- Waardering
- 1.339
Krijg je een dikke dwerg van: doe maar niet (ben blij dat ik niet meer tegen de 80kg weeg!)We hebben ook gehele andere doelstellingen dwergje, wil je 90kg+ gaan wegen uiteindelijk![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je een dikke dwerg van: doe maar niet (ben blij dat ik niet meer tegen de 80kg weeg!)We hebben ook gehele andere doelstellingen dwergje, wil je 90kg+ gaan wegen uiteindelijk![]()
kan die alleen geen reacties plaatsen of hellemaal niet in je log komen?
ik weet niet of henk3 een topicban heeft of weekban, hij is in ieder geval welkom in me log.
ook al zijn er mensen in me log die 'm niet mogen.
thx main, ben benieuwd, hoop dat de stang niet al te belastend is op me schouders nu met die spierpijn.
it's been a while, sinds ik los heb gesquat.
Dat van dat squaten, aaaah joh komt wel goed joh!ga ik ook doen, weet je dat ik niet eens weet hoeveel me onderhoud precies is, heb dat nooit opgezocht/berekend, imo ook niet nodig zolang je genoeg binnen krijgt + aankomt is het goed.Bulk nou lekker door tot Juni ofzo, ff flink boven onderhoud knallen, wel clean als het kan. Dan lekker cardio erbij, niet te zwaar cutten, gewoon gedleidelijk aan, hoog in de eiwitten, niks aan de hand.
jaloers!Krijg je een dikke dwerg van: doe maar niet (ben blij dat ik niet meer tegen de 80kg weeg!)
ben benieuwd, 1e keer squatten vannuit een squat-rek.Sowieso niet posten.Dat van dat squaten, aaaah joh komt wel goed joh!
vraag me af of de mods hem hebben gebannen omdat er meerdere zeiden, heb je nog geen ban etc.
[/COLOR]hoeveel punten mag je hebben tot je hebt gewonnen?
En als ik zeg dat het met een vetpercentage van 40% was, ben je dan nog steeds jaloers?
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------
7 punten om winnaar te zijn.
Ik denk dat henk3 is geband omdat het op een gegeven moment alleen maar geshit, gebash en geruzie was in je log, en hij begon echt grof te schelden, ook op Tymen bijvoorbeeld... Had niks meer te maken met je bench en zo.
Volg ik je logje één dag niet, moet ik meteen 5 paginas terug om mee te zijn
Interessante discussies!
ik ben een echte man ja

thx mike kijken of ik zo'n 120 erop gooi eens kijken hoe het gaat, wil best wel toppen.
hehe, dat is je straf om me een dag niet te volgen.Volg ik je logje één dag niet, moet ik meteen 5 paginas terug om mee te zijn
Interessante discussies!
j/kzie post Rah Rah ManBegint hier idd kwarkmixer achtige proporties te krijgen dit log hahaha
ik ben een echte man ja
thx mike kijken of ik zo'n 120 erop gooi eens kijken hoe het gaat, wil best wel toppen.
hehe, dat is je straf om me een dag niet te volgen.
maar het komt voornamenlijk door die rel nicht van een kwarkmixerj/k
zie post Rah Rah Man

ik ben op me stage, en t*ring ik blijf maar eten vandaag, moet wel netjes me eten opeten wat ik bij me heb.