Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
wat lukt er niet met je router dan???

(ict beheer niveau 3 versnelt laatste jaar = me)
Ok ik heb dit gedaan:

internet kabeltje uit me internet modem(kasje) gehaald.
vervangen door router kabel(draadloos internet)
nog zo'n snoer eruit en erin gedaan.
2 sec. inhouden en dan zou die het doen.
het lichtje brand dat er verbinding is, maar op me computer geeft die geen internet verbinding aan.
(ik had ergens gezien dat ik iets moest doen me de opties van me internet verbinding pictogram)
maar ik moet volgens mij ook me IP-nr door geven en nog wat gegevens(zo ver was ik nog niet).

En we zijn hier niet zo technisch.:rolleyes:
any idea, en ow ja uitleggen is niet me sterkste punt wat deze dingen betreft

Modem kabel in de WAN poort van router. Dan naar je pc > Start > Configuratie scherm > Netwerk verbindingen > Draadloze verbinding > Dubbelklikken, netwerk kiezen, wachtwoord invoeren. Als je geen IP adres krijgt of eentje die begint met 169.xxx.xxx.xxx dan heb je geen correcte verbinding met de router. Je kunt dan rechter muisknop op draadloze verbinding doen, en "eigenschappen" kiezen. Dan druk je op "TCP-IP" en daarna op herstellen.

Werkt het dan nog niet, moet je me maar PM'en, dan kun je me bellen.
(karma graag in mijn kuurlog :D)

:kiss:

Ok ik heb dit gedaan:

internet kabeltje uit me internet modem(kasje) gehaald.
vervangen door router kabel(draadloos internet)
nog zo'n snoer eruit en erin gedaan.
2 sec. inhouden en dan zou die het doen.
het lichtje brand dat er verbinding is, maar op me computer geeft die geen internet verbinding aan.
(ik had ergens gezien dat ik iets moest doen me de opties van me internet verbinding pictogram)
maar ik moet volgens mij ook me IP-nr door geven en nog wat gegevens(zo ver was ik nog niet).

En we zijn hier niet zo technisch.:rolleyes:
any idea, en ow ja uitleggen is niet me sterkste punt wat deze dingen betreft

als het draadloos internet is, heb je 1 kabel van de router naar de muur, waar je hem moet aansluiten ligt eraan of het internet via de kabel, of via het telefoonnet is (ADSL). dan gaan er een paar lampjes groen branden en deze blijven idd branden, niet knipperen.

vervolgens heb je een draadloos netwerkkaartje met antenne in je computer ingebouwd zitten, of een USB-ontvanger. Deze moet vanzelfsprekend natuurlijk werken.. of plug and play of de drivers correct geinstalleerd.

Vervolgens kan je dan zoeken naar netwerken.. dan zou hij jouw router moeten vinden. Vervolgens is het inloggen met gegevens van de provider indien het een beveiligde verbinding betreft.. maar standaard staat hij niet beveiligd dacht ik dus dan kan je gewoon inloggen op een onbeveiligde WPA of WEP verbinding van jouw router.

Hoop je zo een klein beetje te hebben geinformeerd.

Bedankt mannen! ik zal het me mammie vandaag laten zien kijken of ze het aandurft
ze is nogal al soft wat betreft met zulke dingen.

Ben GVD net wakker, me moeder heeft me niet om 11wakker gemaakt wat ze zei, en me broer ook niet???
Vannacht tot 4uur COD MW2 gedaan, had hem meteen uitgespeeld dacht echt zo van WTF is dit dan???

Maar goed, heb net me brinta pap op, die veel en veelste dik was kreeg het bijna niet weg, wel lekker verzadigd gevoel.
Me sport school is tot kwart voor 3-3uur open.
Zal het me lukkken, of zal ik het wagen, eigelijk stonden de benen op het progamma maar heb te lang geslapen en net pas gegeten.

EDIT: ik ga nu trainen minder dan 1uur!

Trainse topper :thumbs:

trainse

Vandaag wat nieuwe oefeningen gedaan.

Benen

1 Legged-Leg Extension
*12x45KG
*12x45KG
1e keer dat ik deze oefening doe.

1 Legged Leg-Press(plate loaded)
*15x80KG
*12x100KG
*12x120KG
*4x140KG (PR)
(zijn overigens allemaal PR's 1e x dat ik hem doe)

1 Legged Standing Leg-Curl
*15x30KG
*12x40KG (links 10x)
*15x30KG

Standing Calve-Raises (smith) met plankje
20x50KG
15x90KG
15x110KG (heavy)(PR)
ik doe deze ook zelden tot nooit(komt nu verandering in).

