- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat ik ze dan altijd vanuit de mp moet tillen en ik ben maar een klein mannetje en dat lukt me niet.Tuurlijk ben jij een eckte man, want jij gebruikt toch anaboluh (whey)
waarom squat'te je nooit los dan?
in een hardcore gym wel, maar ik zit in een health center

in een hardcore gym wel, maar ik zit in een health center![]()
ach jah. ik doe het met mijn barbell ook zeker niet. het kost allemaal duur genoeg

ik was lenig, laatste week sinds ik last van me rug heb niet meer zo.Ik bespeur een mobiliteitsprobleem, ben je lenig?
En squat je high of lowbar?
high-bar had ik in dat geval.High bar is de bar op je traps, low bar op je rear delts.
Ik had toen ik nog high bar squatte ook altijd last aan de zijkant van me onderrug, naja vaak, niet altijd.
Sinds me hamstrings flexibeler/mobieler/sterker zijn geworden is dat weg.
zat nog wel meer in, maar ik had geen spotter, + me rug(main issue).mooie squat, was die all out? of zaten er meer reps in de tank?
xxx
als ik geen last van me rug had, had er wel meer in gezeten.
thx mannen

(pics? dream on) hopend op dat ze de pijn kan verzachten.
Pics or it did'nt happen......En ik weet dat ik nog 3x8x150kg (rackpulls) heb belooft, aan Loo, Marvin ging er op in, de bastaard, dus die komt er ook nog aan, deze maand in ieder geval nog. Staat nogmaals
Vandaag rustdag, vandaag word ik overheerlijk gemasseert door mijn prachtige vriendin(pics? dream on) hopend op dat ze de pijn kan verzachten. Leest je vriendin mee ofzo...
...