Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
mixed grip vind ik zowiezo geen fijne grip, en wat magnesium betreft, ik denk niet dat mij commerciele sportschool daar blij mee zal zijn.

mixed grip vind ik zowiezo geen fijne grip, en wat magnesium betreft, ik denk niet dat mij commerciele sportschool daar blij mee zal zijn.

ik had dat probleem ook. het mocht niet :mad: dus dan maar mixed. en soms deed ik het ook met straps :)

nu ook al wakker ? :roflol:

• #2.783
ik had dat probleem ook. het mocht niet :mad: dus dan maar mixed. en soms deed ik het ook met straps :)

nu ook al wakker ? :roflol:
ik maak liever een paar reps meer dan dat ik faal op grip.

jup, net de bus gemist:o ik ga nu me creatine na binnen werken die ik net niet kon innemen doordat ik de bus snel moest halen, en dan pak ik me shake en dan ga ik weer een poging wagen.
vandaag maar 4uur werken:D

NAIS! Je hebt je gister wel aan je rackpulls gehouden 10x150 it is:D:thumbs:

Ik heb daar ook vaak last van Koen met die No producten. Ik gebruik het ook alleen als ik echt geen energie of drive heb.

Zeer nette training makker ;)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Keunus, prima training man - maar wat Loo ook al aangeeft (en ik ook al eerder heb gedaan), pas op met die onderrug! prima Rackpulls - je zegt kniehoogte, is dat tegen de onderkant aan of midden van de knie?

verder snap ik wel dat mensen afhaken voor de contest, vanwege te feit dat de concurrentie echt ****ing moordend is en de top3 al vast staat :P

Top 3? Top 5 op zijn minst!

Lekkere rektrek Keun !

• #2.787
NAIS! Je hebt je gister wel aan je rackpulls gehouden 10x150 it is:D:thumbs:
dat wel, met heel veel moeite, ik had hatebreed zo hard aan staan dat ik mezelf geen geluiden hoorde maken wat ik wss zal hebben gedaan tijdens die set:o
p.s. ben geen grunter, alleen als 't echt heavy is.
Ik heb daar ook vaak last van Koen met die No producten. Ik gebruik het ook alleen als ik echt geen energie of drive heb.

Zeer nette training makker ;)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Top 3? Top 5 op zijn minst!
nox-pump is een van de beste die ik tot nu toe heb gehad, heb deze vorige week genomen en ik werd wel eerst licht in me hoofd/duizelig maar tijdens me training trok het weg, en ging het echt super lekker.

inderdaad top 5 is al bekend, toch denk ik dat ik het niet slecht ''zou'' gaan doen als ik mee zou doen.
thanks lennart;)

btw ik kon nog geen karma terug geven dus zeg ik het zo, ik heb het hele album ''kill or be killed'' en death to me is zeker een van de tracks die ik vaak draai.

Laatst bewerkt:
lekker bezig keuntje
PWO shakes zijn ook ruk in mijn ogen

• #2.789
lekker bezig keuntje
PWO shakes zijn ook ruk in mijn ogen
van het zelfde Artie,

vandaag vroeg uit me nest, en vroeg het nest in gegaan voor mijn doen dan.
2uur slapen/half 11 wakker tegen 11 opgestaan.
nu ga ik me wat brinta maken (60 a 80gr brinta, 1 banaan, 200ml melk)
ben aan het twijfelen daarna nog een maaltijd te eten, ga tegen 1uur half 2 trainen namenlijk.

schouders-traps-buik staan op het programma

Trainse Koen :thumbs:

• #2.791
thx Chris, ben benieuwd ik heb enorm veel last van me hooikoorts op dit moment.
niezen/snuiten lichte last in me ogen, dat werk altijd tegen.

maar goed, nu 300ml water + 15gr EAS + 20gr Dextro + 1 scoop crea, en tegen 10voor 1 op na de gym.

gister ook ernorm last van mn hooikoorts , zeker omdat je neus volzit terwijl je wilt squatten.

succes ermee man!

• #2.793
succes met trainen Koen!:)
wel klote dat je last hebt van hooikoorts..

• #2.795
succes met trainen Koen!:)
wel klote dat je last hebt van hooikoorts..
stond op het punt te vertrekken en toen hoorde ik dat ik een mail in me inbox(dbb mail)
heb er al last van sinds de basisschool..

net nog even een nieuwe cd op me mobiel gezet; machine head - hellalive (thx Loo en dwarve voor de link)

stond op het punt te vertrekken en toen hoorde ik dat ik een mail in me inbox(dbb mail)
heb er al last van sinds de basisschool..

net nog even een nieuwe cd op me mobiel gezet; machine head - hellalive (thx Loo en dwarve voor de link)
Door je mond kan je ook ademen!
Gewoon gaan:D

• #2.800
Door je mond kan je ook ademen!
Gewoon gaan:D
moet jij nodig zeggen met je operatie:jk:
is niet fijn
ik ook, gebruik jij medicijnen ofzo er tegen?
ik heb momenteel alleen tabletjes, in het ergste geval, zo'n inhaleer ding soort van stof in je neus spuiten (smaakt naar pepermint) en oogdruppels.
:o
veel meer past er bij mij ook niet in mn staafmixer beker :o
ik eet het opgewarmt=stevig

nu eerst even douchen en dan post ik me training

Terug
Naar boven