XXL Nutrition

Log KEUN

Wat een flauwekul. Zie het maar zover te schoppen.
Geen flauwekul - de Man's Health modellen vind ik niet in de categorie 'bodybuilding' passen - Koen wel, al is het natuurlijk naïef om te denken dat hij er al is, nog wel wat werk aan de winkel (maar dat zit wel goed: hij traint hard en eet goed).

Laatst bewerkt:
Geen flauwekul - de Man's Health modellen vind ik niet in de categorie 'bodybuilding' passen - Koen wel, al is het natuurlijk naïef om te denken dat hij er al is, nog wel wat werk aan de winkel (maar dat zit wel goed: hij traint hard en eet goed).

Dat dus. Het is nog te vroeg zijn fysiek als zodanig te kwalificeren.

Maar goed, Koen komt er wel. Hij heeft de mentaliteit, en tijd zat er veel van te maken!

Wat word hier lichtzinnig gedacht over men's health fysieken?
Daar gaat ook heust nog wel wat training inzitten hoor;)

Wat word hier lichtzinnig gedacht over men's health fysieken?
Daar gaat ook heust nog wel wat training inzitten hoor;)

+1 Ik durf te wedden dat 80% van het DBB volk daar nog niet eens aan kan tippen. En dan zitten we notabene op een bodybuilding forum.

Scherpe foto's kerel. Vooral die side chest vind ik gruwelijk. Kracht zit ook goed bij jou. Zag al een 110 Bench voorbij komen. Top :thumbup:

+1 Ik durf te wedden dat 80% van het DBB volk daar nog niet eens aan kan tippen. En dan zitten we notabene op een bodybuilding forum.
Denk dat kwark hier wel een punt heeft..gemiddeld mens health fysiek is IMO toch wel iets groter dan velen denken...tuurlijk is het geen flex of muscle & fitness fysiek, maar vergis je niet mensen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.169
Borst-Biceps

BP
12x50KG
10x70KG
8x80KG
5x80KG
5x80KG
4x80KG hele set sloeg nergens op, verkeerd uit gehaalt verkeerde 1e rep (onder de chest kwam ik???)
10x70KG

Incline-press (plate loaded)
15x40KG
10x60KG
5x80KG ss 6x40KG

Incline-Flyes
10x14KG
10x18KG
10x20KG

EZ-bar curl (gewicht excl. bar)
12x10KG
10x30KG
10x40KG
8x40KG
6x40KG

Hammer-curl
10x18KG
9x20KG
8x22KG
10x18KG

Concentration-curl
12x16KG
10x16KG
10x14KG

1 set sitting db-curl +-10 reps - 12kg

extra;
abs

Machine-crunches
3x20x25KG

Side-bends DB
15x16KG
12x16KG
12x14KG

Sitting leg-raises
3x25 keer

opmerkingen;
BP ging niet zo soepeltjes als vorige week met me PR - al met al tevreden.

Lekker volume op je benchpress.
Straffe incline ook, moet niet veel onderdoen voor je gewone bench.

Jammer dat je bench wat minder ging, als je morgen maar spierpijn in je borst hebt dan is het goed;)

• #3.172
Lekker volume op je benchpress.
Straffe incline ook, moet niet veel onderdoen voor je gewone bench.
kijken of ik binnen de kortste keren weer 4x5x90kg kan benchen ..
is trouwens een sitting-machine zeg maar hammerstrength.
Jammer dat je bench wat minder ging, als je morgen maar spierpijn in je borst hebt dan is het goed;)
ojee spierpijn willen we niet:mad: ghehe - morgen gaan we weer eens squatten, ipv. extra rug werk zal ik nu wat extra tricep oefeningen doen waaronder de 2 handed 1 db extensions.

Wel nette curls man :p! Zo'n incline plateloaded machine wil ik ook wel in m'n gym :D!

die shoulder bombs ga ik ook proberen vd week

verder altijd die Men's Health discussie - de meeste komen niet eens in de buurt...behalve bij die gast van t forum dan

• #3.176
hoeveel tijd spendeer je aan een dergelijke training?
(ik vind dat je erg veel oefeningen doet namelijk)
poeh, goeie vraag tijdens m'n dieet keek ik precies op de klok of ik 45min. bezig was daarna cardio.
nu zorg ik gewoon dat ik alles gedaan heb wat ik wil doen, hou wel een relatief rap tempo erin.
anderhalf uur max. gok ik zo - voorlaatste training (schouders) was ik binnen 45min. klaar.

hoeveel tijd spendeer je aan een dergelijke training?
(ik vind dat je erg veel oefeningen doet namelijk)
veel oefeningen? 3x chest + 3x bi's....valt wel mee toch

keun noteert al z'n opwarm sets enzo erbij, dan lijken het misschien wat veel sets...maar de hoeveelheid valt wel mee imo

• #3.179
veel oefeningen? 3x chest + 3x bi's....valt wel mee toch

keun noteert al z'n opwarm sets enzo erbij, dan lijken het misschien wat veel sets...maar de hoeveelheid valt wel mee imo
dat wou ik net ook gaan zeggen, er zijn een tal mensen die 4x chest nemen wat ik zo nu en dan ook doe.
en dat extra ab werk is zo gedaan kleine 15min.

poeh, goeie vraag tijdens m'n dieet keek ik precies op de klok of ik 45min. bezig was daarna cardio.
nu zorg ik gewoon dat ik alles gedaan heb wat ik wil doen, hou wel een relatief rap tempo erin.
anderhalf uur max. gok ik zo - voorlaatste training (schouders) was ik binnen 45min. klaar.

mijn mening is, maar jouw lijf is het mijne niet, dat je teveel volume in je bicepstraining stopt en te veel presses en te weinig flyes in je borsttraining..

verder respect voor wat je al bereikt hebt, echt klasse man!

Terug
Naar boven