AndroidHealthClinic

Log KEUN

KEUN =SniperX

Ik begin de discussie, maar ik zeg ook niet dat ik er geen waarde aan hecht, jij zegt dat wel en jij gaat er op in. Dus kwarkmixer stop maar weer, je zult het nooit winnen en het fysiek van Keun is toch echt een stukje te hoog voor je gegrepen

Ik begin de discussie, maar ik zeg ook niet dat ik er geen waarde aan hecht, jij zegt dat wel en jij gaat er op in. Dus kwarkmixer stop maar weer, je zult het nooit winnen en het fysiek van Keun is toch echt een stukje te hoog voor je gegrepen

Ja hoor... ik geef je maar gelijk. Wat jij wil jongen. Ben je nu blij? Als je maar blij bent. Ik weet wel beter.

Kwarkmixer, als je een discussie (lees goed) aangaat, dus niet eens begint moet je hem ook afmaken en niet op het einde ineens heel wijs gaan doen, dat je wel beter weet. Want wijs ben je absoluut niet, 36 jaar mannnnnnn

Jnkman niet uitgelegd over regels discussie? :D

Jij hebt nog een minder fysiek dan kwarkmixer

whaha thanks ff

waarom pleuren ze die henk3 uberhaupt niet van 't forum af?
je stats, 160kg @ 1% zegt al genoeg , als je dat nogsteeds grappig vind...
heb je ooit een opbouwende of informatieve post gemaakt?

anyway koentje , lekker bezig, jammer dat je log zo vervuild word!

Lekker met z'n allen KEUNs log verpesten.

Ik heb horen zeggen dat hier een rel is.

:popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.593
true story, sinds ik van DBB afscheid nam, ging ik direct aan de hgh/tren en dit is het resultaat 25-30kg in weet ik hoe snel.

maar hoe wist je dat Edinne?
4x100kg bankdrukken etc.
anyway koentje , lekker bezig, jammer dat je log zo vervuild word!
beter dan ''perverse'' gedachten mbt Pilates
thx Artex
Lekker met z'n allen KEUNs log verpesten.
dames(lees vrouwen) fleuren mijn log alleen maar op:D
Ja.... daarom ben ik maar opgehouden op die pannenkoek in te gaan....

Sorry Koekski ;)
No problemo Chris, vond het eigenlijk wel entertaining:P

Ik heb horen zeggen dat hier een rel is.

:popcorn:
YEAAH BUDDYY, het is maar dat ik je mobiele nr. niet hebt anders liet ik het je wel weten.

hoe gaat 't met je knie?

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

maar even iets anders, ik wil misschien deze maand (april) wel een filmpje plaatsen, ik zal proberen 1x110kg te doen, ook al heb ik eens 2x110kg gedaan, of dat nu lukt weet ik niet.
ik zal me best doen anders komt er nog wel een filmpje van de 100kg.

ik zal alleen filmpjes maken als het minder druk is in de gym, ik vind het best raar namenlijk, omdat iedereen je dan zowiezo raar aan kijkt

true story, sinds ik van DBB afscheid nam, ging ik direct aan de hgh/tren en dit is het resultaat 25-30kg in weet ik hoe snel.

maar hoe wist je dat Edinne?
4x100kg bankdrukken etc.

beter dan ''perverse'' gedachten mbt Pilates
thx Artex

dames(lees vrouwen) fleuren mijn log alleen maar op:D
No problemo Chris, vond het eigenlijk wel entertaining:P

YEAAH BUDDYY, het is maar dat ik je mobiele nr. niet hebt anders liet ik het je wel weten.

hoe gaat 't met je knie?

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

maar even iets anders, ik wil misschien deze maand (april) wel een filmpje plaatsen, ik zal proberen 1x110kg te doen, ook al heb ik eens 2x110kg gedaan, of dat nu lukt weet ik niet.
ik zal me best doen anders komt er nog wel een filmpje van de 100kg.

ik zal alleen filmpjes maken als het minder druk is in de gym, ik vind het best raar namenlijk, omdat iedereen je dan zowiezo raar aan kijkt

Ik zet de popcorn vast klaar! Suc7 Koentje ;)

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

O ja, en geef die broer van je es ff een schop van Kwarkie ;)

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Jij hebt nog een minder fysiek dan kwarkmixer

En jij hebt helemaal geen fysiek :roflol: sjemig, wat een dropveter, niet?

• #2.595
Ik zet de popcorn vast klaar! Suc7 Koentje ;)

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

O ja, en geef die broer van je es ff een schop van Kwarkie ;)
ik hoop dat iedereen er van zal genieten, je zelf betasten tijdens het kijken:wanker:

haha zal ik doen, hij is gewoon nog aan het trainen btw, alleen niet meer actief op DBB ik heb hem verbannen:roflol:
doet nu meerendeels FB

ik hoop dat iedereen er van zal genieten, je zelf betasten tijdens het kijken:wanker:

haha zal ik doen, hij is gewoon nog aan het trainen btw, alleen niet meer actief op DBB ik heb hem verbannen:roflol:
doet nu meerendeels FB

Waarom heb je hem verbannen? Was hij vervelend tegen je? Of liep ie je teveel te bashen? :p

Doe Bram maar ff de groeten beest in wording ;)

• #2.597
Waarom heb je hem verbannen? Was hij vervelend tegen je? Of liep ie je teveel te bashen? :p

Doe Bram maar ff de groeten beest in wording ;)
hij weet niet eens wat bashen is:roflol:
afentoe kijkt die wel eens even rond..hij zit gewoon niet vaak erop meer (nooit gedaan)

zal ik doen;)

doe je vandaag nog trainen buffel?

• #2.599
doe je vandaag nog trainen buffel?
Vandaag rustdag, me trainings dagen zijn meestal ma-woe-vrij evt zaterdag of zondag, heb vorige week 3x getraint (geen benen) dus als ik geen last van me zij meer heb doe ik die woensdag.

Voeding vandaag;
350ml melk, 50gr whey
2 boterhammen (pindakaas), 2 glazen melk
+-100gr noten, 250gr kwark, 2 glazen melk
*ik was vergeten dat we vandaag broodjes kregen op het werk, die heb ik dus 15min na me kwark gegeten straks picca.
4 boterhammen, paar slokken melk nog, 1 banaan

avond eten; wat zv-rijst a la KEUN
350ml melk, 40gr whey
60 a 100gr noten, 250gr kwark

wat ga je morgen trainen dan?

Terug
Naar boven