Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.222
5kg zwaarder dat zie je zeker die BDB blijft echt mooi bij jou!

goed uitgevoerde bdb kerel!

en verstandig van je kapsel - nu de volgend keer nog iets eraf heh ;)

• #3.226
voor me workout 1 meal genuttigt, 300ml melk - 80gr brinta - banaan

Delt-Traps

MP (staand)
15xbb
12x30KG
10x40KG
8x50KG
6x60KG (wou de 70kg eigenlijk weer proberen maar die bewaar ik voor de volgende x)
8x50KG
8x50KG

Upright-row
12x30KG
10x40KG
8x40KG

Front-Raises
10x16KG
8x18KG
6x24KG

Side-raises (sitting)
2x15x10KG
2x12x7,5kg 1 handed cable

Rear-delt raise
15x8KG
12x10KG
12x10KG

Machine-shrugs
voor -- achter
15x75KG -- 12x75KG
12x85KG -- 10x85KG
10x100KG -- 8x100KG
10x50KG -- 10x50KG

extra abs;

3 sets op decline bench

3 sets cable side-bends

5kg zwaarder dat zie je zeker die BDB blijft echt mooi bij jou!

goed uitgevoerde bdb kerel!

en verstandig van je kapsel - nu de volgend keer nog iets eraf heh ;)
thanks mannen, vind me bdb nu ook weer een stuk voller ogen.
imo ben ik weer terug op oud niveau wat fysiek betreft, ben overigens wel van plan om zo nu en dan een extra borst oefening erbij te nemen, ben er toch min of meer van overtuigt dat die nu iets begint achter te lopen doordat me delts/triceps/biceps voorlopen.

voornamenlijk als ik een side-chest uitvoer, vind ik dat me delt voornamenlijk overheerst.
(zal binnekort wel een pic. plaatsen, misschien vandaag al)

t*ring je bent sterk man! nice! miltary press ook!

Als ik standing mp doe vind ik de stap van 60 naar 70 altijd supeeeeeeerzwaar. Bij seated heb ik dat niet. Is dat bij jou ook zo?

damn, op 1 maaltijd trainen :p ik zou het niet kunnen

• #3.230
t*ring je bent sterk man! nice! miltary press ook!
hehe thanks Hendrie, volgende x ga ik voor die pr met 70kg;)
Als ik standing mp doe vind ik de stap van 60 naar 70 altijd supeeeeeeerzwaar. Bij seated heb ik dat niet. Is dat bij jou ook zo?
hmm ik heb nu al 2-3 weken geen seated-mp gedaan, zovaak neem ik de 70kg ook niet meer, staand vind ik een veel leukere oefening om te doen sinds ik hem gedaan.

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

damn, op 1 maaltijd trainen :p ik zou het niet kunnen
ik zet vaak me beste workouts neer met 1 maaltijd op de maag???
maar in het weekend train ik meestal met maar 1 maaltijd, was half 6 pas gaan slapen vannacht - epic I know, was aan het gamen en toen kwam de zon al op, vanavond dus vroeg naar bed:p

Hey bro, alles ziet er weer oke uit hier. Ik keek naar je squatfilmpjes en merkte op dat je net op parallel of zelfs erboven zit, doe je met opzet geen fullsquats?

• #3.232
Hey bro, alles ziet er weer oke uit hier. Ik keek naar je squatfilmpjes en merkte op dat je net op parallel of zelfs erboven zit, doe je met opzet geen fullsquats?
Hmm, heb er eigenlijk geen verklaring voor, ik vind het zo wel fijn aanvoelen en de spierpijn mocht er ook wezen van afgelopen training.
Maar goed dat je het zegt, ik zal volgende squat sessie eens ATTG gaan en kijken hoe zich dat aanvoelt.
Voor mijn gevoel ging ik iig diep

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Ook heb ik regelmatig last me knieën wat de laatste maand(en) iig niet het geval is - dus als er geen problemen zijn met de knie zal ik gewoon nog dieper proberen te gaan, gewicht zal daartegen wel iets zakken, care.

Full squats zijn niet the way to go IMO!...voor een bodybuilder.

Laatst bewerkt:
  • #3.235
Wederom een training op een meal, 90gr havermout - 200ml melk - 2 eieren - 1 banaan

Borst-Biceps

Incline-BP
12x30KG
10x50KG
8x70KG
5x3x80KG tegenvaller, toch te merken dat ik al een maandje geen incline-bp meer heb gedaan
10x50KG nice&slow

Flat-flyes
10x16KG
8x20KG
8x22KG
8x20KG

Flat-BP - de overgang van incline naar flat is zo weird altijd, voelt heel vreemd aan
10x50KG
8x70KG
3x6x80KG

EZ-bar curl
10x10KG
8x30KG close-grip
6x40KG
6x40KG
12x30KG close-grip

Hammer-curl (naar chest)
10x16KG
8x20KG
5x24KG
8x20KG
10x16KG

Concentration-curl
2 sets met 12-14kg

Pose-curl ss Cross-over
gewicht - reps?

Vervolgens 20min. onder de zonnenbank gegaan (2e keer nu)

omdat, imo, het voor groei (en je aanhechtingen) beter is om geen rustpunt te hebben (ik strek ook niet 100% uit naar boven), diep squatten is goed, maar ik haal naar mijn gevoel het hoogste rendement als ik de spanning op mijn spieren hou, tevens voorkomt het pijntjes aan knieen, aanhechtingen en dergelijke, vooral als het serieus zwaar wordt.

omdat, imo, het voor groei (en je aanhechtingen) beter is om geen rustpunt te hebben (ik strek ook niet 100% uit naar boven), diep squatten is goed, maar ik haal naar mijn gevoel het hoogste rendement als ik de spanning op mijn spieren hou, tevens voorkomt het pijntjes aan knieen, aanhechtingen en dergelijke, vooral als het serieus zwaar wordt.

full squats zijn beter voor je knieën als (boven) par hoor...

Kijk: duidelijke discussie!

Terug
Naar boven