- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yhea buddy!
Ik vind het absurt gewoon, ipv. dat ze gaan klagen over truitjes/petjes/handdoeken schaf eerst eens wat douches aan en fatsoenlijke db's.k*t situatie...maar ja, doe je weinig aan denk ik - blijven = aanpassen en anders wegwezen
Heb afgelopen weken geen klachten gehad met DL'en terwijl ik toch redelijk wat geluiden van mij kant kwamen..Geen squatrack, geen tanktops, ... Volgende stap is niet meer mogen deadliften?
Goede mp man!
Thanks Yosh, wederom welkom in me log trouwensKlote van die regels... maar desondanks toch een sterke training!
Goed punt, maar wat ik dan moeilijk vind is om het verder te verwoorden om toch gelijk te krijgen want in mijn contract staat hier niks over in dus ik hoef er toch ook niet mee in te stemmen.ze kunnen jou kleding niet zomaar bepalen kerel! Gewoon aandoen, als het niet in jou voorwaarden stond toen je je contract tekende kunnen ze niks. Ik zou btw niet trainen in zo'n tent!
Tijd voor een rijbewijs + autoHet probleem is dat die andere sportschool 45 a 60min reizen is met de bus en ik daar niet altijd tijd voor heb.

Maar goed - hoe kan ik dit oplossen (zonder de optie andere sportschool gaan) want in principe keuren ze gewoon de genré bodybuilding af in hun sportschool.
dan komen ze vanzelf vragen of je weer in je gewassen tanktop komt