- Waardering
- 554
dik getraind ... die foto's zien er haast beter uit dan die van je contest![]()
Ja, dat vond ik eigenlijk ook.
Dikke BDB! En ja, haha, je oude kapsel was wel old school.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke BDB! 
Me mobiel maakt geen slechte foto's nee, maar thuis heb ik zowiezo een andere lichtinval (Altijd van boven).Ja, dat vond ik eigenlijk ook.Dikke BDB!
En ja, haha, je oude kapsel was wel old school.![]()
+1!5kg zwaarder dat zie je zeker die BDB blijft echt mooi bij jou!

5kg zwaarder dat zie je zeker die BDB blijft echt mooi bij jou!
thanks mannen, vind me bdb nu ook weer een stuk voller ogen.goed uitgevoerde bdb kerel!
en verstandig van je kapsel - nu de volgend keer nog iets eraf heh![]()
hehe thanks Hendrie, volgende x ga ik voor die pr met 70kg

hmm ik heb nu al 2-3 weken geen seated-mp gedaan, zovaak neem ik de 70kg ook niet meer, staand vind ik een veel leukere oefening om te doen sinds ik hem gedaan.Als ik standing mp doe vind ik de stap van 60 naar 70 altijd supeeeeeeerzwaar. Bij seated heb ik dat niet. Is dat bij jou ook zo?
ik zet vaak me beste workouts neer met 1 maaltijd op de maag

Hmm, heb er eigenlijk geen verklaring voor, ik vind het zo wel fijn aanvoelen en de spierpijn mocht er ook wezen van afgelopen training.Hey bro, alles ziet er weer oke uit hier. Ik keek naar je squatfilmpjes en merkte op dat je net op parallel of zelfs erboven zit, doe je met opzet geen fullsquats?
Full squats zijn niet the way to go IMO!...voor een bodybuilder.
omdat, imo, het voor groei (en je aanhechtingen) beter is om geen rustpunt te hebben (ik strek ook niet 100% uit naar boven), diep squatten is goed, maar ik haal naar mijn gevoel het hoogste rendement als ik de spanning op mijn spieren hou, tevens voorkomt het pijntjes aan knieen, aanhechtingen en dergelijke, vooral als het serieus zwaar wordt.
full squats zijn beter voor je knieën als (boven) par hoor...