- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

again
op de vorige pagina had ik nog een geupload - staat ook in de gallerij, wees daar maar even zoet mee DW hahaagainop de vorige pagina had ik nog een geupload - staat ook in de gallerij, wees daar maar even zoet mee DW haha

true - maar me doel was toch 3x100, even kijken wat ik volgende week van plan ben.hhm je hebt wel een meer gesquat toch
maar nog steeds![]()
die zit opzich wel goed, kan beter qua meals maar ik kom aan me nodige kcals more or less.
)
indeed, telkens weer een leuk resultaat als ik me weer ga wegen

Hoezo gooi je geen whey door je havermout 's ochtends?
Oh wacht je maakte er een pannenkoek van he?

ja klopt, anders kreeg ik zo'n hoeveelheid havermout niet eens naar binnen.Hoezo gooi je geen whey door je havermout 's ochtends?
Oh wacht je maakte er een pannenkoek van he?
true true! ik vermoed dat ik nu er beter bij sta dan voorheen op 77kg ben zelfs nog droger dan voorheen op de 77kg - zodra ik over de 80kg ben hoor ik bij de big guys - kom (langzaam) in de buurt danPlezant hé, je bw zo snel zien stijgenzit ook in die fase momenteel! Nu mag je wel stilaan eens over de 80kg gaan hé!!
![]()

Goed hoor, zo snel weer. Is je vp% ook dan flink gestegen?
ik sta in ieder wat geval droger erbij dan toen ik 77kg (begin contest) woog.Je gewicht gaat goed. Altijd leuk om te zien stijgen![]()
Thx Robert - vind het een erg fijne oefening werd op het einde alleen wat zwaar voor de onderrug met al die druk. De 80kg proberen te halen..Goed volume gedraaid op MP!
Wat is je doel deze winter kwa bw?