Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
gepost om half 2 keuning? wat had je uitgespookt? toch niet gedronken he ;)
kwam terug van me vriendin, daarna ben ik gaan gamen:roflol:
thx sjaak, dinsdag zal ''pas'' me volgende training zijn, morgen blijf ik bij me vriendin slapen en maandag is de gym op 3uur al dicht.

ik verga zowiezo van de spierpijn (abs), voelt aan alsof me ribben gekneust zijn, een tijd geleden dat ik zo'n spierpijn had.

• #2.742
Borst-Biceps

BP
12x50KG
5x60KG
8x85KG
10x70KG
10x65KG

Incline DB-Press
12x26KG
10x26KG
11x26KG

Flat Flyes
10x12KG
8x18KG
10x16KG
11x14KG

EZ-Bar Curls(gewicht excl. bar)
21xbb
10x20KG
10x30KG
8x35KG
12x20KG

Hammer-Curl
8x18KG
9x16KG
11x14KG

Conctration-Curl (ging niet zo smooth)
8x16KG
10x14KG
5x12KG ss 5x10KG

Extra;

Standing Calve-Raises (smith)
25x50KG
25x90KG
20x130KG
20x110KG
25x70KG

Toe-Press (plate loaded leg press)
30x80KG (niet op reps gelet)
25x140KG
20x180KG
20x140KG
25x80KG

Donkey-Raise
2x25xbw

Opmerkingen;
training ging wel lekker, zoals jullie zien probeer ik me BP langzaam te verhogen.
ik ben van plan om om de 2-3 weken gewoon elke set doe verhogen zodat ik toch afentoe op kracht kan trainen en dat worden me reps uiteindelijk ook meer met 80-85kg.
(en dan doel ik op 85-110KG (110kg komt evt. filmpje van als ik hem ga doen)

3 dagen rust gehad, heeft me opzich wel goed gedaan maar het liefst had ik gister getraint.

jou log heeft ook even stil gelegen zie ik :P

massive BP zoals we gewent zijn :)
hammercurls zien er ook zwaar uit

:thumbs:

verder alles goed?:D

Pijn in de onderrug komt me bekend voor ;)
Ik had/heb last van een overbelaste onderrug spier.. dus het advies bij mij was minder belasten dus meer reps op minder gewicht maken. Het helpt wel aardig maar helemaal vanaf ben ik er nog niet, ben je al bij de fysio geweest ?

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #2.745
jou log heeft ook even stil gelegen zie ik :P

massive BP zoals we gewent zijn :)
hammercurls zien er ook zwaar uit

:thumbs:

verder alles goed?:D
heb ik gedaan zodat het hier weer strictly business was, ik kon de spam niet aan.
nee grapje, of eigenlijk wel, sloeg nergens op sommige dingen.

bp ging wel lekker, maar denk dat ik volgende x zodra ik weer flat ga benchen weer 80kg erop doe en eerst voor 10reps ga, zelfde geld voor 70-75kg en voor 60-65kg zodra dat soepeltjes verloopt ga ik alles verhogen en beginnen weer op 6 tot 10 reps, eerste set wil ik met 6-7 beginnen en omhoog werken.

emm ja gaat wel redelijk goed alleen heb ik nu iets verrekt in me linker schouder met de flyes, het voelde al niet zo fijn aan, en nu steekt het een beetje:o wat een ''poep'' ook.
maar het goede nieuws, de pijn in me zij/onderug is weg, heb alleen nog lichte spierpijn in me obliques.
Pijn in de onderrug komt me bekend voor ;)
Ik had/heb last van een overbelaste onderrug spier.. dus het advies bij mij was minder belasten dus meer reps op minder gewicht maken. Het helpt wel aardig maar helemaal vanaf ben ik er nog niet, ben je al bij de fysio geweest ?
ben er al vanaf, hoop ik

Mooie training, en hoog volume ook.. nice :thumbs:

• #2.747
Pijn in me schouder van gister schijnt al weg te zijn getrokken, gelukkig.
Vandaag rustdag, morgen rug-triceps/buik heb er zin in.
Maar ik wil me triceps nog eens anders aan pakken, ik wil een paar nieuwe oefeningen doen.
ik denk ik ga het volgende doen; CGBP, dippen/skull-crushers, rope pull-down.
rug zal worden, rackpulls, bor's, chin-ups en evt. v-handle rows/db-rows (met maar 26kg om het nog af te maken)

Wat ik trouwens afgelopen 4(vrije) dagen heb gemerkt is, dat ik me op vrije dagen minder makkelijk aan me voeding kan houden, ik zorg wel dat ik minimaal op zo'n 3500kcals zit, maar het gaat een stuk moeizamer dan door de week, sta ook een stuk later op.
En daardoor is me ''routine'' zeg maar nu door de war.
Mooie training, en hoog volume ook.. nice :thumbs:
thx Ace, ik probeer je bij te houden:p:o

Laatst bewerkt:
ik heb exact hetzelfde, en ik had 2 weken vrij -.-'

