XXL Nutrition

Log KEUN

Gaat goed hier! Mooie bench idd.

wtf heb jij gedaan?! die bank vlieg idd omhoog :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.323
Gaat goed hier! Mooie bench idd.

wtf heb jij gedaan?! die bank vlieg idd omhoog :o
hehe, ik begin weer op me oude niveau te komen of ik ben daar al voorbij.. - ik zou het niet weten.
ik heb meer rustdagen, slaap nog geen 7uur p.dag door de week, sta vroeg op eet 6 a 8x p.dag en heb deze week nog maar 2 traingen gehad.

rug nog niet hersteld van me rug training, maar ja ik had al in marvin's log gezet, het ijzer is ijskoud als je dl een tijd laat vallen.
vond het dl-en afgelopen maandag wel erg fijn, maar was ook blij dat ik het achter de rug had na die 160kg lift.

stage is juist de periode om te groeien man :p ik weet niet wat je doet, maar bij mij was het 75% vd tijd achter de PC zitten en kon dus altijd vreten en dan geen energie verbruiken tot je in de sportschool bent. enige wat minder is zal dan vrije tijd zijn en op een forum rondsnuffelen, maar who cares als jij groeit als een malle ;)

lekkere training trouwens!

Indrukwekkende BP, ziet er gewoon heerlijk uit die training.
Zou zelf wel een nier willen geven om weer lekkere hardcore banksessies te mogen meemaken :(

• #3.326
stage is juist de periode om te groeien man :p ik weet niet wat je doet, maar bij mij was het 75% vd tijd achter de PC zitten en kon dus altijd vreten en dan geen energie verbruiken tot je in de sportschool bent. enige wat minder is zal dan vrije tijd zijn en op een forum rondsnuffelen, maar who cares als jij groeit als een malle ;)

lekkere training trouwens!
vorige stage was ook een bulk-festijn, ditmaal kan ik warme meals maken des te beter.
doe computer werk ja, maar sinds gister zijn beide begeleiders ziek:p
vandaag heb ik alleen maar opgeruimt, papier gesneden en nu weer sorten en opruimen en genikst, info. zoeken over het bedrijf etc.

als ik even die prio kan leggen om steeds bakken rijst klaar kan maken voor me werkdagen zit het wel goed.
Indrukwekkende BP, ziet er gewoon heerlijk uit die training.
Zou zelf wel een nier willen geven om weer lekkere hardcore banksessies te mogen meemaken :(
ik ging voor 4x8x90kg, 4x6 was wel zeker gelukt! bij de 2e set was me kracht iets minder, voelde wel erg soepeltjes aan de presses.

Hm apart dat je na een fail op de 2de set op de 8ste rep toch nog 2x7 in set 3&4 eruit weet te halen. Toch lekker iig.

• #3.328
Hm apart dat je na een fail op de 2de set op de 8ste rep toch nog 2x7 in set 3&4 eruit weet te halen. Toch lekker iig.
bij 3e en 4e set heel lichtjes gespot bij de laatste rep, maar ja care - ik vind zelf dat 1-2 reps met support doet juist meer progressie gemaakt.
zo deed ik laatste niet zoveel reps in 4 sets met 90kg.
was echt weird trouwens die 2e set, ging allemaal heel makkelijk, 8e rep kreeg ik hem niet meer uitgepresst kon hem wel nog zelf inhaken in de onderste haken, zat paar cm onder de rep out zeg maar.

• #3.329
door de dag wat last van me darmen, voor de training wat duizelig, maar goed.
eenmaal op de sportschool een massale drukte, er is deze maand een actie schijnbaar ''gratis sporten tot 1 okt.'' - er zijn overigens 3 sportscholen die nu een actie hebben:o

Rug-Biceps

Y-Row
15x50KG
12x70KG
10x90KG
8x100KG
6x110KG dacht 120 hebben getrokken..
12x90KG

Chin-ups (wide-grip)
8xbw
3x6xBW +10KG

Straight-arm lat pull-down
15x20KG
15x20KG
12x20KG

Low-Row (plate loaded)
15x40KG
12x80KG
5x120KG 2 handed tot hier
6x60KG 1 handed
10x80KG 2handed
15x40KG ''

Hammer-curl
9x12KG
9x16KG
9x22KG
9x16KG

Concentration-curl
8x16KG
8x14KG
8x12KG

opmerkingen;
Lekkere workout, goeie drive alleen wat duizelig/trillerig..

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

vorige week trouwens maar 2x getraint, was de bedoelling om in het weekend nog 2x te gaan, maar is niks van gekomen.

werd overigens vandaag ook beest genoemt, eerst zou ik denken cool, maar nu denk ik zolang ik niet boven de 80kg weeg ben ik zelf niet tevreden..

Klein beestje dan ;)
:p

Tijd maken om te trainen, eten en groeien...
Hoe gaat het verder met stagelopen en terug in het ritme komen?

goeie training kerel!

Lekkere training beest! ;)

• #3.333
Klein beestje dan ;)
:p

Tijd maken om te trainen, eten en groeien...
Hoe gaat het verder met stagelopen en terug in het ritme komen?
hehe, emm het ritme zit in principe weer goed in elkaar, morgen ga ik nog wat rijstbakjes klaarmaken voor de rest van de week voor op de stage.
stage gaat tot nu toe wat minder, collega's die me met me werk moeten helpen zijn ziek en dan kan ik al die rot taken doen, maar ja hopelijk kan ik morgen verder gaan met me normale werk.

Thx, morgen wss schouders op 't programma

Goede training indeed Keuning:thumbs:

Heb je enig idee waar de duizeligheid/trillerigheid vandaan komt?

• #3.335
Hmm, zou een aantal dingen kunnen zijn..
Zou ook effect kunnen zijn van de darm klachten (wat wss door de energy blikjes komt die ik nu ga schrappen), ook van de caffeine op me werk (meestal 1 a 2 kopjes) of de 2 caffeine caps voor de training, misschien iets teveel van het goede.
Verder zou het kunnen zijn dat ik te weinig gegeten heb wat ik betwijfel.. misschien was me suiker level laag dat ik snelle carbs nodig had voor me training.
Ook zou het kunnen komen door de spanning bij die heavy bb-rows, dat ik daar trillerig van werd..

Maar los daarvan had ik een hele goede training, heb nu last van krampen in me biceps wat vrij irritant/pijnlijk is!

lekkerecaffeine inname heb je daar keun :)
stop je ook wel is een weekje of 2 om gewenning te voorkomen?

• #3.337
vandaag zowiezo niks van caffeine binnen gekregen..minder afentoe wel maar nu op stage drink ik zo wel eens een kop koffie, neem me ook altijd een fles van 1,5l water wat ze in voorraad daar hebben, wat een luxe hehe.
voel me vandaag iig goed zonder caffeine
& wat caffeine caps betreft zo nu en dan neem ik eens 1-2 caps voor me training als ik wat duf ben of zo.

vandaag zowiezo niks van caffeine binnen gekregen..minder afentoe wel maar nu op stage drink ik zo wel eens een kop koffie, neem me ook altijd een fles van 1,5l water wat ze in voorraad daar hebben, wat een luxe hehe.
voel me vandaag iig goed zonder caffeine
& wat caffeine caps betreft zo nu en dan neem ik eens 1-2 caps voor me training als ik wat duf ben of zo.
Heb jij veel profijt van enkel cafeine als je je duf voelt?

nice shit koen
sterke rows ook weer

doe je het niet na

Je begint gek sterk te worden :p

Terug
Naar boven