Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerstboom is idd nice!
dikte... zondag even voelen?![]()

Thanks Loo - ja klopt maar wel minder, ik vermoed rond 9 a 11%, me rug houd minder vocht vast dan me benen/front(abs) hoewel ik ook gewoon strepen op me borst heb, maar meerendeels door mijn aanhechting van nature.netjes bro, buffe rug.
Lijkt alsof je nog steeds vrij droog staat of wat? Op hoeveel % zit je nou ongeveer?
(en gewoon straps pakken bij die yates rows bro)
bij mij viel het tegen, misschien reageren anderen er beter op.nice pics ... nice trains ... dus die pre w/o was niets?
Ik voelde me slechter door de caffeine tabs. dan voorheen, nu gaat het matig maar morgen gewoon weer aanwezig op stage.Nette training, ondanks het feit dat je ziek bent. Dat noemt men nu karakter tonen
Spoedig herstel!
Stage doe ik, maar ja sta toch onder een 10-12weeks contract dus noemde het maar even werk.Werk je al, wat doe je dan? Ook goede foto's vind die definitie zo goed bij jou.

hehe volgende week ga ik wss 5x5 doen, als ik met flat begin rond de 80 a 90kg zal het zijn.
Wat kan ik zeggen Mino, echt een super motiverend compliment gezien Shawn.R een van me idolen is, dankjewel!Je pics doen me denken aan een jonge Shawn Ray. Goed bezig.![]()
Je legt het tegen hem af!

op de bench..