Benchdips hoor ik juist vaak als schouder verneuqer, je kunt ook eens de JM-press proberen
JM-Press nog nooit van gehoord..
Misschien even fysio bezoeken?
Nah zo erg is het niet, me schouder voelt nu al een stuk beter misschien dat ik vandaag nog ga trainen en anders morgen vroeg.
Gaat wel grappig worden als jij bench dips gaat doen volgens mij moet je dan echt iets van 80kg op je schoot doen
Lekkere trainingen Keun! Je broer ook nog een beetje aan het beulen?
hehe ja inderdaad, 1 a 2 man vragen om te helpen voor die schijven erop/eraf te halen, maar 40 a 60kg lijkt me wel voldoende wil toch een beetje voorzichtig aandoen met me schouder(s) nu had ik alleen wat last van de linker.
tenzij het zo easy is dan komt er nog wat bij ofc.
heb overigens een ontiegelijke spierpijn in me tri's, lekkah!
me broer gaat ook wel lekker opzich, maar ik vind toch echt dat ie niet moet klagen over dat z'n bf hoger is als mij ten opzichte van een tijd terug is die al een stuk droger op z'n armen voornamenlijk. hij moet gewoon eens gaan cutten en dat volhouden tot een bf van 10 a 12% zolang die maar niet beter als mij uit gaat zien haha!
(z'n bf zal rond de 14-17 liggen imo niet chubby dus)
potverdomme voel ik me net zo stoer met me bodyw+30 kilo dip zie ik hier iemand die me gewoon met 10 kilo verbijstreeft! nette trainingen! je bent erg sterk voor je lengte/gewicht verhouding!
alsnog een nette prestatie!! thx
---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
Vandaag overigens een terugblik genomen naar mijn fotoshoot voor de contest, gekeken waar ik tevreden over was en waar niet over.
Ten eerste baal ik ervan dat me strepen op me schouders niet zichtbaar waren en ik heb toch een enkel poses verpruts doordat ik niet goed poseerde, ik doe bepaalde poses nu zowiezo heel anders uitvoeren waardoor ik imo beter uit zie.
Ik kijk iig uit naar de toekomst!
Hier nog een close-up foto waar ik meer dan tevreden over ben.
"Binnekort" zullen overigens recente foto's volgen..