XXL Nutrition

Log KEUN

1-handed vind ik ze ook maar k*t, voelt erg slecht aan de schouders.

Ik heb het wel over de 1 dumbbell en 2 handen gebruiken. Je moet ook 30kg+ gaan :D. Zit zelf al aan easy 10x44. Dumbbells gaan maar tot 44 aardig k*t eigenlijk :(. Maar in je volgende gym zeker eens proberen , is echt een prima massa-builder. Simpel maar je kan zwaar gaan en het is erg effectief, vind het persoonlijk veel beter dan CGBP.
thanks die ga ik ook is proberen, vind 1 hand ook k*t voor schouders idd

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
1-handed vind ik ze ook maar k*t, voelt erg slecht aan de schouders.

Ik heb het wel over de 1 dumbbell en 2 handen gebruiken. Je moet ook 30kg+ gaan :D. Zit zelf al aan easy 10x44. Dumbbells gaan maar tot 44 aardig k*t eigenlijk :(. Maar in je volgende gym zeker eens proberen , is echt een prima massa-builder. Simpel maar je kan zwaar gaan en het is erg effectief, vind het persoonlijk veel beter dan CGBP.
ik deed ze gister dus met 2 db's, bent over, wel lekker zo als laatste oefening voor de tri's.

die andere gym heeft tot 50kg db's dus ik zit nog wel even snor, maar het probleem is dat ik daar alleen ben voor te squatten en meestal doe ik dan wat extra rug werken (chin-ups, db-rows) even kijken dat ik anders 1 week rug extra erbij pak en de andere triceps.
dat is wel het probleem met overhead db extensions - je groeit er qua kracht heel makkelijk in en voor je het weet zit je met 48 kilo in je nek, doe je 10 reps en verder kom je niet, omdat de dbs het niet toelaten :P

ik doe ze af en toe met één arm, maar die qua uitvoering niet zo lekker moet ik zeggen. mijn triceps gingen als een malle met weighted bench dips - alleen heb je daar iemand voor nodig die schijven op je schoot legt. CGBP kun je inderdaad ook wel in de smith doen als je met losse bb k*t vindt - ellebogen niet ver naar buiten zetten en keihard die triceps aanspannen als je die stang omhoog duwt.
bench dips is al weer een tijdje geleden dat ik die heb gedaan, die waren wel fijn ja qua uitvoering nog iets lekkerder dan hanging dips.

zal eens kijken volgende x;)

Eenmaal in de nieuwe gym gewoon de CGBP vervangen door die Double handed extension. Ik doe ook bijna nooit CGBP en triceps loopt bijna voor op biceps.

Alleen squaten in een squatrek is toch niet echt een probleem? Gewoon binnen het rek blijven en als het niet lukt , kruip je er gewoon van onder :D.

Met 2 db's is het wss al minder pijnlijk dan met 1 dan? Vind het met 1 hand echt nasty voor mijn schouder... Voel het ook niet echt in mijn tri's.

Mooi dat ik je van dienst kon zijn met m'n ideetje! :D

Wat betreft je triceps, denk dat die 2-handed db extension je wel van dienst zal zijn. Ik doe hem bijna elke week. Je kan makkelijk lekker zwaar gaan en je voelt je tri's goed branden ;).

• #3.145
Eenmaal in de nieuwe gym gewoon de CGBP vervangen door die Double handed extension. Ik doe ook bijna nooit CGBP en triceps loopt bijna voor op biceps.

Alleen squaten in een squatrek is toch niet echt een probleem? Gewoon binnen het rek blijven en als het niet lukt , kruip je er gewoon van onder :D.

Met 2 db's is het wss al minder pijnlijk dan met 1 dan? Vind het met 1 hand echt nasty voor mijn schouder... Voel het ook niet echt in mijn tri's.
Ik zit nu al zo'n 11-12 weken bij die andere sportschool ook, het is niet zo dat ik naar een nieuwe ga of zo;)
(ik squat dus ook nog maar een kleine 10 weken los)

Wat ik bedoelde is, ik ga 1 keer p.week naar die andere sportschool en ik ben daar dan meestal om te squatten (wat geen probleem is) als ik daar binnen kom weten ze gelijk wat ik ga trainen:p
Dus ik moet even kijken hoe ik de indeling ga doen dan als ik 2 handed db-extensions wil doen daar - bij de sportschool waar ik 2-3 keer p.week ben gaan de db's tot een miezerige 26kg, dit zou ik wel even kunnen gebruiken om aan de oefening te wennen.

