Fitness Seller

Log KEUN

goeie dips keuntje :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
thanks vergil, stond er van verbaast dat ik na borst nog zulke dips kon presteren.
wel niet optimaal, want ik blijf het het fijnst vinden als ik rug-triceps doe en dan nog geen energie heb verspilt aan me tri's.

jij wordt wel erg sterk nu Koen...gaat je goed af allemaal!

• #3.364
jij wordt wel erg sterk nu Koen...gaat je goed af allemaal!
heb vandaag stiekem gesnoept voor de training, zakje nox-pump ghehe..
trouwens vandaag had ik last van stuiptrekking in tricep - het valt me op dat ik dit afentoe heb, eerste keer in de tricep nu.
heb het regelmatig bij een van me bovenste abs..
zijn er mensen die dit ook wel eens hebben, is toch wel raar opzich.

ja ik heb ook wel regelmatig zo'n ''twitch'' in een spier die de dag ervoor getraind is. geen idee wat het is.
net zo'n soort twitch die je wel is in je wenkbrauw kan hebben

• #3.366
ja ik heb ook wel regelmatig zo'n ''twitch'' in een spier die de dag ervoor getraind is. geen idee wat het is.
net zo'n soort twitch die je wel is in je wenkbrauw kan hebben
idd, dat is het precies ik was misschien aan het denken om evt. een donkerbezoekje te nemen, want die verkrampte ab vond ik toch wel freaky, me lichaam trok hellemaal samen daardoor en me ab stak uit.

zometeen nog een workout, benen but, ik heb geen zin om naar die andere gym te gaan voor te squatten dus het zal;
leg-presses, curls/extensions misschien dat ik F-SQ ga proberen in de smith, RahRahMan spreekt er goed over iig.
even kijken hoe ik het ga doen.

OFT; 1 week to the O

• #3.367
meals before training 1
hours of sleep 8

Leg-press
15x120KG
15x200KG
12x280KG
10x320KG
6-8x380KG
15x240KG close-stance
20x240KG close-stance

Leg-ext.
4 sets reps 12 a 18, gewicht tussen 40 en 65KG

SLDL
10xbb
12x50KG
10x70KG
10x90KG
10x90KG ss 10x50KG

1 set standing calve-raises rug hield het niet, 25x50KG

Toe-press
25x80KG
25x120KG
25x160KG
25x120KG

Mooie training Keun.

Lekker je rug ook tussen gehad bij je SLDL, zeker als je ziet dat de standing calve raises hierdoor niet kon uitvoeren.

• #3.369
ik wist dat ik iets vergeten..
heb nog F-SQ's gedaan in de smith voor het eerst.

12x30KG
8x50KG
8x70KG PR
12x50KG

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

thx Do

pff goed bezig - ben benieuwd hoe jij er voorstaat op je 20e ofzo als je op deze manier doorgaat

ik las trouwens dat jij naar etten-leur gaat half oktober? waarschijnlijk reis ik ook af...moeten we ff contact over houden!

Laatst bewerkt:
En hoe voelden die frontsquats aan?

• #3.373
pff goed bezig - ben benieuwd hoe jij er voorstaat op je 20e ofzo als je op deze manier doorgaat

ik las trouwens dat jij naar etten-leur gaat half oktober? waarschijnlijk reis ik ook af...moeten we ff contact over houden!

En anders ben ik wel benieuwd naar de progressie door de jaren heen, dan spreek ik over met 19-20-21jaar voornamenlijk.

ja is goed, ik ga met 2 DBB members, Ace1990 en DwarvenWarrior.
Misschien dat ik toch aanwezig ben op de meet, maar reken er niet op heb er wel zin in opzich maar de afstand/tijdstip ..
En hoe voelden die frontsquats aan?
Wel lekker opzich, me broer haakte de bb eruit voor me terwijl ik hem op me schouders hield.
wel een leuke variatie als ik niet ga squatten bij die andere gym.

ja is goed, ik ga met 2 DBB members, Ace1990 en DwarvenWarrior.
Misschien dat ik toch aanwezig ben op de meet, maar reken er niet op heb er wel zin in opzich maar de afstand/tijdstip ..
je gaat met 3 members Koen...ik ga ook mee ;) hehe

anyways - dat van de meet is leuk en ik begrijp je punt heel goed man, dat heb ik al eerder aangegeven - maar het is nu eenmaal vanuit daar geregeld. als jij nou de volgende keer het initiatief pakt en iets tussen utrecht en belgie uitzoekt dan komt er wellicht een andere groep bij elkaar. ik ben er sowieso

