- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel oefeningen? 3x chest + 3x bi's....valt wel mee toch
keun noteert al z'n opwarm sets enzo erbij, dan lijken het misschien wat veel sets...maar de hoeveelheid valt wel mee imo

, ik probeer iets bij te dragen waar voor keun naar mijn mening winst te halen valt 
goeie verklaring, maar dit is slechts een training van velen, zo kan ik ook bijv. zeggen dat ik normaal geen machine werk doe, ik doe ze gewoon omdat het soms erg fijn is om eens geen free-weights te nemen.mijn mening is, maar jouw lijf is het mijne niet, dat je teveel volume in je bicepstraining stopt en te veel presses en te weinig flyes in je borsttraining..
verder respect voor wat je al bereikt hebt, echt klasse man!

Thx Henk, die staande MP is een blijvertje leuk voor de variatie!
ik verwijs je even naar m'n vorige chest workout van vorige weekals 4 of 5 keer 80 je max is, dan is 12 x 50 geen opwarmset denk ik
hey maar ik bedoel het niet om af te zeiken he, ik probeer iets bij te dragen waar voor keun naar mijn mening winst te halen valt
![]()
ik verwijs je even naar m'n vorige chest workout van vorige week
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-keun-224229/index156.html#post5088398
maar ik snap je punt!
ik val je ook niet aan kerelals 4 of 5 keer 80 je max is, dan is 12 x 50 geen opwarmset denk ik
hey maar ik bedoel het niet om af te zeiken he, ik probeer iets bij te dragen waar voor keun naar mijn mening winst te halen valt
![]()
vond het gewoon niet echt een goed punt... heheik doe ook meestal 4 chest oefeningen - houd er gewoon van om verschillende dingen te doen. daardoor beperk ik mijzelf wel tot 3 werksets per oefening...misschien 4 op de eerstedat wou ik net ook gaan zeggen, er zijn een tal mensen die 4x chest nemen wat ik zo nu en dan ook doe.
en dat extra ab werk is zo gedaan kleine 15min.
Wel kan ik er bij vermeldde dat ik tijdens die training een sample unleash v3 had genomen, of het daadwerkelijk effect heeft gehad weet ik nooit zo zeker, meestal een mind thing vind ik zelf.ziet er goed uit, je hebt gelijk!
(al eens spidercurls geprobeert voor biceps trouwens?)

Welcome back - had toch duidelijk aangegeven dat ik hier verder ging met loggen Hendrieik vond je log nu pas zat al effe te zoekenhaha mooi man kan ik je hier ook weer volgen!!!ben benieuwd en die 80kilo gaat je lukken man!!!!knalluh!

Jup - bepaalde maaltijden zijn soms wat minder, maar geen junk meer komende weken zit nu momenteel tegen de 3200 a 4000 kcals.
Zolang de fysieke progressie maar in een stijgende lijn blijft

thank you - njah ik moet toch wat want ik verwachtte zowiezo niet veel van die FSQ's.
gewichts update; zit weer terug op 75KG
zeker doen - vind het wel nog steeds onhandig die bb zo op je delts, laatste set rolde die weer er van af, toen hield ik het maar voor gezien.good work bro.
ik ga er misschien ooit aan beginnen die FSQ....
zeker doen - vind het wel nog steeds onhandig die bb zo op je delts, laatste set rolde die weer er van af, toen hield ik het maar voor gezien.
Mooie training.
Goede uitvoering ook van je squats. Wel veel volume inderdaad.
Thanks - ik zelf dacht dat ik nog wel dieper kon gaan nu ik ze zo zie, 1e keer dat ik me squat heb opgenomen op video.nette squats
had ik maar zo'n mooi powerrack in me gym
ook lekker rustige sfeer in je gym of lijkt dat maar zo![]()
nice man! zie het al voor me DBB'ers in de pit tussen al die metalheads