AndroidHealthClinic

Log KEUN

Gaat hier anders ook lekker Keun! Mooie DL man. Zit het nog goed met techniek bij zo'n gewichten? Ervaar daar zelf meestal wat problemen bij :').

goed bezig koen

Gaat lekker joh - ik zit me nu te verbazen (vorige training) dat je flyes doet met 24kg! :eek:

DL-pr kan ik alleen maar jaloers op worden, maar ik mag dan ook niet max'en op m'n DL...

180 is netjes kerel !

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.545
Dat dacht ik dus zelf ook, dit is m'n 3e of 4e keer dat ik weer heb gedeadlift, heb overigens wel veel sldl's daar tegenover gedaan, maar bij alle 4 mijn dl sessie heb ik mijn pr's telkens verbroken. Me 1e sessie trok ik gelijk mijn oude pr van 160 en nu zo'n 4-5 weken verder zit daar nog eens 20kg bij terwijl ik voorheen telkens op de 160kg bleef hangen! Wat form betreft die is acceptabel imo. @DW heb ook wel eens met 26 flyes gedaan hehe :D

Yeah Koen! Op naar de 200+ deads!:fire:

• #3.547
Ten 1ste wil ik iets kwijt over wat er speelt in mijn sportschool sinds vorige week.
Schijnbaar was vorige week de (nieuwe)eigenaar daar - een zo'n gast heeft alle locaties overgenomen.
En heeft gezegt omdat er een iemand in een stringer tanktop aan het trainen was dat dat niet meer mocht, ook petjes mogen niet meer en handdoeken zijn verplicht - daar kan ik mee leven maar kom op, het is verdomme een sportschool en we zitten niet meer in de middeleeuwen.
Het is (bij mij) niet zo dat me tepel er voortdurend uit me shirt komt wat bij een gast in me sportschool wel het geval is.
Vandaag werd ik dus aangesproken dat ik geen tanktops meer aan mag doen omdat het schijnbaar te bloot is, het is ja niet zo dat ik in me onderbroek rondloop of zo.

Dus ik zeg tegen haar, laat me dan eens praten met die man op een volwassen manier want ik vind het niet kunnen - gaat ze zeggen je praat met niemand en als het je niet bevalt ga je maar naar fitnessfirst - waarop ik antwoorde wat je nu zegt vind ik totaal niet kunnen ik train hier al langer als 3jaar..
en als ze me nog eens in een tanktop ziet gaat ze het doorgeven:rolleyes:

iets anders nog - ze hebben een bord met huisregels en dat staat er niet op, ik vind dat ze dan maar een nieuw bord aanmaken.

Maar goed - hoe kan ik dit oplossen (zonder de optie andere sportschool gaan) want in principe keuren ze gewoon de genré bodybuilding af in hun sportschool.

Delts-Traps

MP (ondanks het feit dat ik nog last van me hamstrings heb en onderrug)
12x30KG
10x50KG
3x6x65KG nice
10x50KG

Side-raises
15x12KG
15x14KG
8-10x18KG

Front-raises
10x14KG
9x18KG
10x16KG
11x14KG

Rear-delt raise
?x12KG
?x12KG
?x14KG
?x12KG

Machine shrugs
12 a 15 reps (voor + achter) 100 - 120 - 140 en 150KG

1 arm cable side-raise
2 sets

Yeah Koen! Op naar de 200+ deads!:fire:
Yhea buddy!

Laatst bewerkt:
k*t situatie...maar ja, doe je weinig aan denk ik - blijven = aanpassen en anders wegwezen

Geen squatrack, geen tanktops, ... Volgende stap is niet meer mogen deadliften?

Goede mp man!

Klote van die regels... maar desondanks toch een sterke training!

• #3.551
k*t situatie...maar ja, doe je weinig aan denk ik - blijven = aanpassen en anders wegwezen
Ik vind het absurt gewoon, ipv. dat ze gaan klagen over truitjes/petjes/handdoeken schaf eerst eens wat douches aan en fatsoenlijke db's.
Ik denk ik ga het gewoon combineren met me training dat ik evt. 2x in de week borst ga doen wat ik zowiezo van plan was.

Bij die andere sportschool na/voor me squat-sessie en dat ik daar me tanktops dan aandoe of uit! daar maken ze daar totaal geen probleem van.

2 sportscholen en 2 werelden van verschil
Geen squatrack, geen tanktops, ... Volgende stap is niet meer mogen deadliften?

Goede mp man!
Heb afgelopen weken geen klachten gehad met DL'en terwijl ik toch redelijk wat geluiden van mij kant kwamen..