Pijn in me schouder van gister schijnt al weg te zijn getrokken, gelukkig.
Vandaag rustdag, morgen rug-triceps/buik heb er zin in.
Maar ik wil me triceps nog eens anders aan pakken, ik wil een paar nieuwe oefeningen doen.
ik denk ik ga het volgende doen; CGBP, dippen/skull-crushers, rope pull-down.
rug zal worden, rackpulls, bor's, chin-ups en evt. v-handle rows/db-rows (met maar 26kg om het nog af te maken)

Wat ik trouwens afgelopen 4(vrije) dagen heb gemerkt is, dat ik me op vrije dagen minder makkelijk aan me voeding kan houden, ik zorg wel dat ik minimaal op zo'n 3500kcals zit, maar het gaat een stuk moeizamer dan door de week, sta ook een stuk later op.
En daardoor is me ''routine'' zeg maar nu door de war.

thx Ace, ik probeer je bij te houden:p:o

Heb ook door de weeks vroeg opstaan en werken. Dan ben ik heel regelmatig met etenstijden. In het weekend of vakantie veel losser.

Laatst bewerkt:
Ik zou die DB rows met 26kg achterwege laten, dat is wel heel licht voor jou in verhouding met 90-100kg BOR. Ik doe zelf nu ook ongeveer 100~kg BOR en dumbbell rows easy met 52kg per arm.

En dat van dat eten hebben er wel veel denk ik, op niet trainingsdagen eet ik sowieso k*t ook.
Verder wel nice workout, gewoon zeer degelijk toch?

• #2.751
ik heb exact hetzelfde, en ik had 2 weken vrij -.-'
school/werk/stage is gewoon ideaal om in een goed ritme te komen icm. aan je kcals te komen.
Heb ook door de weeks vroeg opstaan en werken. Dan ben ik heel regelmatig met etenstijden. In het weekend of vakantie veel losser.
ook door deze 4 vrije dagen ben ik een beetje de motivatie kwijt, njah donderdag pak ik een boostertje en dan gaan we gewoon ervoor, of ik laat het achterwege en ga strict te werk, 80-90kg bor's max.
Ik zou die DB rows met 26kg achterwege laten, dat is wel heel licht voor jou in verhouding met 90-100kg BOR. Ik doe zelf nu ook ongeveer 100~kg BOR en dumbbell rows easy met 52kg per arm.

En dat van dat eten hebben er wel veel denk ik, op niet trainingsdagen eet ik sowieso k*t ook.
Verder wel nice workout, gewoon zeer degelijk toch?
hmm true, daar voel je niks van, bij 25reps begint het pas te tintelen:o

in het weekend slaap ik ook een stuk later, 2uur minimaal en kan uitlopen tot half 6:o en dan ben ik niet gaan stappen of zo.

training ging wel lekker ja, volume lekker hoog zoals altijd, intensiteit hoog, pomp gruwelijk:D
is trouwens de 1e keer dat ik als 1e werkset 85kg nam op de bench voor 8 reps.
heb ook weer een lekkere rekkende spierpijn aan me borst aanhechting van de flyes.

thx mannen:D

Ik ben trouwens van plan me onderug zo min mogelijk te belastten komende weekjes.
Ik wil wel evt. rackpulls doen op me volgende rug training (dit weekend), zodat ik toch blijf bewegen met me rug, ook zal ik bor's of yates rows doen met een tamenlijk licht gewicht, 60 a 80kg, gewoon stricte uitvoering.

En ik weet dat ik nog 3x8x150kg (rackpulls) heb belooft, aan Loo, Marvin ging er op in, de bastaard, dus die komt er ook nog aan, deze maand in ieder geval nog.

Vandaag rustdag, vandaag word ik overheerlijk gemasseert door mijn prachtige vriendin:D (pics? dream on) hopend op dat ze de pijn kan verzachten.
Het voelt vandaag in ieder geval weer aan alsof ik nergens last van heb, terwijl ik gister met moeite kon bukken???

Kopt ja, om die p*ssy rack pulls van eerst goed te maken.
Maar denk wel om je onderruggetje junior, je loopt nou inmiddels al best wel een tijdje met die onderrug pijn, ik zou er toch een beetje mee oppassen voordat een blijvend gezeik wordt.

Als het aan blijft houden zou ik gewoon ff naar de fysio gaan, je bent toch verzekerd....(als het goed is).

Succes, nette trainingen verder.

• #2.753
Kopt ja, om die p*ssy rack pulls van eerst goed te maken.
Maar denk wel om je onderruggetje junior, je loopt nou inmiddels al best wel een tijdje met die onderrug pijn, ik zou er toch een beetje mee oppassen voordat een blijvend gezeik wordt.

Als het aan blijft houden zou ik gewoon ff naar de fysio gaan, je bent toch verzekerd....(als het goed is).

