- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mixed grip vind ik zowiezo geen fijne grip, en wat magnesium betreft, ik denk niet dat mij commerciele sportschool daar blij mee zal zijn.
dus dan maar mixed. en soms deed ik het ook met straps 

ik maak liever een paar reps meer dan dat ik faal op grip.ik had dat probleem ook. het mocht nietdus dan maar mixed. en soms deed ik het ook met straps
nu ook al wakker ?![]()
ik ga nu me creatine na binnen werken die ik net niet kon innemen doordat ik de bus snel moest halen, en dan pak ik me shake en dan ga ik weer een poging wagen.

Keunus, prima training man - maar wat Loo ook al aangeeft (en ik ook al eerder heb gedaan), pas op met die onderrug! prima Rackpulls - je zegt kniehoogte, is dat tegen de onderkant aan of midden van de knie?
verder snap ik wel dat mensen afhaken voor de contest, vanwege te feit dat de concurrentie echt ****ing moordend is en de top3 al vast staat![]()
dat wel, met heel veel moeite, ik had hatebreed zo hard aan staan dat ik mezelf geen geluiden hoorde maken wat ik wss zal hebben gedaan tijdens die setNAIS! Je hebt je gister wel aan je rackpulls gehouden 10x150 it is![]()

nox-pump is een van de beste die ik tot nu toe heb gehad, heb deze vorige week genomen en ik werd wel eerst licht in me hoofd/duizelig maar tijdens me training trok het weg, en ging het echt super lekker.Ik heb daar ook vaak last van Koen met die No producten. Ik gebruik het ook alleen als ik echt geen energie of drive heb.
Zeer nette training makker
---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------
Top 3? Top 5 op zijn minst!
thanks lennart

van het zelfde Artie,lekker bezig keuntje
PWO shakes zijn ook ruk in mijn ogen
zelfde liedje met dl'engister ook ernorm last van mn hooikoorts , zeker omdat je neus volzit terwijl je wilt squatten.
succes ermee man!

stond op het punt te vertrekken en toen hoorde ik dat ik een mail in me inbox(dbb mail)succes met trainen Koen!
wel klote dat je last hebt van hooikoorts..
Door je mond kan je ook ademen!stond op het punt te vertrekken en toen hoorde ik dat ik een mail in me inbox(dbb mail)
heb er al last van sinds de basisschool..
net nog even een nieuwe cd op me mobiel gezet; machine head - hellalive (thx Loo en dwarve voor de link)

ik ook, gebruik jij medicijnen ofzo er tegen?stond op het punt te vertrekken en toen hoorde ik dat ik een mail in me inbox(dbb mail)
heb er al last van sinds de basisschool..

veel meer past er bij mij ook niet in mn staafmixer beker

moet jij nodig zeggen met je operatie

ik heb momenteel alleen tabletjes, in het ergste geval, zo'n inhaleer ding soort van stof in je neus spuiten (smaakt naar pepermint) en oogdruppels.

ik eet het opgewarmt=stevigveel meer past er bij mij ook niet in mn staafmixer beker![]()