Ook epic dat die vrouw die me dat vertelde zowiezo een kreng is, terwijl ik juist dacht dat ze nu wat aardiger begon te doen waardoor ze het nu weer verpruts voor zichzelf, no more Mr. Niceguy.

Thx H

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Klote van die regels... maar desondanks toch een sterke training!
Thanks Yosh, wederom welkom in me log trouwens

Laatst bewerkt:
Nouja zolang je nog mag deadliften zou ik me niet zo druk maken anders wegwezen;)
Gezeik altijd in die sportscholen van tegenwoordig.

Congraitz met je deadlift nog!

ze kunnen jou kleding niet zomaar bepalen kerel! Gewoon aandoen, als het niet in jou voorwaarden stond toen je je contract tekende kunnen ze niks. Ik zou btw niet trainen in zo'n tent!

• #3.554
ze kunnen jou kleding niet zomaar bepalen kerel! Gewoon aandoen, als het niet in jou voorwaarden stond toen je je contract tekende kunnen ze niks. Ik zou btw niet trainen in zo'n tent!
Goed punt, maar wat ik dan moeilijk vind is om het verder te verwoorden om toch gelijk te krijgen want in mijn contract staat hier niks over in dus ik hoef er toch ook niet mee in te stemmen.
Hoe kan ik dit op een ''volwassen'' manier uitpraten/oplossen..

Ik train al bij 2 sportscholen, een health center en een hardcore gym waar je vrijwel alles mag.
Het probleem is dat die andere sportschool 45 a 60min reizen is met de bus en ik daar niet altijd tijd voor heb.
(en de openings tijden zijn beperkt)

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat die andere sportschool 45 a 60min reizen is met de bus en ik daar niet altijd tijd voor heb.
Tijd voor een rijbewijs + auto ;)

Vraag op een rustige manier aan degene die er over gaat waarom je 'opeens' niet meer in een hempje mag trainen. Geef niet gelijk aan dat je het onzin vindt of dat je het er niet mee eens bent. Bedenk antwoorden die diegene zou kunnen geven en heb daar tegenvragen op (geen mening of antwoord!).
Als hygiëne een punt is: maar ik train toch al met handdoek?
Als het bb-stijl over komt: iedereen die gewichten gebruikt om vorm te geven aan zijn / haar lijf is toch in principe met bb bezig?
Als het asociaal overkomt: ik zie er verder toch netjes uit?

Etc. etc.
Heb VRAGEN klaar, geen mening.

wat een gezeik man mooi kloten maar goeie training gast!gaat lekker

Maar goed - hoe kan ik dit oplossen (zonder de optie andere sportschool gaan) want in principe keuren ze gewoon de genré bodybuilding af in hun sportschool.

Enerzijds heb jij een contract getekend die dit niet vermeld. Anderzijds is er een nieuwe eigenaar van de sportschool die zijn eigen regels kan opleggen.
Ik zou eens vragen achter het contract dat momenteel getekend moet worden voor die gym.
Als daar ook niets over in staat en ook niets dergelijks als, "wij behouden ten alle tijden het recht om regels toe te voegen, weg te laten of te wijzigen", dan ben je in je recht denk ik?

Dit soort shit los je niet op. Helemaal omdat hij nieuw is gaat hij het niet inneens toelaten ook al heb je goede redenen. Is een principekwestie en dat win je niet want hij heeft jou niet nodig. Deal with it is de beste optie als je daar wilt blijven trainen.

Je doet nooit singles met de MP of wel?

• #3.559
Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren, hoewel ik wel erg kinderachtig vind..

Moet idd eens gaan beginnen met rijlessen dat zal ergens in 2011 zijn, wil nog even kijken of ik misschien een baantje kan krijgen op me huidige stage plaats voor een aantal uurtjes door de week of in de vakanties.

Emm jawel afentoe doe ik wel eens singles maar de vorige keer dat ik ging maxen op me MP kwam er 4x70kg uit als PR.
Meestal doe ik 1 week een aantal sets/reps maken met een gewicht en in de andere week maxen en 'zelden' doe ik singles maken.

Ik persoonlijk zou express wel een stringer of tanktop aan doen..net zo lang tot er een serieuze verandering in het regelement komt te staan..gaat nergens over namelijk..of ga een tijdje een paar weken in hetzelfde shirt trainen:rolleyes: dan komen ze vanzelf vragen of je weer in je gewassen tanktop komt;):thumbs:

Terug
Naar boven