- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb vandaag stiekem gesnoept voor de training, zakje nox-pump ghehe..jij wordt wel erg sterk nu Koen...gaat je goed af allemaal!
idd, dat is het precies ik was misschien aan het denken om evt. een donkerbezoekje te nemen, want die verkrampte ab vond ik toch wel freaky, me lichaam trok hellemaal samen daardoor en me ab stak uit.ja ik heb ook wel regelmatig zo'n ''twitch'' in een spier die de dag ervoor getraind is. geen idee wat het is.
net zo'n soort twitch die je wel is in je wenkbrauw kan hebben
+1:d:dpff goed bezig - ben benieuwd hoe jij er voorstaat op je 20e ofzo als je op deze manier doorgaat
pff goed bezig - ben benieuwd hoe jij er voorstaat op je 20e ofzo als je op deze manier doorgaat
ik las trouwens dat jij naar etten-leur gaat half oktober? waarschijnlijk reis ik ook af...moeten we ff contact over houden!
En anders ben ik wel benieuwd naar de progressie door de jaren heen, dan spreek ik over met 19-20-21jaar voornamenlijk.
Wel lekker opzich, me broer haakte de bb eruit voor me terwijl ik hem op me schouders hield.
je gaat met 3 members Koen...ik ga ook meeja is goed, ik ga met 2 DBB members, Ace1990 en DwarvenWarrior.
Misschien dat ik toch aanwezig ben op de meet, maar reken er niet op heb er wel zin in opzich maar de afstand/tijdstip ..
hehe hehe cool, ga je alleen erheen? of neem je bredekees of iemand anders mee..je gaat met 3 members Koen...ik ga ook meehehe
anyways - dat van de meet is leuk en ik begrijp je punt heel goed man, dat heb ik al eerder aangegeven - maar het is nu eenmaal vanuit daar geregeld. als jij nou de volgende keer het initiatief pakt en iets tussen utrecht en belgie uitzoekt dan komt er wellicht een andere groep bij elkaar. ik ben er sowieso
bredekees zal wel meegaan denk ikhehe cool, ga je alleen erheen? of neem je bredekees of iemand anders mee..
meets zijn gewoon een leuke belevenis, ook leuk om te zien hoe de rest progressie heeft geboekt ten opzichte van de vorige keer etc.
en ook super motiverend dat had ik de vorige x wel gemerkt, elkaar op peppen enzo, dat is hier maar min. dat vond ik vooral bruut aan de vorige meet.
en ik moet ook aan mezelf denken, 3uur+ reizen voor een training waarbij de kans groot is dat ik weer te laat aankom in Kerkrade. volgende x zal beter schikken, als de locatie wat beter berreikbaar is voor mij.
trueJammer dat het voor ons, zielige belgjes, zo f*cking ver is![]()

zit super, oog er goed buff in - nu hoeven ze me geen beest meer te noemen me shirt zegt het
hahahaha vergelijken met een 18jarige - zullen we kijken wie het eerst een bodyweighted-MP heeft, geintjeMp is nice! Komt al dicht bij mij in de buurt! Vanavond ff weer extra zwaar aanpakken dus![]()
Dippen gaat ook lekker zie ik! bw+30kg goed bezig!