AndroidHealthClinic

Log KEUN

Dik volume gedraait Koenski!:fire:

Die squats zagen er easypeasy uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.203
je staat nog steeds erg goed man in de concest!!! je gaat mooi resultaat neer zetten!

goede filmpjes , goede squats.
alleen voor volgende keer misschien de camera zo zetten dat je iets beter kan zien hoe diep je gaat , zat nu een stuk schijf voor geloof ik.
niet dat het veel uitmaakte, maar waarom niet eh :)

• #3.207
je staat nog steeds erg goed man in de concest!!! je gaat mooi resultaat neer zetten!
vind het jammer dat ik geen plaats meer hoger ben gekomen, maar ik ben tevreden met me 9e plaats!
goede filmpjes , goede squats.
alleen voor volgende keer misschien de camera zo zetten dat je iets beter kan zien hoe diep je gaat , zat nu een stuk schijf voor geloof ik.
niet dat het veel uitmaakte, maar waarom niet eh :)
Ja ik weet het naast de cage staat een leg-extension apparaat verder niks en de enige optie om iets op te nemen zonder iemand te vragen was om een schijf erop te leggen en dan in schatten voor een goeie hoek.
Op het 1ste filmpje kan jezelf nog in de spiegel kijken, in de spiegel lijkt het overigens een stuk dieper dan van de zijkant..
wat is nu het voordeel van dit?
Ik heb zo een (lange) tijd terug ook leg-presses gedaan ter variatie, maar ik zag gisteren/eergisteren een leg workout van Roelly waarop hij ze deed en dacht probeer het nog eens, de stand van de voeten kwam me zowiezo nog bekend voor.
Resultaat is fikse spierpijn in je hams en onderrug - geld ook voor me quads door de squats

Laatst bewerkt:
  • #3.209
Vandaag nog getraint met een gruwelijke spierpijn hierdoor heb ik geen BOR/T-bar of DL kunnen doen.

Rug-Biceps

Cable-row
15x40KG
12x50KG
10x65KG
8x75KG
6x80KG

Lat pull-down (front)
12x50KG
12x60KG
10x70KG
8x75KG

Low-row machine (plate loaded)
2 handed 12x40KG
2 handed 12x60KG
1 handed 12x50KG
1 handed 12x60KG
2 handed 12x60KG

Straight arm pull-down
3x12x25KG

Sitting Hammer-curl
10x14KG
10x18KG
10x16KG

1 arm bench-curls (arm over bankje)
10x16KG
8x16KG
6x16KG

Concentration curl (naar buiten draaiend)
2x8x16KG

opmerkingen;
Moeizame training, weinig focus/energie toch alles eruit gehaald wat erin zat.
Morgen rustdag, zaterdag of zondag Delt-Traps extra Abs.

beste BDB die er bij zat, licht inval niet optimaal, definitie wel goed zichtbaar.
2ymtzle.jpg

enigste ST waarop ik geen vertekende lichtinval had (schaduws etc.)
me hoofd erop gelaten om me kapsel min of meer te laten zien voor de liefhebbers:rolleyes:
acrdrt.jpg

Over je rugtraining kan ik moeilijk oordelen want dat is allemaal kabel en machinewerk :p
Wel sterke bicepstraining!

Hij gaat goed Koen! Je nieuwe haircut geeft je zeker een wat sportievere en 'snellere'look:thumbs:

Haha

• #3.218
Je fysiek is gelukkig beter dan je hoofd
HAP

Jammer dat ik niet je type ben:(
Over je rugtraining kan ik moeilijk oordelen want dat is allemaal kabel en machinewerk :p
Wel sterke bicepstraining!
hehe ik weet het, ik wou wel freeweights nemen maar dit ging voor geen meter, ik heb al moeite om normaal te lopen
Hij gaat goed Koen! Je nieuwe haircut geeft je zeker een wat sportievere en 'snellere'look:thumbs:
Thx Marvin - was een grote stap voor mij opzich, heb zo'n 4 jaar een halflang haar kapsel gehad en als het vrouwtje toestemt doe ik het volgende x gewoon nog korter knippen bij de oren.

dat was de bedoelling min of meer, zo overdag in je normale kleding zag/ziet me kapsel niet slecht uit (schijnt zelf in te zijn nu) maar in de sportschool ziet het was minder sportief uit, wel old school zoals in de jaren 70s:cool:
+1, volgende zomer gewoon lekker millimeteren, of had ik dat al gezegt:p
haha ja dat had je al eens eerder vermeld - twijfel of het me zal staan zoals arnold zegt.
nee niet millimeteren , krijg je een dikke kop van :p

probeer de "Jay mr O" haircut ;)
:sd:

ziet er goed uit koen!

dik getraind ... die foto's zien er haast beter uit dan die van je contest :p

Terug
Naar boven