- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

YEAAH YUP YUP OEEHHHH YEAH BUDDY!!kwarkie is hyper...hyper...hyper.... t*ring...begint hetv nu al te werken?? Nou, dat beloofd wat dan!
I don't drink(niet meer dan)
Thanks, normaal begin ik lager en bouw ik het op tot 65-70KG maar nu meteen heavy begonnen en gewoon alles geven had zowiezo al een goede drive omdat ik pissig was dat ik weinig tijd had!

I Feel Ya Main!!!vriendinnen, het heeft zn voor en na delenik zal ze wel niet benoemen
![]()
Thanks Lennie, wat vind je van de avatar op normale grootte, en wat van de original piece

Wat bedoel je met PJ Braun style? Damn zware side raises , niet normaal..
Emm ik heb deze van een filmpje van de MD homepage.
Training van Evan Centopani en PJ Braun, ik zal hem even uitleggen omdat de vid. niet meer vind.
Je staat heel lichtjes voorover gebogen en doet 1 voor 1 een rep, rechts/links/rechts/links echt een lekkere oefening vind ik het!
Prettig weekend!
Don't worry Kwark, ik mag drinken en doe het niet, ik leef/kuur met je meeHeh, zeg dat nou niet, dan krijg ik zin in bier, en dat mag ik niet meer![]()

was wel te verwachten zulke reactie's
Dat geld ook voor mij, als ik BI was kreeg je er van langs met me e-c**k!Keun, je bent een topper. Als je geen hetero was, wist ik het wel whahaha![]()
Ok ik ben vandaag niet aan trainen toegekomen.
Ben naar de stad geweest en heb me COD MW2 gehaald YAY!
Heb wat probleempjes met het installeren van de router overigens
Voeding is vandaag bagger, dalijk duitseworst eten met een aantal boterhammen.
inderdaad maar ik wil ONLINE!Spelletje > Trainen
Hahah, heb het gistere niet gespeeld maar even gezien, ziet er echt vet uit dat spel.

ach ja, had zowiezo nog last van me knie.is eens wat minder he.
iedereen ook met die COD tegenwoordig![]()
Nogmaals bedankt broeder!