Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
full squats zijn beter voor je knieën als (boven) par hoor...
ER zijn legio aan minder kniebelastende oefeningen die ook je hams zwaar aanspreken...ik zou IMO vanuit dat inzicht al niet full squatten..ik squat met name voor mijn quads..maar mijn hams en glutes doen gewoon fijn mee...het gaat mij allemaal om contractie..waarvan ik vind dat je ehm verliest door parallel heen..
SQUAT TILL YOU PUKE IS THE WAY TO GO IMOfull squats zijn niet the way to go imo!...voor een bodybuilder.

voeding is ook belangrijk he

Full squats zijn niet the way to go IMO!...voor een bodybuilder.

Dat zet me aan het denken

Idd

ER zijn legio aan minder kniebelastende oefeningen die ook je hams zwaar aanspreken...ik zou IMO vanuit dat inzicht al niet full squatten..ik squat met name voor mijn quads..maar mijn hams en glutes doen gewoon fijn mee...het gaat mij allemaal om contractie..waarvan ik vind dat je ehm verliest door parallel heen..
..stiekum vind ik full squatten gewoon k*t
vind zwemmen gewoon heel fijn en het houd je conditie op peil.ik heb een heleboel gemist, maar waarom hou je de cardio er nog in?
Ik zie allesvalt het te zien DW? me chest oogt al een stuk voller dan op de shooting, gelukkig.