MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
rug-triceps-kuiten of benen evt. kuiten

broodje van toestraks yumm
(gegrilde kip, groentes, geen sauce)

vqhztg.jpg

+ ik wou nog een oude foto laten zien van vorig jaar rond deze periode (april-mei)
ik woog hier 64-67kg niet meer in ieder geval, dit was voordat ik op me voeding deed letten, dit was zeg maar de periode toen ik DBB leerde kennen.
ik vind zelf dat ik er best goed uit zag..vind ik nu nog steeds over die foto.

209r66o.jpg

je borst hecht wat raar aan onderin... no offence

• #2.603
Je hebt goede aanleg voore buik en borst! ik heb er nog nooit zo bij gestaan! Echt een prima basis om op Rob S (ex GFG) te gaan lijken..:eek:

• #2.605
Je hebt goede aanleg voore buik en borst! ik heb er nog nooit zo bij gestaan! Echt een prima basis om op Rob S (ex GFG) te gaan lijken..:eek:
dit was ook relax-pose btw, zal ik eerlijk zijn toen Rob.S laatst zijn bdb postte zag ik een beetje mijn fysiek erin, en dan heb ik het over mijn laatste bdb, alleen 25+kg lichter:roflol: dat klinkt echt slecht:o

Schouder knalt er wel lekker uit:)

Volgens mij kan jij veel meer eten en tog clean blijven groeien. Vanaf je dit log starte een half jaar geleden ben je 3,5kg aangekomen toch? dat kan volgens mij wel een versnelling hoger!

Hoeveel kcals zit je per dag aan?

• #2.608
Schouder knalt er wel lekker uit:)
:D
Volgens mij kan jij veel meer eten en tog clean blijven groeien. Vanaf je dit log starte een half jaar geleden ben je 3,5kg aangekomen toch? dat kan volgens mij wel een versnelling hoger!

Hoeveel kcals zit je per dag aan?
sjeez daar gaat mijn trots:mad:!

ik heb het een tijd niet uitgerekend, maar ik zal vandaag wel op zo'n 4000 zitten(misschien meer)

• #2.610
  • #2.612
ik heb al iets verzonnen even zo pats boem!
ik zorg dat ik elke dag na me avond eten ook nog een bord zv-rijst met tonijn kan eten:thumbup:

nu ik heb over zv-rijst heb, ik ga me wat eten

Waarom niet even naar de 5000 kcals.. 1 kg per maand moet haalbaar zijn, en voor je het weet is het DBB contest er!

Precies! En dan willen wel minimaal een buffel op 85 kilo zien! ;)

En kwarkie gaat misschien ook wel meedoen... weet nog niet :rolleyes:

Keun, je moet serieus meer kg's gainen. Je bent wel erg droog waardoor je er niet slecht uit ziet en misschien zwaarder oogt maar 75 blijft niks. Een vriend van me woog na 1 jaar 88kg bij 1.78 en was maar iets vetter, en hij oogde al veel zwaarder dan 88kg. Kilo's zeggen niet alles, maar wel iets. Als je het podium op wil moet je echt meer progressie maken. Dus dat geld van je loonstrookje niet uitgeven aan bullshit zoals creatine maar gewoon voedsel want je zei dat je daar geen geld voor had, en als je geen tijd heb maak je maar tijd.
Dit is slechts mijn 'honest opinion'.

Laatst bewerkt:
gewoon bulken totdat je vet bent!
doorbulken tot de 100 ineens keun. voeg 5 pakken chocomel toe per dag

gewoon bulken totdat je vet bent!
doorbulken tot de 100 ineens keun. voeg 5 pakken chocomel toe per dag

Hoeft ook niet persé, maar beter dan alleen trainen en niet/nauwelijks aankomen, spieren zijn niet opgebouwd uit lucht. Maar moet er toch weer af en door een hoger vet percentage lijk je juist minder gespierd.

Hoeft ook niet persé, maar beter dan alleen trainen en niet/nauwelijks aankomen, spieren zijn niet opgebouwd uit lucht. Maar moet er toch weer af en door een hoger vet percentage lijk je juist minder gespierd.

klopt. ik zie eruit als ecto van 70 :(
maar keun ziet er met zin 75 wel een goeie 80 uit imo.

maar ja keun, je mag zeker wel wat harder gainen.
je staat nog steeds kurkdroog.

als je nou eens ****ing hard gaat vreten, je bf loopt wat %'en op.
en dan een goede cut erin gooit. zal het stukken sneller gaan als op deze manier denk ik?

Terug
Naar boven