MuscleMeat

Log KEUN

Het is zeker geen spier, maar een wervel?

Hmm dan is het k*t. Wervel zou je goed kunnen laten zetten door een fysio, maar spier zal wel rust moeten hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.726
en dat heb ik gedaan!
gister had ik geen last van me rug meer.
maar alsnog een massage gehad:D

En er is getraint vandaag;

Schouders-Traps

Sitting Shoulder-Press
12x30KG
10x50KG
10x65KG
10x60KG
10x50KG

Upright-Row
12x30KG
10x45KG
10x40KG
10x35KG

Sitting Side-Raises
10x8KG
10x10KG
10x10KG
10x8KG

Sitting Shoulder DB-Press
10x22KG
10x26KG
10x26KG (lichte assists)
(extra oefening, om door plateaus te komen, Robke doet het ook, waar ik het had gelezen had weet ik even niet meer)

BB-Shrugs
15x50KG
15x90KG
15x130KG
15x110KG
15x90KG

Machine Back-Shrugs
15x100KG
15x120KG
15x130KG

Extra;

Wrist-Roller
3xop en neer met 2,5kg
2x ''
2x''

Alternate Sit-up (bankje)
35x
35x
30x

Leg-Raises (bankje)
35x
35x
30x

en nog een setje trunk-twist (machine)
2x25x25kg

Opmerkingen;
Ik was eigenlijk na de shrugs klaar met me training, maar me broer was nog bezig dus heb ik wat extra dingen gedaan.
Training ging ''extreem'' lekker, schouders opgepompt als 'n mofo.

En ow ja, weer wat supps binnen ;EAS,Nitro Crea-V2, 4 no booster zakjes.
Vandaag de NOX-Pump gebruikt, vies van smaak, in het begin erg licht in me hoofd, maar tijdens de training voelde ik me super.
En nog een laatste opmerking, heb deze training gedaan met maar een maaltijd op de maag; 200ml melk, 60 a 80gr brinta,1 banaan.

Goeie training, wel bizar sterke DB presses zo in het midden van je workout!

Mooi volume :D
10 x 65, dude, sterk!!!!!

• #2.729
dat waren nice sKwats keuning!
moet je vaker gaan doen man

• #2.731
dat waren nice sKwats keuning!
moet je vaker gaan doen man
thx mike, maar zolang ik nog geen tijd heb op naar die ene gym te gaan, zal ik genoegen moeten nemen met leg-presses, sumo/deadlift squats, etc.
ik moet zeggen, ik heb een heerlijke spierpijn in mijn quads, voornamenlijk bij de ''druppel'' op me benen.

mooi om te horen dat je geen last meer hebt van je rug :)

• #2.733
mooi om te horen dat je geen last meer hebt van je rug :)
niet te vroeg juichen, ik zal nog steeds wat voorzichtig zijn komende week.

morgen rustdag, zondag is de sportschool dicht en maandag is die maar tot 3uur open:o dat word vroeg naar bed zondag.

Lekkere workout Koen, job well done :thumbs:

Goede training keun!

Alleen snap ik niet waarom je die upright rows al tweede oefening doet?
Zou je beter die db press als tweede oefening kunnen doen en als 4e upright rows i.m.o.

Shruggs zijn sterk!

Benieuwt of dat nox wat is. Als het jouw een beetje bevalt ook maar eens proberen.

• #2.738
hehe:D
Lekkere workout Koen, job well done :thumbs:

Goede training keun!

Alleen snap ik niet waarom je die upright rows al tweede oefening doet?
Zou je beter die db press als tweede oefening kunnen doen en als 4e upright rows i.m.o.
thanks guys!

emm ik doe het meer op gevoel, dit is de 1e keer dat ik 2x front-delt press oefening doe in een training.
en als ik eenmaal klaar ben met me BB shoulder-press zitten me schouders echt vol! en zo konden ze nog even op rust komen voordat ik ze weer aan ging pakken, stond ook niet op de planning btw ik deed ze gewoon.
Shruggs zijn sterk!

Benieuwt of dat nox wat is. Als het jouw een beetje bevalt ook maar eens proberen.
ik heb ze eerst met 150 gedaan een aantal weken, maar dat was meer met leg-drive dit kan ik nog strict uitvoeren.

vandaag beviel het erg goed, maar ik word zowiezo altijd licht in me hoofd van boosters, of ik moet enorm veel boeren laten of ik krijg last van me darmen (peupen).
maar zodra ik met me training begin zit ik in de zone, wel voelde ik me niet sterk, ik voelde me zwak bij bepaalde oefeningen alsof ik niet de kracht ervoor had maar zodra ik aan me set begon was het zoo easy! zoals die bb presses.

*ik zou zeggen bestel eens een paar zakjes bij xxl (weet niet of je ze ook los bij andere leveranciers krijgt, wil dus geen reclame maken:o)

gepost om half 2 keuning? wat had je uitgespookt? toch niet gedronken he ;)

goed sterk!

• Like
Waarderingen: KEUN
Terug
Naar boven