Calve-Machine (sitting) --> F=Failure
62,5KGxF --> 57,5KGxF --> 37,5KGxF
62,5KGxF --> 52,5KGxF --> 32,5KGxF

2 Legged Leg-Extension
23x80KG of 85KG (full stack)

Opmerkingen:
Lekkkere training, had ik niet verwacht omdat ik erg laat wakker was en pas gegeten had.
Die 1 Legged oefeningen zijn t*ring heavy! Brand wel lekker!

Laatst bewerkt:
najs man. maar geen squats? geen tijd meer voor?

lekkere poten training koen, verrie hurny heur... :P

Die leg presses zijn ziek kerel ;)

najs man. maar geen squats? geen tijd meer voor?
Omdat ik vandaag alleen trainde, en geen zin had om ecto's te vragen om me te helpen met de BB uit de MP te tillen.
Altijd een gedoe dat eruit halen, als ik nu groter was kon ik het zelf:roflol:

Volgende been training als me broer mee gaat ga ik weer squatten.
En anders ga ik front-squatten en voer ik een ''clean'' uit.

k*t ik wist wel dat ik iets was vergeten vandaag dat dus.

lekkere poten training koen, verrie hurny heur... :P

Die leg presses zijn ziek kerel ;)
Thanks Testo-Chris;)
Het word nog wat met die benen van mij, teardrop steeds word meer zichtbaar, alleen niet op foto's???
wel in de spiegel overigens, en de aders zaten op me benen:eyebrow:
Heb ik altijd trouwens, maar nu liepen ze een stuk meer door.
(van onder me knie tot bijna me enkel, en op me quads ook)

Hou op hoor... de hormonen stuiteren nu al door mijn lijf.... :P

Ik volgde je logje heel af en toe wel maar heb nog nooit gereageerd volgens mij.
Je gebruikt echt al zware gewichten voor je leeftijd.:thumb:
Leuk dat je in de toekomst aan een wedstrijd wil mee doen.
Als je dat echt heel graag wil moet je ervoor gaan.
Ik kan niet beoordelen wanneer je er klaar voor bent maar een personal trainer kan dat zeker wel.
Die zal ook gewoon eerlijk zeggen als je er nog niet klaar voor bent.
Gezien je nu al een goed fysiek hebt voor je leeftijd en je motivatie goed is komt het vast wel goed met je wedstrijd plannen.:)

Ik volgde je logje heel af en toe wel maar heb nog nooit gereageerd volgens mij.
Je gebruikt echt al zware gewichten voor je leeftijd.:thumb:
Leuk dat je in de toekomst aan een wedstrijd wil mee doen.
Als je dat echt heel graag wil moet je ervoor gaan.
Ik kan niet beoordelen wanneer je er klaar voor bent maar een personal trainer kan dat zeker wel.
Die zal ook gewoon eerlijk zeggen als je er nog niet klaar voor bent.
Gezien je nu al een goed fysiek hebt voor je leeftijd en je motivatie goed is komt het vast wel goed met je wedstrijd plannen.:)
Nee dat klopt heb nog geen reactie van jou gekregen anders wist ik het wel, de 2e vrouw in me log trouwens:rolleyes:.
Zwaar trainen vind ik het fijnst, ik denk zo:
Als je er ''sterk'' uit wil zien moet je ook zwaar trainen, en tot nu toe gaat het nog steeds goed met zwaar trainen.
Ik had eerst nooit over wedstrijden na gedacht, wel een beetje maar verder niks serieus, tot een member (die gene weet wel wie) me erop attendeerde, en sinds dien ben ik informatie aan het zoeken(niet alleen ik), maar tot zover nog geen succes, en tegen de tijd als ik ooit een wedstrijd zal meedoen zal ik toch al 18-20 jaar zijn, maar het mooiste lijkt me met 17jaar nog maar dat ga ik waarschijnlijk niet halen, dat is in maart 09 afgelopen dan ben ik 18.

En de leden op DBB kunnen wel zelf hun mening laten weten, er zullen een aantal pro's hier ook zitten en als ze toevallig kijken hoop ik dat ze hun ''professionele mening'' willen/kunnen laten weten.
Bedankt voor je reactie, en als er een wedstrijd aan komt maak ik het wel bekend:D
Gr KEUN

lekkker

Is dat je before foto????

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

en zet dat volgende x in spoiler, BAH!

whahaha... okee, okee.... dit ben ik wel: (tijd geleden alweer...)

Foto 7.jpg

Terug
Naar boven