- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Wederom; Nee
en wat staat nogmaals?
en ik ben een gevoelige jongen ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wederom; Nee

spier heb ik last van
Niks rustHmm dan is het k*t. Wervel zou je goed kunnen laten zetten door een fysio, maar spier zal wel rust moeten hebben.
! Doorknallen

en dat heb ik gedaan!

Wel heavy! maar ik vind het best wel fijn 2x front-delts pakken, omdat als ik alleen db-presses pak het te licht is.Goeie training, wel bizar sterke DB presses zo in het midden van je workout!
wel met een beetje hulp maar ging heel smooth.
thx mike, maar zolang ik nog geen tijd heb op naar die ene gym te gaan, zal ik genoegen moeten nemen met leg-presses, sumo/deadlift squats, etc.dat waren nice sKwats keuning!
moet je vaker gaan doen man
niet te vroeg juichen, ik zal nog steeds wat voorzichtig zijn komende week.mooi om te horen dat je geen last meer hebt van je rug![]()
dat word vroeg naar bed zondag.+1! Viel mij ook gelijk opGoeie training, wel bizar sterke DB presses zo in het midden van je workout!

hehe

thanks guys!Goede training keun!
Alleen snap ik niet waarom je die upright rows al tweede oefening doet?
Zou je beter die db press als tweede oefening kunnen doen en als 4e upright rows i.m.o.
ik heb ze eerst met 150 gedaan een aantal weken, maar dat was meer met leg-drive dit kan ik nog strict uitvoeren.Shruggs zijn sterk!
Benieuwt of dat nox wat is. Als het jouw een beetje bevalt ook maar eens proberen.
)