XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
Vind je het niet weinig om maar 1 dag rust tussen schouders en borst te hebben of valt dat niet altijd voor?

En over je bw, stel toch wat hogere doelen! 3 kg erbij deze bulkperiode moet toch peanuts zijn?
eigenlijk wel, maar als ik nu rug zou doen dan zijn me hamstrings nog niet herstelt voor me aankomende benen workout, vandaar dat ik borst-biceps nam.

4kg nog op het moment, maar 80kg is gewoon het minimum doel, zodra ik daar op zit gaan we gewoon door naar de 85kg+

• #3.282
Wederom een training op 1 maaltijd, die ik na de training met moeite binnen kon houden!

Benen

Leg-press (45graden, plate loaded)
15x40kg 1 legged
rest 2 legged
15x120KG
12x200KG
10x280KG
10x320KG
6x360KG PR
12x280KG
15x200KG close-stance

Leg-extension
3x15x35 a 45kg niet zwaar gegaan

Standing calve raises
15x50KG
15x70KG
20x90KG
20x50KG

SLDL (db's) 2 sets elke set, stand van voeten verandert p.set
12x12KG 2x
10x12KG 2x
12x8KG 2x

1 Legged leg-curl
15x15KG
12x15KG
13x15KG squeze

aan het eind van me workout zo'n pijn aan me oren/hoofd, toen ik me EAS nuttigde ging ik bijna over me nek, maar alsnog binnen gehouden.

Keihard legpresses Koen! 360kg is insane!:D

Op naar de 600!;)

• #3.284
480kg is de max wat de legpress kan beladen/aan kan, anders kunnen er evt. wat mensen op gaan zitten, me broer bijv. van +-95kg.

laatste tijd niet echt actief op 't forum, ben druk aan het leren voor me herkansingtoets die op 6 sept. word afgenomen die bestaat uit 2 onderdelen.
een toets over 3 hoofdstukken waarvan 3 vragen p.hoofdstuk
vak; kosten ook wel economie
2e deel bestaat uit een presentatie, die ik samen met me moeder heb gemaakt, het is een verslag gemaakt van 32blz's over de economische crisis en (10) stakeholders waarvan ik bepaalde dingen van moet onderbouwen en vertellen, het word een zware klus dit allemaal te onthouden maar ik zal me best moeten doen.
verslag zag er iig keurig uit en hoef me geen zorgen te maken over de toets vermeldde mijn mentor/vak docent.

als ik het overigens niet haal ben ik niet over en heb ik m'n opleiding niet gehaald..

Laatst bewerkt:
zoooo lekker keun lekkere legpress nice:D

en weeg je al 90 kilo, ff door bulken he:)

• #3.287
legpress ging erg lekker na een tijd niet meer hebben gedaan.
@nightfly; nee nog niet, gaat hellaas niet zo snel als ik het wil, deze week eens kijken of ik weer op de 77kg zit weer.

nu naar de bios met me vriendin, Inception

legpress ging erg lekker na een tijd niet meer hebben gedaan.
@nightfly; nee nog niet, gaat hellaas niet zo snel als ik het wil, deze week eens kijken of ik weer op de 77kg zit weer.

nu naar de bios met me vriendin, Inception

Have fun - ik vond het wel een gave film!

Gaat lekker koen.

80kg zit er nog wel in in 2010 jonguh!

Looking_For_An_Asian_Guy.jpg

Volgende keer naar The Expandables gaan koen alleen denk ik dat je vriendin die iets minder leuk vindt :P

Mooie beentraining nog jongen, congratz met je Pr :)

• #3.294
mooie film trouwens Inception, zeker een aanrader goed verhaal ook!

net nog getraint, ben hellemaal gaar nu..
voor de training had ik even tv's verwisseld mijn audio deed het namenlijk niet meer heb ik de oude van me ouders genomen, zware kast. (beetje last van me onderrug gekregen toen)

Rug-Biceps

BB-row (reverse grip)
15x50KG
13x70KG
10x90KG
8x100KG
12x80KG
13x50KG

Chin-ups (wide-grip)
8xbw
3x6xbw +10KG VPR aan reps
8xbw +5KG

Straight arm lat-pull down
15x15KG
12x20KG
6x25KG ss 10x15KG

Cable-row (close grip)
12x45KG
12x60KG
12x45KG

BB-Curl
12x30KG
12x30KG
10x40KG
8x40KG

Hammer curl (naar chest)
11x14KG
10x10KG
biceps zaten hellemaal vol

Pose-curl (1 arm)
12-15x7,5KG

opmerkingen;
absurte pomp in me biceps, ben nu hellemaal naar de klote, eet me nou nog een bord pasta.

wou DL doen maar me onderrug zat al vol..

Ho jezus, wat een dikke bb row!! Jammer van je onderrug, altijd een tricky spot, dus rustig aan..

Denk post hier ook weer eens wat, ben wat dood hier :p.

8x100 bor is nice!

Inception was vet? Nice deze week ff checken maar eerst de expandebels natuurlijk :)

die chins zijn ook nice kerel !

• #3.298
Ho jezus, wat een dikke bb row!! Jammer van je onderrug, altijd een tricky spot, dus rustig aan..

Denk post hier ook weer eens wat, ben wat dood hier :p.
haha - mijn log is ook zowat dood, thx voor je post.
onderrug blijft een probleem..
8x100 bor is nice!

Inception was vet? Nice deze week ff checken maar eerst de expandebels natuurlijk :)
zou hem zo weer gaan kijken - een van de beste films op het moment vind ik zelf, heb expendabels dan wel niet gezien hehe.
die chins zijn ook nice kerel !
was zelf ook wel onder de indruk, heeft de unleash toch min of meer geholpen, voelde me na me training me erg wazig ervan ..raar gevoel in me hoofd.

Tijd om binnenkort m'n UnleashV3 sample maar eens te proberen... weet alleen niet of ik een heel zakje moet nemen?

Terug
Naar boven