- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe, ik begin weer op me oude niveau te komen of ik ben daar al voorbij.. - ik zou het niet weten.
ik weet niet wat je doet, maar bij mij was het 75% vd tijd achter de PC zitten en kon dus altijd vreten en dan geen energie verbruiken tot je in de sportschool bent. enige wat minder is zal dan vrije tijd zijn en op een forum rondsnuffelen, maar who cares als jij groeit als een malle 
vorige stage was ook een bulk-festijn, ditmaal kan ik warme meals maken des te beter.stage is juist de periode om te groeien manik weet niet wat je doet, maar bij mij was het 75% vd tijd achter de PC zitten en kon dus altijd vreten en dan geen energie verbruiken tot je in de sportschool bent. enige wat minder is zal dan vrije tijd zijn en op een forum rondsnuffelen, maar who cares als jij groeit als een malle
lekkere training trouwens!

ik ging voor 4x8x90kg, 4x6 was wel zeker gelukt! bij de 2e set was me kracht iets minder, voelde wel erg soepeltjes aan de presses.Indrukwekkende BP, ziet er gewoon heerlijk uit die training.
Zou zelf wel een nier willen geven om weer lekkere hardcore banksessies te mogen meemaken![]()
bij 3e en 4e set heel lichtjes gespot bij de laatste rep, maar ja care - ik vind zelf dat 1-2 reps met support doet juist meer progressie gemaakt.Hm apart dat je na een fail op de 2de set op de 8ste rep toch nog 2x7 in set 3&4 eruit weet te halen. Toch lekker iig.

hehe, emm het ritme zit in principe weer goed in elkaar, morgen ga ik nog wat rijstbakjes klaarmaken voor de rest van de week voor op de stage.Klein beestje dan
Tijd maken om te trainen, eten en groeien...
Hoe gaat het verder met stagelopen en terug in het ritme komen?
Thx, morgen wss schouders op 't programma
Heb jij veel profijt van enkel cafeine als je je duf voelt?vandaag zowiezo niks van caffeine binnen gekregen..minder afentoe wel maar nu op stage drink ik zo wel eens een kop koffie, neem me ook altijd een fles van 1,5l water wat ze in voorraad daar hebben, wat een luxe hehe.
voel me vandaag iig goed zonder caffeine
& wat caffeine caps betreft zo nu en dan neem ik eens 1-2 caps voor me training als ik wat duf ben of zo.