MuscleMeat

Log KEUN

maakt het uit of het verse ananas is of uit 'n blik?

Uit blik zit altijd suiker in om het te conserveren, vers nemen dus. En je komt echt niet snel vet aan man, wees dat niet bang voor. Gewoon hard trainen, 5000 kcals vreten (gedisciplineerd), en hier en daar een klein beetje cardio.... wedden dat je niet vet word! ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
Oooo maar Koentje, ik ga vol vertrouwen de concurrentie met je aan hoor :p :evil2: ghehehe

Vers gappie.
ALRIGHT!:cool:
ik ga zo diep cutten tot dat er zelf aders op me voorhoofd staan:fire::P

Ah nice, ananas is zowiezo het lekkerste fruit op de wereld!
Uit blik zit altijd suiker in om het te conserveren, vers nemen dus. En je komt echt niet snel vet aan man, wees dat niet bang voor. Gewoon hard trainen, 5000 kcals vreten (gedisciplineerd), en hier en daar een klein beetje cardio.... wedden dat je niet vet word! ;)
Gelukkig hebben we het alwetend oog ''Ace1990'' op DBB:D
ik zit vandaag dus los van me standaard voeding aan extra dingen;
300ml melk,40gr whey + 1 bord ''KEUN'' als pre/w meal na me werk.
daarna gewoon middag meestal iets van groentes/aardappelen/vlees als het geen rijst/vis/kip is.

ik heb dit trouwens nog niet vermeld;
vorige week heb ik ook al liggen denken hoe ik een en ander kan verhogen.
ik ben van plan om een maaltijd te laten vervallen, gedeeltelijk, en het vervangen door gegilde kip(met peper) en neem dat dan mee na het werk.

Laatst bewerkt:
Je hebt ook ananas uit blik dat alleen op sap staat hoor, heb ik hier staan van AH huismerk.

W00t dat is wel nice dan, maar vers is ook lekker (en goedkoper!) :)

8 schijven voor 79 cent vind ik niet duur ;)
(uitlekgewicht van 255 gram)
en vooral erg handig :D

Zag net dat 1 schijf slechts 19 Kcal is - 2 schijven per dag kunnen er wel bij in m'n eetschema ;)

Haha gewoon meedoen met die contest en niet druk maken over de concurrentie. Ik mag iig niet meedoen nee...beetje stom maargoed. Zou het wel zo logisch vinden als de winnaar van vorig jaar zijn titel zou mogen verdedigen maar regels zijn regels.

Iig succes.

• #2.653
Haha gewoon meedoen met die contest en niet druk maken over de concurrentie. Ik mag iig niet meedoen nee...beetje stom maargoed. Zou het wel zo logisch vinden als de winnaar van vorig jaar zijn titel zou mogen verdedigen maar regels zijn regels.

Iig succes.
Inderdaad, niet echt logisch nee.

Hoe denk jij er eigenlijk over, ik wil namenlijk geen tot weinig massa verliezen die ik afgelopen 7-8maanden heb behaald (10kg), met een lichte bf verhoging, alleen op me buik voornamenlijk.
Stel ik zou uiteindelijk mee doen, hoelang moet je een contest-log hebben + hoe veel kg's zou ik lichter worden met een bf van 6-8% ik weet niet wat haalbaar is.
En hoe snel zit ik weer op oud gewicht zodra ik weer begin aan 4000+ kcals

Iig succes.

Toch ben ik wel blij dat jij niet mee mag doen hoor Rob (no offence natuurlijk) anders kan ik het helemaal wel schudden hahaha

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Hoe denk jij er eigenlijk over, ik wil namenlijk geen tot weinig massa verliezen die ik afgelopen 7-8maanden heb behaald (10kg), met een lichte bf verhoging, alleen op me buik voornamenlijk.
Stel ik zou uiteindelijk mee doen, hoelang moet je een contest-log hebben + hoe veel kg's zou ik lichter worden met een bf van 6-8% ik weet niet wat haalbaar is.

Man Koen, je bent al zo goed als 8% gab. Zie er eerst nog wat biefstuk bij te plakken man ;)

• #2.655
Man Koen, je bent al zo goed als 8% gab. Zie er eerst nog wat biefstuk bij te plakken man ;)
het is nog 5maanden tot de contest begint, als ik 3maanden zoiets nog een paar kg's kan pakken, ben ik in principe tevreden om wat lager in bf te gaan.(ik wil serieus op 4500-5000kcals gaan zitten zo ver me lichaam het volhoudt, dan bedoel ik me maag/darmen).
uiteindelijk wil iedereen er goed uit zien in de zomer (wij bb'ers) toch?

+ het is een ervaring rijker mbt cutten, dat heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen, zo kan ik ook voor in de toekomst kijken waarop mijn lichaam op reageert.

8% zou ik willen, misschien me armen maar me buik zal op 10-12 zitten gok ik.

Dat weet ik ook niet man. Ik ken jou lichaam niet zoals ik de mijne ken. Zul je dus zelf moeten ondervinden. Maar aan je laatste foto te zien zit je al niet veel hoger dan 8%. Als je nu nog geen cardio doet is het volgens mij een kwestie van cardio toevoegen na elke training, paar gram KH schrappen en je staat binnen de kortste keren op 6-8%.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Toch ben ik wel blij dat jij niet mee mag doen hoor Rob (no offence natuurlijk) anders kan ik het helemaal wel schudden hahaha

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Haha mietje. Er zullen nog genoeg andere goede jongens meedoen denk ik...dus ik vind dat Big-T mij gewoon de titel moet laten verdedigen :D

• #2.657
Dat weet ik ook niet man. Ik ken jou lichaam niet zoals ik de mijne ken. Zul je dus zelf moeten ondervinden. Maar aan je laatste foto te zien zit je al niet veel hoger dan 8%. Als je nu nog geen cardio doet is het volgens mij een kwestie van cardio toevoegen na elke training, paar gram KH schrappen en je staat binnen de kortste keren op 6-8%.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Haha mietje:D
fail, had hellemaal niet na gedacht wat ik vroeg:o
hmm ik moet zeggen me abs lijken op die laatste foto een stuk beter dan ze in het echt zijn, me maag zet echt uit halverwege de dag en dan ligt me buik meer naar buiten dan me abs.
ik verwaarloos me abs zowiezo laatste maanden, ik wil ze nu weer vaker aanpakken.

maar hoelang moet je een contest log bijhouden of maakt dit niet veel uit?

*heeft net tegen moeders gezegd ananas meenemen* hahaha!

Beter kunnen ze gewoon een link plaatsen dat er door wordt verwezen naar je log, zodat je er geen 2 bij hoeft te houden :eyebrow:

uitgezette buik kan je voor een foto voorkomen door sochtends de foto te nemen :p

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Tijdelijk verplaatsen van je log?

T had dit al aan Kuki uitgelegd, je oude log gaat dan tijdelijk op slot.

Terug
Naar boven