• #3.375
je gaat met 3 members Koen...ik ga ook mee ;) hehe

anyways - dat van de meet is leuk en ik begrijp je punt heel goed man, dat heb ik al eerder aangegeven - maar het is nu eenmaal vanuit daar geregeld. als jij nou de volgende keer het initiatief pakt en iets tussen utrecht en belgie uitzoekt dan komt er wellicht een andere groep bij elkaar. ik ben er sowieso
hehe cool, ga je alleen erheen? of neem je bredekees of iemand anders mee..

meets zijn gewoon een leuke belevenis, ook leuk om te zien hoe de rest progressie heeft geboekt ten opzichte van de vorige keer etc.
en ook super motiverend dat had ik de vorige x wel gemerkt, elkaar op peppen enzo, dat is hier maar min. dat vond ik vooral bruut aan de vorige meet.

en ik moet ook aan mezelf denken, 3uur+ reizen voor een training waarbij de kans groot is dat ik weer te laat aankom in Kerkrade. volgende x zal beter schikken, als de locatie wat beter berreikbaar is voor mij.

hehe cool, ga je alleen erheen? of neem je bredekees of iemand anders mee..

meets zijn gewoon een leuke belevenis, ook leuk om te zien hoe de rest progressie heeft geboekt ten opzichte van de vorige keer etc.
en ook super motiverend dat had ik de vorige x wel gemerkt, elkaar op peppen enzo, dat is hier maar min. dat vond ik vooral bruut aan de vorige meet.

en ik moet ook aan mezelf denken, 3uur+ reizen voor een training waarbij de kans groot is dat ik weer te laat aankom in Kerkrade. volgende x zal beter schikken, als de locatie wat beter berreikbaar is voor mij.
bredekees zal wel meegaan denk ik

en meets zijn zeker relaxed man, erg motiverend!

Jammer dat het voor ons, zielige belgjes, zo f*cking ver is :p

En hoew bevalt je nieuwe shirt Koen?

Mp is nice! Komt al dicht bij mij in de buurt! Vanavond ff weer extra zwaar aanpakken dus :P ;) Dippen gaat ook lekker zie ik! bw+30kg goed bezig!

• #3.380
Rug-Biceps
geen bb werk ditmaal hamstrings hebben nog te verzuren van afgelopen zondag.

Horizontal Row (plate loaded, wide grip)
15x40KG
12x80KG (laatste keer dat ik deze oefening deed moest me broer me deze gewichten aangeven!)
10x100KG

Low-Row (plate loaded)
12x80KG 2 armed
12x50KG 1 armed
12x60KG 1 armed
12x50KG

Front Pull-down (plate loaded)
12x60KG easy
10x100KG
10x120KG 2 lichte assist
10x100KG

Close-grip lat pull-down (v-handle)
12x45KG
12x60KG
10x75KG ss 12x50KG

Straight arm lat pull-down
15x17,5KG
12x22,5KG
10x25KG ss 10x15KG

Ez-bar curl
12x20KG
10x30KG
5x40KG 1 assist, weak shit! voor me dieet toen kon ik hier setjes van 8-10 van maken
maar niet te vergeten dat me biceps al vol zaten van me rug training..
8x30KG
2x12x20KG close-grip

Concentration-curl
6x14KG geen kracht meer
6x12KG

10x10KG db-curl

opmerkingen;
aso pomp in me biceps, me biceps zijn nog nooit zo dik geweest.

OFTOPIC; heb me haren wederom geknipt ditmaal oren vrijgeknipt, niet intressant maar een hele grote verandering voor mij.

Jammer dat het voor ons, zielige belgjes, zo f*cking ver is :p
true:(
En hoew bevalt je nieuwe shirt Koen?
zit super, oog er goed buff in - nu hoeven ze me geen beest meer te noemen me shirt zegt het:cool: haha
Mp is nice! Komt al dicht bij mij in de buurt! Vanavond ff weer extra zwaar aanpakken dus :P ;) Dippen gaat ook lekker zie ik! bw+30kg goed bezig!
haha vergelijken met een 18jarige - zullen we kijken wie het eerst een bodyweighted-MP heeft, geintje:P

me top met dippen is 4xbw+50KG, thx voor je post Henk!

Terug
Naar boven