- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin de discussie, maar ik zeg ook niet dat ik er geen waarde aan hecht, jij zegt dat wel en jij gaat er op in. Dus kwarkmixer stop maar weer, je zult het nooit winnen en het fysiek van Keun is toch echt een stukje te hoog voor je gegrepen

true story, sinds ik van DBB afscheid nam, ging ik direct aan de hgh/tren en dit is het resultaat 25-30kg in weet ik hoe snel.
beter dan ''perverse'' gedachten mbt Pilatesanyway koentje , lekker bezig, jammer dat je log zo vervuild word!
dames(lees vrouwen) fleuren mijn log alleen maar op

No problemo Chris, vond het eigenlijk wel entertainingJa.... daarom ben ik maar opgehouden op die pannenkoek in te gaan....
Sorry Koekski![]()

YEAAH BUDDYY, het is maar dat ik je mobiele nr. niet hebt anders liet ik het je wel weten.
true story, sinds ik van DBB afscheid nam, ging ik direct aan de hgh/tren en dit is het resultaat 25-30kg in weet ik hoe snel.
maar hoe wist je dat Edinne?
4x100kg bankdrukken etc.
beter dan ''perverse'' gedachten mbt Pilates
thx Artex
dames(lees vrouwen) fleuren mijn log alleen maar op
No problemo Chris, vond het eigenlijk wel entertaining
YEAAH BUDDYY, het is maar dat ik je mobiele nr. niet hebt anders liet ik het je wel weten.
hoe gaat 't met je knie?
---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------
maar even iets anders, ik wil misschien deze maand (april) wel een filmpje plaatsen, ik zal proberen 1x110kg te doen, ook al heb ik eens 2x110kg gedaan, of dat nu lukt weet ik niet.
ik zal me best doen anders komt er nog wel een filmpje van de 100kg.
ik zal alleen filmpjes maken als het minder druk is in de gym, ik vind het best raar namenlijk, omdat iedereen je dan zowiezo raar aan kijkt

sjemig, wat een dropveter, niet?ik hoop dat iedereen er van zal genieten, je zelf betasten tijdens het kijkenIk zet de popcorn vast klaar! Suc7 Koentje
---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------
O ja, en geef die broer van je es ff een schop van Kwarkie![]()

ik hoop dat iedereen er van zal genieten, je zelf betasten tijdens het kijken
haha zal ik doen, hij is gewoon nog aan het trainen btw, alleen niet meer actief op DBB ik heb hem verbannen
doet nu meerendeels FB

hij weet niet eens wat bashen isWaarom heb je hem verbannen? Was hij vervelend tegen je? Of liep ie je teveel te bashen?
Doe Bram maar ff de groeten beest in wording![]()

Vandaag rustdag, me trainings dagen zijn meestal ma-woe-vrij evt zaterdag of zondag, heb vorige week 3x getraint (geen benen) dus als ik geen last van me zij meer heb doe ik die woensdag.