefeningen aanleg hebt en het erg leuk vind kan het hard gaan!

Ik zeg niet dat het niet kan maar Als ik naar zijn progressie kijk, zijn fysiek en het behoorlijke volume van voorgaande sets, vind ik dit wel erg optimistisch, maar het kan aan mij liggen hoor...

Als het zo is, natuurlijk chapeau ;)

Haha naar zijn fysiek kijk, keun heeft 3x zo'n goed fysiek als jij kwarkmixer en dat is niet persoonlijk bedoeld

Haha naar zijn fysiek kijk, keun heeft 3x zo'n goed fysiek als jij kwarkmixer en dat is niet persoonlijk bedoeld

Uit jouw mond is nog nooit een fatsoenlijk woord gekomen met je bullshit topics waarbij jij zomaar mensen van dingen beschuldigd. Het verbaasd me trouwens dat zo'n loser als jij hier nog op het forum zit. Ik geloof dat er meer mensen hier op het forum dat probleem met een randdebiel als jij hebben.

Mijn opmerking heeft niks met mij te maken maar meer met het feit dat zijn kracht toename 2 a 3x harder gaat dan zijn fysieke groei, en daar zet ik terecht vraagtekens bij.

Als hij werkelijk 100 bankt prima, laat maar zien ;) Ik zie heel weinig mensen 100 banken, en als is dat omdat je dat nauwelijks banken kan noemen. Is het raar dat ik wel eens wil weten hoe dat zit?

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

No offence Koen, gappie ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.571
thx hannes!
zodra ik nog eens p.set doe verhogen ipv. p.set verlagen, zal ik eens een filmpje maken.:thumbup:
Even om het hoekje gekeken naar je trainingen ;)
Nette bench!
Thanks Greetje, en dat bericht in Kwark's log is nog niet zeker, ik denk er over na.
(voor de rest, de contest)
100kg is niet zo impressive imo, hoewel het toch zwaar is.
en ik denk dat ''iedereen'' gewoon vergeten is hoeveel ik normaal deed benchen voordat ik aan dit schema begon, ik deed regelmatig/vaak sets tegen de 85-100kg, en me top was vorig jaar in de zomer, maar toen ging ik elk setje to the max voornamenlijk de laatste paar sets, dat was toen 2x110kg @65kg BW:rolleyes:

en als bepaalde mensen niet geloven dat ik die 100kg gister gebencht hebt, so be it, ik ga hier geen fake weights neerzetten om ''sterk'' over te komen.
wel vermeld ik even dat de 4e rep gespot was, maar dat was hellemaal niet nodig, ik had een onervaren jongen die ik kon als spotter, maar hij heeft vrijwel niets geholpen.
los van het stukje over kwarkmixer, thx voor het compliment henk.
maar kwarkmixer en ik is een wereld van verschil, in opzichtte van leeftijd/gewicht(/fysiek/trainingstijd?).
wat is dit dan voor een onzin. en je kunt geen appels met peren vergelijken....
+1
Mijn opmerking heeft niks met mij te maken maar meer met het feit dat zijn kracht toename 2 a 3x harder gaat dan zijn fysieke groei, en daar zet ik terecht vraagtekens bij.

Als hij werkelijk 100 bankt prima, laat maar zien ;) Ik zie heel weinig mensen 100 banken, en als is dat omdat je dat nauwelijks banken kan noemen. Is het raar dat ik wel eens wil weten hoe dat zit?

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

No offence Koen, gappie ;)
zoals ik hier boven al het neergezet, ik heb voorheen veel zwaarder getraint, dat ik nu van hoog naar laag train sinds 3maanden ipv. laag naar hoog heeft ook veel invloed gehad op het gewicht dat ik doe.
8x80 als 1e werkset is gewoon een stuk moelijker dan wanneer je p.set doet verhogen, voor mij dan.
volgende x wil ik met 85kg gaan beginnen als 1e werkset voor 5-8reps, 2e set 7-10x70 a 75kg, 3e set 8-10x60-70kg, en me uiteindelijke doel is om steeds 10 reps te maken, zodra ik de 10reps op de 85 heb gaat er 90 op voor 6-8 reps weer.

ik zal wel eens een filmpje maken als ik nog eens me sets verhoog zoals gister.
die 4x100 was dan ook geen PR, maar wel een VPR.

Harde training man, lekkere bench!

uit jouw mond is nog nooit een fatsoenlijk woord gekomen met je bullshit topics waarbij jij zomaar mensen van dingen beschuldigd. Het verbaasd me trouwens dat zo'n loser als jij hier nog op het forum zit. Ik geloof dat er meer mensen hier op het forum dat probleem met een randdebiel als jij hebben.

