- Waardering
- 1.339
T had dit al aan Kuki uitgelegd, je oude log gaat dan tijdelijk op slot.
Klinkt ook niet als een probleem... toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet ik ook niet man. Ik ken jou lichaam niet zoals ik de mijne ken. Zul je dus zelf moeten ondervinden. Maar aan je laatste foto te zien zit je al niet veel hoger dan 8%. Als je nu nog geen cardio doet is het volgens mij een kwestie van cardio toevoegen na elke training, paar gram KH schrappen en je staat binnen de kortste keren op 6-8%.
---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------
Haha mietje. Er zullen nog genoeg andere goede jongens meedoen denk ik...dus ik vind dat Big-T mij gewoon de titel moet laten verdedigen![]()

Nou goed.... een top 10 notering moet er voor Kwarkie toch wel in zitten....![]()

zal jullie es ff een poepie laten ruiken! RAWRRRRR!hehe maar halverwege de dag sta ik er ook voller bij dan in de ochtend.uitgezette buik kan je voor een foto voorkomen door sochtends de foto te nemen
---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

imo wel, weet wel niet hoeveel deelnemers er uiteindelijk mee doen, maar als je kijkt na de tijd hoelang je traint, hoeveel je al bent gegained etc. welNou goed.... een top 10 notering moet er voor Kwarkie toch wel in zitten....![]()
inderdaad, mijn spam-wh*re-log-lezers moet wel aan hun dagelijkse dosis spam komen, anders gaat het slecht uitlopen.Wel, beter deze open laten tegen epic spamm0rz. Zodat het voor de contest volgers overzichtelijk blijft. Bedenk ik me net
hmm, ik ben wel in voor een uitdaging..Naturel cutten naar 8% is niet simpel hoor, zeker niet als je qua gewicht al niet zoveel aan je frame hebt hangen (no offence)
kan die alleen geen reacties plaatsen of hellemaal niet in je log komen?henk3 heeft bij mij een topicban **** yeah!
Succes met de squats bro
kan die alleen geen reacties plaatsen of hellemaal niet in je log komen?
ik weet niet of henk3 een topicban heeft of weekban, hij is in ieder geval welkom in me log.
ook al zijn er mensen in me log die 'm niet mogen.
thx main, ben benieuwd, hoop dat de stang niet al te belastend is op me schouders nu met die spierpijn.
it's been a while, sinds ik los heb gesquat.

Sja, ik kan wel begrijpen waarom je er zo over denkt... omdat hij al tot zin ellebogen in je reet zat eergisteren wahahaha
Hij heeft naar het schijnt een weekban, en terecht. Ziek misselijk mannetje. Sja, en ga niet tegen kwarkie beginnen... then you got it comin'![]()

en ja ik heb nu wel genoeg kritiek laatste dagen gekregen, ben al meteen van plan 500 a 1000kcal meer te gaan eten door jullie![]()

![]()
nee, ik vind dat het best wel allert is met opmerkingen, mbt oefeningen,voeding en zo'n dingen.
en ja ik heb nu wel genoeg kritiek laatste dagen gekregen, ben al meteen van plan 500 a 1000kcal meer te gaan eten door jullie![]()

Ik vat 'm nie, wa zeggie?
DW moet niet meer gaan eten!
Door dit wat je nu zegt begin ik ''wederom'' te twijfelen wat ik nu ga doen, door bulken of even op onderhoud zitten in de zomer of iets eronder.Nou goeie zaak Koen. Je weet dat wij alleen maar het beste met je voor hebben man. En als je lekker doorgaat ben je volgend jaar groter dan ik![]()
We hebben ook gehele andere doelstellingen dwergje, wil je 90kg+ gaan wegen uiteindelijk

Door dit wat je nu zegt begin ik ''wederom'' te twijfelen wat ik nu ga doen, door bulken of even op onderhoud zitten in de zomer of iets eronder.
ik denk in principe als ik nu flink ga (vr)eten en in de zomer wat lager in bf ga en daarna weer back on track ben, dat ik de 80 zowiezo haal einde van het jaar.
We hebben ook gehele andere doelstellingen dwergje, wil je 90kg+ gaan wegen uiteindelijk![]()