AndroidHealthClinic

Log KEUN

Flink aan het pompen geweest Keun, je rug zal wel op ontploffen hebben gestaan!

flinke pomp training idd keuning
kom je keer trainen dan

nice training weer hoor! hoe gaat nu met bw?

Lekker volume weer man!

Alleen de EZ-curls vallen me wat tegen :P.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.385
even vanaf me mobiel.. Zal me deze week ergens wegen, vermoed wel een stijging al. Wat ez's betreft, dat is de reden dat ik rug-biceps geen fijne combinatie vind. Trusten

• #3.386
update: 2 dagen rust genomen, goed gegeten weer deze week, ontbijt blijft aan de lage kant maar de rest van de dag zit het goed. Vanavond trainen.. Einde van de week heb ik me gewogen.

Laatst bewerkt:
update: 2 dagen rust genomen, goed gegeten weer de week, ontbijt blijft aan de lage kant maar de rest van de dag zit het goed. Vana8ond trainen

Hèhè een update!
Als je tijd enzo hebt, doe me dan even een berichtje over de 17e ;)

• #3.388
zal ik dit weekend doen, weinig vrije tijd nu, ben blij als ik even kan trainen/gamen en na me vriendin kan gaan. (trainen gwn 3-4x p.week)

• #3.390
Delts-traps

MP
15xbb
12x30KG
10x50KG
5x65KG
5x65G
4x65KG + 3x65KG VPR (aantal sets/reps met 65KG)
8x50KG

Side-raises
15x12KG
15x16KG
12x18KG nice!

Front-raises
10x16KG
9x20KG
10x16KG sitting

Shoulder-bombs
3 sets van +-15 reps met 12KG
2 sets rear-delt met 8KG

Machine-shrugs
15x100KG
15x125KG
12x198KG (me broer ging erop zitten)
12x250KG (ging nog iemand erop zitten maar omdat er een hefboom effect is noteer ik 250KG)
hij woog overigens ook 90+kg

extra;
beetje abs

**** man, insane zieke side raises...

lekker hoor hard gewerkt!

zal ik dit weekend doen, weinig vrije tijd nu, ben blij als ik even kan trainen/gamen en na me vriendin kan gaan. (trainen gwn 3-4x p.week)
wat ga je 'na je vriendin' dan?

mooie training man - wat vind je van de shoulder bombs? - je wint er geen Olympia mee in ieder geval

• #3.394
**** man, insane zieke side raises...

thx, ging wel lekker die side's, volgens mij zelfs een PR.
wat ga je 'na je vriendin' dan?

mooie training man - wat vind je van de shoulder bombs? - je wint er geen Olympia mee in ieder geval
naar me vriendin, bijdehandje - ik vind ze wel lekker aanvoelen brand goed iig en voel me traps er ook goed bij - Roelly ook niet dus;)

hehe oke dan!

• #3.396
Update;

Afgelopen zaterdag gewogen bij een maat, was trouwens uit gegaan voor de verandering.
(2 glazen whisky cola gedronken, meer niet)
in de avond 76,7KG ochtend gewicht 75,5KG tegenvaller imo - any how, ik vind dat ik er momenteel beter erbij sta dan voorheen op 77KG.

Morgen word er getraint en overigens is morgen ook me tussenbeoordeling op stage.

Alcohol is vochtafdrijvend hé, dus dat is ook waarom je lichter was;)

Succes morgen!
Goed dat je ook weer eens lekker op stap gaat... hoort er ook bij!

• #3.400
Laatste keer dat ik alcohol gedronken had was volgens mij in dec. 09, volgende x alleen whisky puur / carona erby evt. Ben overigens wel blij dat ik weer wat contacten bij leg, nu moet ik alleen de juiste balans vinden tussen vriendin/vrienden/bb'en en me game verslaving, want ik ben er van overtuigt dat dat het geval ik. Heb wel altijd graag gegamed ben wat dat betreft wel n game freak, maar ja ik heb er plezier in.

Terug
Naar boven