johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was m'n 2e sample al ghehe, ben wel meestal wat sterker op bepaalde oefeningen maar naar verloop van de training word ik weer zwakker of ja de pomp in bepaalde spiergroepen is te groot waardoor ik een stuk lager in gewicht moet gaan.ja, had ik ook wel ... vond er eigenlijk maar niets aan
als je de helft neemt heb je wel 2x plezier ervan..Tijd om binnenkort m'n UnleashV3 sample maar eens te proberen... weet alleen niet of ik een heel zakje moet nemen?
Dankjewel Johan maar is nu tijd geworden om eens wat zwaarder te worden, die presentatie is af ik moet hem alleen voorberreiden waar ik na dit bericht weer eens aan ga beginnenGaat goed hier jonge, Je staat er echt goed bij voor -80kg. Hoe is het met die presentatie? Dat soort shit werkt mij ook enorm op mijn zenuwen. Tussendoor trainen helpt wel om je beter te concentreren vind ik.
Oja, hier is een preview van The Expendables (waar je overigens echt heen moet):

Klinkt goed allemaal!welkom in mijn log
zo proefwerk zit erop, presentatie van me verslag hoefde ik niet te doen, krijg straks te horen als ik alsnog over ben of niet, morgen begint dan gelijk stage - ging opzich wel goed..

Ben trouwens gwn over naar leerjaar 3, morgen 1e stage dag.

thx mannen! vind het jammer dat ik nu minder tijd heb voor andere te volgen maar zo nu en dan neem ik eens een aantal logs door.
en niet positief