MuscleMeat

Log KEUN

Mooie training, ondanks je duizeligheid. Blijven knallen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
Thx, next workout

Delt-Traps

MP
15xbb
12x30KG
8x50KG
6x60KG
4x65KG PR had de 65kg nog nooit geprobeert nam deze keer wel een tussen stap voor ik de 70kg ging
4x70KG PR
3x8x50KG
leuke toevoeging, ik moet mijn mp altijd eerst van te voren cleanen. (70kg gaat me makkelijk af)

Front-raises
10x12KG
9x18KG
6-7x22KG
10x16KG

Side-raises (om en om)
10x14KG
9x16KG
9x16KG
10x14KG

Rear-delt raise
15x12KG
12x14KG
14x14KG ss 12x12KG

BB-Shrugs
had heel wat kijkende ogen, ten eerste omdat ik 2 bankjes bezet had ten 2e:
15xbb
15x50KG
15x110KG
12x150KG
15x110KG
15x110KG

vervolgens wou ik abs gaan doen (sitting leg-raises), bij de 1e rep verkrampte een buikspier, dit was zoo freaky een ab stak hellemaal uit en keihard ik dacht dat ik opgenomen moest worden of zo:roflol:
naar 10sec. nam het af en ging me ab stuiptrekken (wat ik zo nu en dan wel eens heb na een workout)

daarna alsnog wat oefeningen gedaan voor abs..

sitting leg-raises 3 sets
decline crunches 3 sets
db side-bends 2 sets

Laatst bewerkt:
Damn man, de progressie is er duidelijk nog lang niet uit!

Ziek goeie side raises kerel, MP ook erg lekker!

Insane goeie shrugs ook, daar sta ik dan met mijn 10*100 xD.

MP staand? Dan is 4x75 erg nice! Toch niet aan het snoepen hé, keun (jk! :D)

Beast in wording, jij!

• #3.345
haha, rebound van me diepe cut.. zal het zijn? zal me deze week nog eens wegen ik voel me iig goed in me vel weer.

die side-raises heb ik zwaarder gedaan maar ik zie er het nut niet van in om echt super heavy te gaan met een iso oefening, zo heb ik ook front-raises in het verleden gedaan met 26kg.

Sinds ik die mp staand doe vind ik me schouder workouts weer vermakelijk, stond zelf ook wel verstelt dat ik er 4 reps uit kreeg terwijl ik +-3 weken geleden een halve rep maakte.
straps ftw:cool:

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

MP staand? Dan is 4x75 erg nice! Toch niet aan het snoepen hé, keun (jk! :D)

Beast in wording, jij!
zie post Bea - van snoep word je dik:mad::p
ik vermoed dat ik nu meer rust heb door me stage en me voeding zit ook goed in elkaar moet ik zeggen.

lang geleden dat ik me voeding heb geplaatst..

300ml melk - 2 scoops CCG
Bord pasta/gehakt
3 boterhammen (half blikje tonijn)
3 boterhammen - 1 banaan
Bord pasta/gehakt
thuis
80gr rijst - tonijn - panga (heb ik gemaakt voor 2 dagen voor op werk)
training 25gr dextro
20gr eas, 5gr dextro
80gr rijst - '' - ''
zo meteen nog 250 a 500gr kwark, noten, lepel pindakaas

normaal heb ik ook nog kwark op stage.
ontbijt kan beter weet ik zelf ook maar ik ben geen ochtend mens (sta slecht op)
op rust dagen heb ik nog 0,5l melk met 4 scoops CCG tussendoor rond 8uur

Laatst bewerkt:
Ziet er toch goed uit hoor. Op hoeveel kcals kom je zo? Ontbijt kan idd nog wat beter, anders gewoon wat eitjes in de pan? Duurt niet lang en speel je erg makkelijk binnen.

• #3.347
Ziet er toch goed uit hoor. Op hoeveel kcals kom je zo? Ontbijt kan idd nog wat beter, anders gewoon wat eitjes in de pan? Duurt niet lang en speel je erg makkelijk binnen.
poeh geen idee, ik vind het fijn zo ik denk toch zo'n 4000kcals altijd.
als ik wat eerder op sta maak ik me meestal wat brinta (80gr), misschien wel lekker bij me CCG, flinke shake is dat dan!

Brinta 4 the win! :D
Qua kracht sta ik echt versteld Keun! Wow...

Sinds ik die mp staand doe vind ik me schouder workouts weer vermakelijk, stond zelf ook wel verstelt dat ik er 4 reps uit kreeg terwijl ik +-3 weken geleden een halve rep maakte.
straps ftw

haha hierom dacht ook al van what the ****k

• #3.352
:roflol: en ik dacht: not sure if serious - straps stukje gaat over me shrugs ofc. maar ik zag vandaag een vid. waar een pro bber strap bij bb-press gebruikteXD

Dikke training, sterk die MP, zeker staand!

Gaat lekker!

t*ring koen...4x75 MP staand is aardig impressive man. je gaat wel erg hard vooruit als ik terug denk aan die zittende MP in utrecht

:roflol: en ik dacht: not sure if serious - straps stukje gaat over me shrugs ofc. maar ik zag vandaag een vid. waar een pro bber strap bij bb-press gebruikteXD

Ik had laatst ook zo'n video gezien. Ik snap niet echt welk voordeel ie daar nou uit haalt.

OT: Vind je niet dat je te veel veel setjes doet bij MP? Of is het meer iets van warming up.

• #3.356
die mp moest 70kg zijn zie ik nu, maar die hoop ik aan het eind van me stage(11nov.) voor 4 a 6 reps te pressen!

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

en aan hand van me gewicht momenteel wil ik ook een doel vast zetten voor in nov. dan, des te beter me motivatie met eten/trainen dan

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

wat betreft sets, ik vermeld meestal mijn warm up sets. Maar ik vind dat mijn schouders goed reageren op n hoog volume

ook 4x70 is erg goed hoor koen! :p

Echt netjes die MP Keun!

• #3.359
hehe weet ik wel hoor, had niet door dat ik 75 vermeldde, bijna een bodyweighted press.. Ik ga me wat rijst opwarmen :cool:

• #3.360
Borst-Triceps van vanmorgen nog.

BP
15x50KG
10x70KG
8x80KG
6x90KG
2x105KG VPR (heb de 105 altijd overgeslagen)
0x115KG
3x115KG ''PR'' maar ik tel deze niet mee, spotter zat er met z'n vingers onder, hoewel die 1ste rep toch echt zonder hulp ging, 2e lichte spot, 3e zal ik niet over hebben.
2x5x90KG

Incline DB-press
10x22KG easy
10x26KG
10x26KG
12x26KG
had ik beter na de flyes kunnen doen

Incline-Flyes
8x16KG
8x22KG
6x26KG ss 6x18KG

Dips
15xbw
15xbw+10KG
12xbw+20KG
10xbw+30KG
12xbw+10KG

Skull-crushers
10x20KG
7x30KG
10x20KG

Rope push-down ss Push-down (reverse grip)
3 sets

extra (light weight);
2 sets cross over
2 sets peck-deck
2 pomp setjes db-extension (2 db's)

Terug
Naar boven