AndroidHealthClinic

Log KEUN

Training gaan lekker zie ik!

En mooie mp pr!

veel oefeningen? 3x chest + 3x bi's....valt wel mee toch

keun noteert al z'n opwarm sets enzo erbij, dan lijken het misschien wat veel sets...maar de hoeveelheid valt wel mee imo

als 4 of 5 keer 80 je max is, dan is 12 x 50 geen opwarmset denk ik :)

hey maar ik bedoel het niet om af te zeiken he :p, ik probeer iets bij te dragen waar voor keun naar mijn mening winst te halen valt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
mijn mening is, maar jouw lijf is het mijne niet, dat je teveel volume in je bicepstraining stopt en te veel presses en te weinig flyes in je borsttraining..

verder respect voor wat je al bereikt hebt, echt klasse man!
goeie verklaring, maar dit is slechts een training van velen, zo kan ik ook bijv. zeggen dat ik normaal geen machine werk doe, ik doe ze gewoon omdat het soms erg fijn is om eens geen free-weights te nemen.
zo had ik vorige week (dacht ik) flyes gedaan en vervolgens cross-overs lijkt me genoeg (isolatie oefeningen) imo.

dankjewel, je mag zelf ook trots zijn op je fysiek;)

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Training gaan lekker zie ik!

En mooie mp pr!
Thx Henk, die staande MP is een blijvertje leuk voor de variatie!

hey maar ik bedoel het niet om af te zeiken he :p, ik probeer iets bij te dragen waar voor keun naar mijn mening winst te halen valt :)
ik verwijs je even naar m'n vorige chest workout van vorige week
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-keun-224229/index156.html#post5088398

maar ik snap je punt!

ik val je ook niet aan kerel :P vond het gewoon niet echt een goed punt... hehe
sowieso tof dat je koen probeert te helpen natuurlijk

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

dat wou ik net ook gaan zeggen, er zijn een tal mensen die 4x chest nemen wat ik zo nu en dan ook doe.
en dat extra ab werk is zo gedaan kleine 15min.
ik doe ook meestal 4 chest oefeningen - houd er gewoon van om verschillende dingen te doen. daardoor beperk ik mijzelf wel tot 3 werksets per oefening...misschien 4 op de eerste

ik vond je log nu pas zat al effe te zoeken:Dhaha mooi man kan ik je hier ook weer volgen!!!ben benieuwd en die 80kilo gaat je lukken man!!!!knalluh!

ook weer lekker aan t bulken koen?

kracht komt wel snel en hard weer terug.

• #3.189
ziet er goed uit, je hebt gelijk!

(al eens spidercurls geprobeert voor biceps trouwens?)
Wel kan ik er bij vermeldde dat ik tijdens die training een sample unleash v3 had genomen, of het daadwerkelijk effect heeft gehad weet ik nooit zo zeker, meestal een mind thing vind ik zelf.
word er eerder dizzy van dan energiek - gister was ik erg vermoeid, moest eerst nog een tijd wachten voor de BP vrij kwam.

Heb wel eens spidercurls gedaan ja, maar ik kan alleen echt gebruik maken van een officieel bankje bij de sportschool waar ik slechts 1x p.week ben en dat nog niet en dan ben ik er om te squatten.
Kan hem eigenlijk wel doen op de rug leuning van de leg-press (45graden).

Even iets heel anders, had gehoord dat mijn sportschool een andere eigenaar heeft of meerdere locaties en dat er naar verloop van tijd nog een en ander zou veranderen - als ik geluk heb kan ik profiteren van zwaardere db's dan en een squatrek, dan hoef ik niet meer bij 2 sportscholen te gaan:rolleyes:
ik vond je log nu pas zat al effe te zoeken:Dhaha mooi man kan ik je hier ook weer volgen!!!ben benieuwd en die 80kilo gaat je lukken man!!!!knalluh!
Welcome back - had toch duidelijk aangegeven dat ik hier verder ging met loggen Hendrie:P
ook weer lekker aan t bulken koen?
Jup - bepaalde maaltijden zijn soms wat minder, maar geen junk meer komende weken zit nu momenteel tegen de 3200 a 4000 kcals.
kracht komt wel snel en hard weer terug.
Zolang de fysieke progressie maar in een stijgende lijn blijft;)

• #3.190
Wheels-Triceps

Squat
15xbw
12x40KG
10x60KG
6x80KG
5x5x100KG (3e + 4e setje video)

Front-Squat
12x40KG
9x50KG
8x50KG

SLDL met db's (eerste keer)
2 varianten achter elkaar, eerst voeten /\ vervolgens \/ - gewicht p.hand
15x14KG -- 15x14KG
15x12KG -- 12x12KG
12x10KG -- 12x10KG

Sitting Calve-raises
25x35KG
25x45KG
20x60KG
20x75KG (fs)
25x45KG

extra;
Triceps

2 handed DB-extension (eerste keer)
12x22KG
10x26KG
10x32KG
8x38KG
6x38KG

Dips
3x12xbw

1 armed push-down palm up
2 sets gewicht rond de 15-25kg x 12reps

Push-down
12x30KG
10x40KG

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

4e set
http://www.youtube.com/watch?v=3pPJKvEQwf4

5e set
http://www.youtube.com/watch?v=a249knywvZs

Laatst bewerkt:
netjes hoor!

wel veel sets :o

• #3.192
thank you - njah ik moet toch wat want ik verwachtte zowiezo niet veel van die FSQ's.
gewichts update; zit weer terug op 75KG

• #3.194
goeie training mooi filmpje:D

• Like
Waarderingen: KEUN
Mooie training.
Goede uitvoering ook van je squats. Wel veel volume inderdaad.

nette squats :thumbup:

had ik maar zo'n mooi powerrack in me gym :(
ook lekker rustige sfeer in je gym of lijkt dat maar zo:p

• #3.200

Mooie training.
Goede uitvoering ook van je squats. Wel veel volume inderdaad.

nette squats :thumbup:

had ik maar zo'n mooi powerrack in me gym :(
ook lekker rustige sfeer in je gym of lijkt dat maar zo:p
Thanks - ik zelf dacht dat ik nog wel dieper kon gaan nu ik ze zo zie, 1e keer dat ik me squat heb opgenomen op video.

Ik heb ook extra een 2e abbonement om te squatten bij een andere sportschool hehe - was idd lekker rustig daar soms wat drukker maar ik ben meestal daar tegen openingstijd.
nice man! zie het al voor me DBB'ers in de pit tussen al die metalheads:thumbup:

heb trouwens me haren geknipt net - niet dat het intressant is, maar ik heb ze een heel stuk korter geknipt!
kapsel wat ik wou lukt overigens niet echt met mijn haar heb ik er maar een twist aan gegeven.

kijken of ik binnekort nog een video kan maken:rolleyes:

Terug
Naar boven