- Waardering
- 1.339
Complex Carb GainerBen er waarschijnlijk niet helemaal bij, maarre wat is CCG?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Complex Carb GainerBen er waarschijnlijk niet helemaal bij, maarre wat is CCG?
Thnx Mike, gelukkig weer back on track qua BW, nu kijken hoeveel ik ''tijdens'' deze stage nog kan pakken en verder..
dnno
de uitvoering in principe wel, maar french press is zittend op een bankje en deze vind ik velenmalen beter aanvoelen dan skull-crushers.French Press en skullcrushers is toch hetzelfde? Nette training btw
in dat geval 'nee'

thx Artex - ik hoop aan het eind van me stage toch wel de 80kg aan te tikken, einde stage is 12 nov. en ik heb 3 van de 5 dagen toch altijd 2 meals met rijst/pasta's.gaat lekker keun,
wat zijn je doelen voor de komende tijd? en waar wil je staan aan t eind van t jaar?

Nou tot mijn grote verassing kwam DW met een lijst van 25 bij 50cm gok ik zo, met mijn kop erop!

hehe ja zou nogal vreemd zijn als alleen me kop erop stond40x65, en je hele lijf staat er op hoor
...en dan mag ik niet eens mee komen trainen...![]()

thanks, was een PR volgens mij
- me biceps zaten zo vol!![]()
dankje Koekie en dat was nog niks
update:
Gisteren een kort bezoekje gehad van een DBB member genaamd DwarvenWarrior.
Ze waren op doorreis in het Zuiden en zijn ook even bij mij langs geweest.
Grote verassing wat ze voor me had meegenomen!
Jullie zullen vast wel allemaal mijn foto-shoot herinneren die ik bij DW genomen heb voor de DBB-Contest en ik was van plan een foto in te gaan lijsten. (de side-chest)
Nou tot mijn grote verassing kwam DW met een lijst van 25 bij 50cm gok ik zo, met mijn kop erop!
Aan DW; bedankt nog voor dit super (onverwachts) cadeau!
En tot heel snel weer![]()
je mag wel een kopje koffie komen drinken haha nee dat komt nog wel een x, spreek ik wel stiekem eerst met Ace af.