Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
Legsss
ditmaal wel tijd gemaakt om naar die andere gym af te reizen

Squat
15xbw
12x50KG
10x80KG
5x6x100KG

Sitting Calve-raises
25x45KG
25x55KG
20x75KG (fs)
25x55KG
25x45KG

SLDL
12xbb
10x60KG
10x80KG
8x100KG
8x120KG
12x60KG

SLDL (db's)
stand van voeten verandert p.set
2x12x10KG
2x12x10KG

F-SQ (had ik nog even zin in, maar zat niks meer in zowiezo, kudt)
2x10x40KG

Opmerkingen;
redelijk tevreden over me squats, heb anderhalf maand niet meer gesquat doordat ik geen tijd had om naar die gym te gaan.
trillen als een mofo

lekker Squat

• #3.503
Gisteren naar de NBPF NK geweest in Ettenleur met Dwarv en Ace, gezellige dag gehad.
En enorm gemotiveerd weer om nog harder door te zetten met alles, ook Jeppe en Kukishu gezien en gesproken met Kuki backstage dankzij Dwarv.
Ook leuk dat er junioren waren maar best wel een lachertje op de nr 1 en 2 na.
Iets anders wat me duidelijk opviel, als je benen goed in verhouding zijn en gedeffineerd heb je gelijk een pluspunt, met andere woorden ik probeer ondanks me drukke week schema toch 1x in de twee weken te squatten - de spierpijn die ik nu heb is echt niet normaal omdat ik anderhalf maand niet gesquat heb.

Maar goed, vandaag een verlof dag genomen op stage en 12uur rust gehad vannacht daar was ik echt aan toe.

Training van zojuist - eigenlijk stond rug-triceps of schouders-traps op 't programma maar ik kan geen buigingen maken ik verga van de spierpijn in me quads/hams/glutes.

Borst-Triceps

Incline-BP
12x30KG
10x50KG
5x70KG
5x4x85KG

Incline-flyes
10x14KG
10x20KG
10x26KG
10x26KG nice

Guillotine-press (1ste keer)
12x75KG
8x85KG
8x85KG
8x70KG

Dips
12xbw
12xbw+10KG
3x8xbw+20KG
ss 1x10xbw

Reverse-grip Pushdown
15x25KG
3x12x25KG
15x20KG close-grip

1x16x30KG push-down

extra;
abs
decline-bench sit-ups?
25xbw
20xbw+5KG
15xbw+10KG
15xbw+5KG
18xbw+5KG +7xnormal sit-ups liggend

Laatst bewerkt:
Zonder squatten kun je ook grote poten krijgen, je kunt ook gewoon lunges, front squat dmv cleans, DB squat, leg press (1 leg) Glutehamraise van lat pull down enz. doen.

Mooie training weer! En wat betreft de motivatie kan ik dat enkel be-amen..:eek: als ik bij zo'n wedstrijd ga kijken heb ik gelijk weer enkele weken monster motivatie:thumbs:

• #3.506
Zonder squatten kun je ook grote poten krijgen, je kunt ook gewoon lunges, front squat dmv cleans, DB squat, leg press (1 leg) Glutehamraise van lat pull down enz. doen.

Mooie training weer! En wat betreft de motivatie kan ik dat enkel be-amen..:eek: als ik bij zo'n wedstrijd ga kijken heb ik gelijk weer enkele weken monster motivatie:thumbs:
True, dat heb ik ook gewoon gedaan laaste weken, maar squatten vind ik gewoon een stuk fijner om te doen meerendeels mentaal.

Thx M - gemotiveerd ben ik zeker, gelijk weer wat minuten voor de spiegel door gebracht.
Net nog wat pics. geschoten en vond deze meer dan postwaardig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borst komt er goed uit Keun!

Gaaf dat je naar die wedstrijd van Kuki ben geweest!

Je had zó tussen de junioren kunnen staan... Kan ik bij deze solliciteren om je in te bruinen? :eyebrow:

(of krijg ik dan een jaloerse vriendin achter me aan?)

goede pic keun - je kan over een paar jaar nog steeds junioren draaien toch?

hahha - daarom dus.

ik zag net dat je afvroeg waarom ik er niet was...want inderdaad ik had beloofd te komen, maar zit met een gesloten sleutelbeen en wilde de reis niet wagen. next time!

Zonde is dat! Volgende keer gewoon komen - of via via een liftje regelen ;)
Gaan we dan eindelijk eens handjes schudden...

• #3.516
Borst komt er goed uit Keun!

Gaaf dat je naar die wedstrijd van Kuki ben geweest!
Het was ook gaaf om daar te zijn! Thx Robert
Je had zó tussen de junioren kunnen staan... Kan ik bij deze solliciteren om je in te bruinen? :eyebrow:

(of krijg ik dan een jaloerse vriendin achter me aan?)
haha wss wel - maar ik zeg geen nee tegen 2 dames die me in willen smeren:cool::p
goede pic keun - je kan over een paar jaar nog steeds junioren draaien toch?

ik zeg op z'n 20e en 21e moet hij meedoen :p maar hij moet het zelf weten natuurlijk. jij wil alleen dat hij meedoet voor de bruining enzo - maar dat ga je zeker niet toegeven? :p
Thx sjaak, dat was ook de bedoelling zo ongeveer, ben vooral nu erg gemotiveerd voor in de toekomst!
Zeker niet! Ik kom om foto's te maken natuurlijk :engel:
fijn om alvast te weten, super!!

Ofwel: ik maak foto's van het inbruinen, van het onstage gebeuren en de junk na afloop van de wedstrijd ;)

Deal! :thumbs:

goeie pics man koen nice ziet er goed uit!!!

Sterke pics, mooie evolutie alweer ten opzichte van vorige foto's

i zyzzed on ur pics brah

Terug
Naar boven