Ik doe ook meestal naast het squatten wat extra rug werk, de chin-ups/db rows die ik eerder vernoemde als ik een en ander kan switchen kan ik daar benen-triceps van maken 1 a 2 oefeningen voor triceps gezien het extra werk is.

als ik echt 1 handed doe voel ik er ook niks van maar als ik 2 db's vast neem en ik sta voorovergebogen en ik doe ze rustig en strict uitvoeren is het best een ''leuke'' oefening, geen massa builder obvious;)
Mooi dat ik je van dienst kon zijn met m'n ideetje! :D

Wat betreft je triceps, denk dat die 2-handed db extension je wel van dienst zal zijn. Ik doe hem bijna elke week. Je kan makkelijk lekker zwaar gaan en je voelt je tri's goed branden ;).
heb hem/het min of meer al iets toegepast het low-rep principe op me dips van afgelopen training;)

Laatst bewerkt:
Aha, ja nu ben ik mee, ik dacht dat je ging veranderen van gym.

Beetje irritante situaties toch. 26kg , bij ons is het 44 en dat is soms al te weinig :P.

Achjah, beetje plannen, je komt er wel :') , anders gewoon CGBP blijven doen xD.

• #3.147
Delt-Traps (rap tempo, afentoe wat door elkaar)

MP (staand ja)
12xbb
12x30KG
12x40KG
10x50KG VPR
6x60KG PR
0x70KG niet explosief genoeg, focus minder
10x50KG

Front-raises
10x14KG
10x16KG
10x14KG

Shoulder-bombs
3 sets gewicht rond de 8-10KG
wel lekker voor de afwisseling, twijfel over de uitvoering

Side-raises
2 sets 8-12KG

Rear-delt raise
2 sets 8-10KG

Machine shrugs
+-5 sets a 12 reps

Laatst bewerkt:
lekker hoor koen. zo op de zaterdag :P

Haha eindelijk MP staand! Netjes hoor 6x 60!
Wat zijn shoulder bombs kwam ze ook al tegen in marvin zijn log?

• #3.150
lekker hoor koen. zo op de zaterdag :P

Haha eindelijk MP staand! Netjes hoor 6x 60!
Wat zijn shoulder bombs kwam ze ook al tegen in marvin zijn log?
haha ja ik denk zal alleen maar beter zijn voor me core uiteindelijk, ga ik zeker vaker doen!
die 70 zat er gewoon in kreeg het laatste stukkie net niet, ow ja leuke toevoeging geen leg-drive involved.

shoulder-bombs zijn een soort van flyes voor je delts ..R.Winklaar doet ze ook;)
moet je even het centraal R.Winklaar topic doorzoeken voor een delt workout, Robke had een artikel uit een tijdschrift upgeload over Delts workouts door Roelly.W (door oma)

Even van Robke gestolen..
4utjpf.jpg
http://i36.tinypic.com/4utjpf.jpg

Laatst bewerkt:
Die Shoulderbombs, ergens een voorbeeldje, snap het nog niet helemaal ;)?

Lol ik zit hier met insane veel spierpijn in mijn schouders, net even zonder gewicht die shoulder bombs geprobeerd en moet zeggen dat ze wel effectief zijn :D haha :').

De foto's zijn mooi geworden koen, je kan zo in de Men's Health!

Mens Health modellen krijgen wel veel mooie halfnaakte vrouwen op hun blote torso, en ze krijgen er nog voor betaald ook! Dat hebben ze toch leuk voor elkaar eh? :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen jammer van die rolstoelpoten..

Dan maar rolstoelpoten als je zo'n wijf achterin je nek hebt liggen :roflol:

OT: mooie foto's Koen/Coen?? Complimenten ook aan Dwarf, maar je kunt zien dat je er hard voor hebt gewerkt.

Terug
Naar boven