MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
ik word ook misselijk van No Xplode NT. ik kan dan wel trainen als een mofo, maar ik voelde me ook k*t, en helemaal geen eetlust... heb het 2 keer gepakt. en 2 keer dezelfde symptomen.

verder is 10 x 150 rack wel echtBRUUT keun
net zoals ik met andere boosters heb, voel ik me zwak maar de sets gaan me makkelijk af, die 10x150 niet, het zweet liep me over de rug terwijl ik normaal maar minimum zweet.
ik heb wel eerder 3x8x150kg rackpulls belooft, maar of dat nu nog lukt betwijfel ik, ik ben een beetje uit het ritme en rug training zonder rackpulls/dl vind ik een stuk fijner.
ook heb ik alles zonder belt gedaan, ook al was me rug KAPOT, ik heb die bor's zonder belt gedaan zodat me core sterker word daar wil ik echt aan werken.

eten heeft me goed gedaan, 2 krokante kipfilet's,halve zak aardappel krieltjes en wat sla, kijken of ik het binnen hou, denk het wel.

wel was ik uber opgepompt, die biceps waren niet normaal, ik kon gewoon geen CGBP's doen:o
schouders etc. ook lekker vol

Dat is inderdaad k*t, ik ken het gevoel van NoXplode.

• #2.763
Dat is inderdaad k*t, ik ken het gevoel van NoXplode.
nooit meer voor mij, ook al smaakt het erg lekker, de nox-pump gaf me een veel beter gevoel vorige week.

ik zei net ook dat ik het benauwd had, ik kreeg gewoon heel slecht adem, nu nog steeds een beetje.
ik heb al hele lichte astma heb ik net even me lucht-pompje gebruikt, dalijk nog een keer.
me hartslag ging ook als een malle tekeer.

Laatst bewerkt:
ik vind je training op de rackpulls en bor na niet echt denderend???

ik vind alle pwo boosters ruk :mad:

Waarom zie ik iedereen toch zeggen dat ze niet mee doen met de contest...hoe moeilijk kan het zijn...tijdelijk een ander log openen, af en toe foto's schieten en je beste opsturen...:rolleyes:

• #2.766
echt? Njah kan best ik heb in ieder geval alles gegeven wat ik nog had. Ik denk dat ik beter had getraint zonder de no-x

ik zeg niet dat jij niet je best hebt gedaan, kan ik ook niet zien. maar normaal scoor je toch hoger??? :D

Mijn mening over een belt doe die lekker om kan je zwaarder dus meer spiergroei en ga je core apart trainen als je die hard wil aanpakken..

Goede oefeningen voor je core:
- Hanging leg raises ( met db tussen je benen)
- Windshield wipers
- Dragon flags
- DB Roll out ( op knieen op gestrekte benen)
- BB Roll out ( op knieen op gestrekte benen)
- Planc (benen op swiss ball handen op bosu ball/ medicine ball)
- Planc op 1 arm en 1 been

Frontsquats zijn trouwens ook echt een core killer!

Volgens mij kan jij wel een tijdje toe met nieuwe oefeningen voor je core :D

Bruute training b.t.w.! Nice rackpulls..

Laatst bewerkt:
Zwaarder met een belt? Klinkt leuk, maar eens proberen dan :rolleyes:

Keunus, prima training man - maar wat Loo ook al aangeeft (en ik ook al eerder heb gedaan), pas op met die onderrug! prima Rackpulls - je zegt kniehoogte, is dat tegen de onderkant aan of midden van de knie?

verder snap ik wel dat mensen afhaken voor de contest, vanwege te feit dat de concurrentie echt ****ing moordend is en de top3 al vast staat :P

Je doet alleen rackpulls en geen normale deadlift?
Geen gripproblemen?

