AndroidHealthClinic

Log KEUN

kerstboom is idd nice!
dikte... zondag even voelen? :p

netjes bro, buffe rug.

Lijkt alsof je nog steeds vrij droog staat of wat? Op hoeveel % zit je nou ongeveer?

(en gewoon straps pakken bij die yates rows bro ;) )

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.485
netjes bro, buffe rug.

Lijkt alsof je nog steeds vrij droog staat of wat? Op hoeveel % zit je nou ongeveer?

(en gewoon straps pakken bij die yates rows bro ;) )
Thanks Loo - ja klopt maar wel minder, ik vermoed rond 9 a 11%, me rug houd minder vocht vast dan me benen/front(abs) hoewel ik ook gewoon strepen op me borst heb, maar meerendeels door mijn aanhechting van nature.
armen zijn nog goed droog etc. hoewel m'n gewicht in stijgende lijn zit.

zit weer op 77kg als je erover heen had gelezen.

ik wou een beetje aan me grip werken, voortaan laat ik ook gewoon de straps erop.
nice pics ... nice trains ... dus die pre w/o was niets?
bij mij viel het tegen, misschien reageren anderen er beter op.

• #3.486
Vanmorgen niet zo lekker en ziek gemeld op 't werk, verder slapen en voelde me weer wat beter, ben maar gaan trainen zodat ik vanavond niet hoef te gaan.

Borst-Biceps

BP
15x50KG
10x70KG
8x90KG moeizaam
3x100KG
1x110KG

Incline-BP
12x50KG
3x6x70KG

Incline Cable-fly
?x10KG
?x12,5KG
?x10KG

Concentration-curl (ditmaal naar borst ipv. naar buiten draaien)
10x10KG
8x14KG
8x18KG
5x22KG PR

BB-curl
3x8x40KG

Leg-raises ss DB Side-bends
3x30reps -- 15x14KG 12x18KG 10x20KG

Hammer-curl
10x16KG
en een set 1 arm pose-curl

• Like
Waarderingen: X.
Nette training, ondanks het feit dat je ziek bent. Dat noemt men nu karakter tonen ;)
Spoedig herstel!

Werk je al, wat doe je dan? Ook goede foto's vind die definitie zo goed bij jou.

• #3.489
Nette training, ondanks het feit dat je ziek bent. Dat noemt men nu karakter tonen ;)
Spoedig herstel!
Ik voelde me slechter door de caffeine tabs. dan voorheen, nu gaat het matig maar morgen gewoon weer aanwezig op stage.
Werk je al, wat doe je dan? Ook goede foto's vind die definitie zo goed bij jou.
Stage doe ik, maar ja sta toch onder een 10-12weeks contract dus noemde het maar even werk.
Ik zit bij een internet apotheek, die voornamenlijk aan Duitse klanten verkoopt, DocMorris (vrij onbekend bij de Nederlanders iig een grote firma) Ik doe de adminstratie daar.

Thanks markrot!:)

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

ben nu rijst klaar het maken voor de komende 2-3 dagen.
anderhalf pak rijst, 1 pak panga, 2 uien, beetje paprika en ditmaal nasi kruiden.
geen tonijn, dat verpest de smaak alleen maar.:p

Lijkt me heerlijk om zoveel te kunnen eten ;)
Dwerg mag voorlopig nog niet groeien... :(

damn wat een bench.... :o

Je pics doen me denken aan een jonge Shawn Ray. Goed bezig. :thumbup:

• #3.493
LUL! 110kg benchpress:mad:

lekkere training man!!! goed werk!

wel leuk een filmpje aub?:) 3 x 100 bench.

• #3.500
Hmm, was overigens 2x100kg, maar ik zal binnekort eens kijken voor een filmpje van 3x100kg. Zal tegen november zijn ongeveer.

Terug
Naar boven