Succes, nette trainingen verder.
Hoeveel waren het nog eens 10x100 of zo? haha
Ik heb niet echt last van me onderug(wervel) ik had last van een spier in me zij, ook een beetje onderrug, voorheen heb ik volgens mij niet serieus ergens last van gehad.
Ik zal a.s. donderdag kijken hoe het gaat, misschien dat ik ga DL'en ipv rackpulls en het dan op 100-130kg hou ik wil in ieder geval wat meer reps pakken en de week daarop weer wat zwaarder kan gaan. (8 reps moet ik minimum halen als ik zwaarder ga).
Mijn DL is zowiezo is stuk zwakker als me rackpulls, rackpulls vind ik ook fijner om te doen.

Tijdje niks vernomen van je senior, druk druk heb je het nu.
Laat het niet naar je hoofd stijgen he, ik werk dan niet zoveel als jou, maar stage kan ook frustrerend zijn en dan heb ik het over vrije tijd.
Elke dag is het zelfde, vroeg opstaan, tot 4uur werken kwart voor 5 thuis, eten, 4x in de week trainen waar jij niet (eens) aan toe komt, vriendin 3 tot 4x in de week zien, en dan nog wat vrije tijd.
En dan begint het weer allemaal opnieuw.

Ik heb me trouwens vorige week gewogen op een professionele weegschaal in een andere sportschool.
Ik woog 75kg precies, dus ik ben toch wel trots op me zelf dat ik nu niet meer schommel in gewicht.
Ook moet ik me zelf gaan dwingen om (nog) meer te gaan eten, ik wil echt nog een aantal kg's pakken voor de zomer begint.
Ben ook misschien van plan mee te doen aan de contest, maar daar twijfel ik ook weer over als ik mee ga doen wil ik proberen diep te gaan in bf, als ik niet mee ga doen, zorg ik gewoon dat dat vocht laagje op me buik verdwijnt voor de zomer, hou namenlijk wat vocht vast op me abs, je ziet ze wel maar ze zijn zo zacht als een kussen.
(hoewel ik niet in de top 3 zal komen:o)

Rustig aan Loo!

Laatst bewerkt:
Ga niet diep cutten voor de contest man, verlies je onnodig veel massa naturel.

• #2.755
Ga niet diep cutten voor de contest man, verlies je onnodig veel massa naturel.
hoe ik er nu over na denk ga ik niet mee doen aan de contest, ik zou wel willen als ik kans had om te concureren aan de rest, beter ga ik gewoon wat cardio toe passen tegen de zomer en blijf clean bulken, en zodra de zomer voorbij is schrap ik dat gewoon weer.
wel wil ik me abs niet meer verwaarlozen wat ik afgelopen maanden wel heb gedaan, dit is namenlijk de enige plaats waar ik vocht vast houd, in de ochtend minder.

+me core word er sterker van.

Laatst bewerkt:
Lekkere training Koenski!

Hoe was je paashaas? Doe BTW ff je broer een schop geven van Kwarkmans ;)

• #2.757
heh ik houd ook niet echt van gekookte eieren.
lekker getraind en probeer je voeding vol te houden
weet dat het moeilijk is , vind het zelf op niet trainingsdagen ook niet nodig rijst bij mn kip te maken maargoed..

• #2.759
vandaag laatste maaltijd kwart over 3 gehad, 4uur klaar met werken, half 5 thuis, 1 zakje no-xplode NT, en +-25 later trainen;
eenmaal aan gekomen heel duizelig,benauwd, valt me op dat ik dit ''alleen'' bij de No-X NT heb, en ook eens met unleash v2.
hier de training..

Rug-Triceps

Rackpulls (vanaf kniehoogte)
12x50KG
10x90KG
10x130KG
10x150KG moest 'n aantal keer goed op adem komen, die 10 moest ik gewoon halen.
10x90KG

Chin-Ups
8xBW
8xBW
7xBW
8xBW

BOR
13x50KG
12x70KG
10x90KG
12x70KG

Pull-Down (v-handle)
15x60KG
12x70KG
7x80KG
10x70KG

CGBP
10x50KG
10x50KG
het lukte niet echt, ik kwam niet diep genoeg omdat me biceps zo opgepompt waren.

Dips
15xBW
15xBW+10KG
12xBW+25KG
12xBW+10KG
15xBW

Skull-Crushers
12x20KG
10x30KG
10x25KG
10x20KG

Rope Push-Down ss Push-Down ss Push-Down(palm up)
3 setjes geen rust, gewicht tussen 30-15kg

nog wat buik gedaan

Opmerkingen;
Ik voel me kots en kots misselijk, training was wel oké, maar ik voel me niet oké.

Nu ga ik proberen wat eten na binnen te krijgen.

ik word ook misselijk van No Xplode NT. ik kan dan wel trainen als een mofo, maar ik voelde me ook k*t, en helemaal geen eetlust... heb het 2 keer gepakt. en 2 keer dezelfde symptomen.

verder is 10 x 150 rack wel echtBRUUT keun

Terug
Naar boven