• #2.772
Waarom zie ik iedereen toch zeggen dat ze niet mee doen met de contest...hoe moeilijk kan het zijn...tijdelijk een ander log openen, af en toe foto's schieten en je beste opsturen...:rolleyes:
njah beter pak dit jaar nog wat massa, ik ga mss zowiezo tegen juli op vakantie, maar ja zoals sjaak zegt de top3 is al bekend eigenlijk.
ik zeg niet dat jij niet je best hebt gedaan, kan ik ook niet zien. maar normaal scoor je toch hoger??? :D
mwoah, skull crushers zijn zowiezo niet mijn sterkste oefening, french-curl ben ik dan weer sterker in.
Mijn mening over een belt doe die lekker om kan je zwaarder dus meer spiergroei en ga je core apart trainen als je die hard wil aanpakken..

Goede oefeningen voor je core:
- Hanging leg raises ( met db tussen je benen)
- Windshield wipers
- Dragon flags
- DB Roll out ( op knieen op gestrekte benen)
- BB Roll out ( op knieen op gestrekte benen)
- Planc (benen op swiss ball handen op bosu ball/ medicine ball)
- Planc op 1 arm en 1 been

Frontsquats zijn trouwens ook echt een core killer!

Volgens mij kan jij wel een tijdje toe met nieuwe oefeningen voor je core :D

Bruute training b.t.w.! Nice rackpulls..
hmm ja ik zal hem volgende x weer om doen bij de zwaarste sets dan;)

zo hey wat een lijstje, misschien dat ik eens wat er van ga doen, ik doe de planc wel een strekkend op de grond.

front-squats kan ik niet optimaal uitvoeren door gebrek van squat-rek, en in smith is die klote om te doen.
Keunus, prima training man - maar wat Loo ook al aangeeft (en ik ook al eerder heb gedaan), pas op met die onderrug! prima Rackpulls - je zegt kniehoogte, is dat tegen de onderkant aan of midden van de knie?

verder snap ik wel dat mensen afhaken voor de contest, vanwege te feit dat de concurrentie echt ****ing moordend is en de top3 al vast staat :P
doe ik ook hoor, zolang ik geen last er van krijg train ik gewoon lekker door.
hmm weet ik zo even niet, ik sta in ieder geval op een plate van 20kg.
Je doet alleen rackpulls en geen normale deadlift?
Geen gripproblemen?
jawel hoor, maar rackpulls gaat mijn voorkeur naartoe.
straps pak ik vanaf 110-130, 110kg pak ik dan nog regelmatig zonder straps, maar ik heb snel zweet handen.

mixed grip moet lukken denk zonder straps?

ik heb sinds mijn straps kapot zijn ze niet meer gebruikt. dan maar liften met de barbell hangend in je vingertoppen :P

**** straps, gewoon zonder liften, ev. magnesium. Ik zou eens even een periode gewoon gaan deadliften en nadien je rackpulls terug oppikken, dan gaat je stats daarop ook meteen de lucht in schieten. ;)Succes .

Met mixed grip kan je idd meer gewicht deadliften. Maar voor de symetry van je rug lijkt het me niet zo geweldig. Plus meer kans op blesure aan biceps enz..

Met mixed grip kan je idd meer gewicht deadliften. Maar voor de symetry van je rug lijkt het me niet zo geweldig. Plus meer kans op blesure aan biceps enz..

Zou je echt denken dat dat een merkbaar verschil op kan leveren in symmetrie? Lijkt me sterk eigenlijk.

@Keun; last van zweethanden = magnesium gebruiken, waarschijnlijk is je grip sterk zat.

volgens mij heb je niet zomaar een blessure aan je biceps van het deadliften

Lijkt me wel..

Magnesium poeder is idd relaxt!

De ROM blijft hetzelfde, je buigt je armen niet, dus daar zit geen verschil in.
Het enige wat misschien een andere belasting krijgt is je lats, maar aangezien die bij een deadlift enkel statisch belast worden lijkt het me sterk dat dat een groot verschil in groei veroorzaakt.

Ook als je kijkt naar een pronated en supinated pulldown, schijnen allebei evenveel activatie van de lats te veroorzaken, dus ook op dit punt denk ik dat het verschil zelfs vrijwel nihil is.
Dit is puur wat ik denk hoor! Zou het wel willen weten van iemand die er echt verstand van heeft, want heb er ook weleens aan zitten denken.

zoalng ik al deadlift gebruik ik mixed grip. en nog nooit ergens last van gehad :)

Terug
Naar boven