+11111111111

Als jij zegt; als ik naar zijn fysiek kijk(was ook 1 van de redenen die je gaf) kan ik me niet voorstellen dat hij zoveel bankt, dat vind ik vrij raar als je daar je vraag tekens bij hebt terwijl Keun een beter fysiek heeft dan jij. En sowieso raar dat uitgerekend jij deze opmerking maakt terwijl je zelf een filmpje hebt gepost met een zogenaamde 180 kilo squat, wat uiteindelijk 1/10e ROM bleek te zijn. Ik zet eerder vraagtekens bij al jou krachtstats, zoals 5x160 squatten

Als jij zegt; als ik naar zijn fysiek kijk(was ook 1 van de redenen die je gaf) kan ik me niet voorstellen dat hij zoveel bankt, dat vind ik vrij raar als je daar je vraag tekens bij hebt terwijl Keun een beter fysiek heeft dan jij. En sowieso raar dat uitgerekend jij deze opmerking maakt terwijl je zelf een filmpje hebt gepost met een zogenaamde 180 kilo squat, wat uiteindelijk 1/10e ROM bleek te zijn. Ik zet eerder vraagtekens bij al jou krachtstats, zoals 5x160 squatten

Koen heeft een prima fysiek, maar nog nauwelijks massa. Wat jij onder een beter fysiek verstaat, geen idee. Zijn fysiek is niet te vergelijken met die van mij.

Het posten van een filmpje is een goeie graadmeter over je techniek. Jij bent overigens de enige die zogenaamd twijfelt aan mijn krachtstats. Maar we weten allebei dat dat puur te maken heeft met het feit dat ik je terecht ff op je plekkie zet omdat jij een enorme stoorzender bent op DBB die erop uit is relletjes te veroorzaken en bullshit verhalen te verkopen. Daar kijk ik heus wel doorheen. Heb jij werkelijk niks anders te doen? Ga eens trainen man, misschien word het ooit eens wat met jou.

Jouw oordeel is onrealistisch en hecht ik geen enkele waarde aan. Niet in de laatste plaats omdat jij je keer op keer onsterfelijk belachelijk maakt.

Alle respect voor Koen, maar een beter fysiek is totaal niet aan de orde. 75kg vs 93kg :roflol: Het geeft maar weer aan wat een enorme idioot je bent. Ga zelf eens serieus werk maken van trainen, en hou je belachelijke insiuaties voor je.

Haha wat een bullshit, kilo's moet je sowieso niet gaan vergelijken. De één is langer, de ander heeft meer vet. Ik denk dat 90% van DBB het met mij eens is dat Keun een beter fysiek heeft dan jij, kan me niet anders voorstellen. Trouwens het posten van een filmpje is inderdaad een goeie graadmeter voor je techniek, maar dan moet je van tevoren ook niet roepen dat je 180 kg kan squatten. Dat je mij op ' mijn plekkie' zet heeft absoluut niets te maken met het feit dat ik eerder twijfel aan jou krachtstats dan die van Keun. Dat je zo erg in de verdediging schiet als 36 jarige 'man' omdat iemand roept dat hij een jongen van 18 jaar een beter fysiek vind hebben geeft al aan wat voor ******** je bent. En als je er geen waarde aan hecht, ga dan ook niet met me in discussie

4x100 is goed mogelijk als je al tijdje traint, maar het zullen geen PL approved lifts zijn, en dat boeit ook niet echt

Haha wat een bullshit, kilo's moet je sowieso niet gaan vergelijken. De één is langer, de ander heeft meer vet. Ik denk dat 90% van DBB het met mij eens is dat Keun een beter fysiek heeft dan jij, kan me niet anders voorstellen. Trouwens het posten van een filmpje is inderdaad een goeie graadmeter voor je techniek, maar dan moet je van tevoren ook niet roepen dat je 180 kg kan squatten. Dat je mij op ' mijn plekkie' zet heeft absoluut niets te maken met het feit dat ik eerder twijfel aan jou krachtstats dan die van Keun. Dat je zo erg in de verdediging schiet als 36 jarige 'man' omdat iemand roept dat hij een jongen van 18 jaar een beter fysiek vind hebben geeft al aan wat voor ******** je bent. En als je er geen waarde aan hecht, ga dan ook niet met me in discussie

Joh, ga er lekker een polletje over houden ofzo. Misschien word je daar vrolijk van. En wie begint er nou een discussie? Man wat ben toch een pannenkoek...werkelijk. Kan mij het nou schelen wat jij vind man? Al vind je dat sniperx een beter fysiek heeft, wat kan mij dat nou verdommen? De enige reden dat ik er op in ga, is je te confronteren met je eigen belachelijke gedrag, en de rest van DBB dat te laten zien.

Voor de rest interesseert het mij geen hol wat jij of wie dan ook hier op DBB vind.

Terug
Naar boven