MuscleMeat

Log KEUN

Tuurlijk ben jij een eckte man, want jij gebruikt toch anaboluh (whey)

waarom squat'te je nooit los dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.703
Tuurlijk ben jij een eckte man, want jij gebruikt toch anaboluh (whey)

waarom squat'te je nooit los dan?
omdat ik ze dan altijd vanuit de mp moet tillen en ik ben maar een klein mannetje en dat lukt me niet.
en op telkens 2 man te vragen om de bb eruit te tillen vind ik ook niks + ik wil wel squatten zonder ik zorgen hoef te maken op falen, en dat heb ik zo niet, ondanks de spotters.

falen = barbell achter je laten pleuren :P

• #2.708
Vandaag dus naar een andere gym gegaan, ik kreeg halverwege mijn squat-sessie weer last van me zij/onderug (niet midden onderug). Toch wel tevreden over de squat maar de rest was bagger.

Squat (below-parralel)
10x60KG
10x80KG
8x100KG VPR
7x110KG PR
6x120KG PR
12x80KG

Leg-Press machine
het was een wazig apparaat gewicht geen idee.
totaal 4-5 sets tegen 10-15 reps
uit eindelijk full-stack voor 8 of 10 reps

Sitting DB Calve-Raises (p.been)
25x35KG
25x45KG ik kreeg ze daarna niet meer op de grond gezet, omdat bij mijn gedeelte geen matten lagen:roflol:
best wel een lekkere oefening, maar niet aan te raden als je alleen bent, ik was langer bezig met de gewichten eruit halen/knie plaatsen/eraf halen/terug plaatsen.

Sitting Calve-Raise machine (zelfde als mijn gym)
4 supersetjes achter elkaar.
4 1 legged, 4 2 legged (dubbele gewicht of meer bij 2 legged)

Leg-Extension
4 sets tussen 20-55kg

Opmerkingen;
kudt training, kudt rug =/

Laatst bewerkt:
Ik bespeur een mobiliteitsprobleem, ben je lenig?
En squat je high of lowbar?

• #2.710
High bar is de bar op je traps, low bar op je rear delts.
Ik had toen ik nog high bar squatte ook altijd last aan de zijkant van me onderrug, naja vaak, niet altijd.
Sinds me hamstrings flexibeler/mobieler/sterker zijn geworden is dat weg.

• #2.712
High bar is de bar op je traps, low bar op je rear delts.
Ik had toen ik nog high bar squatte ook altijd last aan de zijkant van me onderrug, naja vaak, niet altijd.
Sinds me hamstrings flexibeler/mobieler/sterker zijn geworden is dat weg.
high-bar had ik in dat geval.
maar dit is de 1e x sinds weet ik hoelang geleden dat ik weer los squat, alleen nu met een squat-rek erbij.
ik heb er volgens mij last van gekregen tijdens een plate loaded low-row van vorige week dinsdag.
ik dacht dat de pijn weg was, en opeens was die er weer.

mooie squat, was die all out? of zaten er meer reps in de tank?

xxx

• #2.714
net nog een bordje ''KEUN'' gegeten, ik denk dat ik vandaag wel op 4500 kcals zit...

mooie squat, was die all out? of zaten er meer reps in de tank?

xxx
zat nog wel meer in, maar ik had geen spotter, + me rug(main issue).
ik heb gedaan tot echt 1 heavy laatste rep en dan erin gehangen.

xoxox

wel nette squats! 6*120 is niet voor de poes.

• #2.716
wel nette squats! 6*120 is niet voor de poes.
als ik geen last van me rug had, had er wel meer in gezeten.
maar volgende x als ik ga squatten (zodra ik bij die andere gym ben geweest) ga ik gewoon 10reps pakken op elke set.

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

oh ja vergeten, had nog een setje van 12x80kg.

Nette squats keuning!:D!:thumb:

Feli met je pr's! :thumbs:

• #2.719

thx mannen:D

Ik ben trouwens van plan me onderug zo min mogelijk te belastten komende weekjes.
Ik wil wel evt. rackpulls doen op me volgende rug training (dit weekend), zodat ik toch blijf bewegen met me rug, ook zal ik bor's of yates rows doen met een tamenlijk licht gewicht, 60 a 80kg, gewoon stricte uitvoering.

En ik weet dat ik nog 3x8x150kg (rackpulls) heb belooft, aan Loo, Marvin ging er op in, de bastaard, dus die komt er ook nog aan, deze maand in ieder geval nog.

Vandaag rustdag, vandaag word ik overheerlijk gemasseert door mijn prachtige vriendin:D (pics? dream on) hopend op dat ze de pijn kan verzachten.
Het voelt vandaag in ieder geval weer aan alsof ik nergens last van heb, terwijl ik gister met moeite kon bukken???

...En ik weet dat ik nog 3x8x150kg (rackpulls) heb belooft, aan Loo, Marvin ging er op in, de bastaard, dus die komt er ook nog aan, deze maand in ieder geval nog. Staat nogmaals:D:o

Vandaag rustdag, vandaag word ik overheerlijk gemasseert door mijn prachtige vriendin:D (pics? dream on) hopend op dat ze de pijn kan verzachten. Leest je vriendin mee ofzo...:rolleyes:
...
Pics or it did'nt happen...:windup:

Terug
Naar boven