MuscleMeat

Log KEUN

Thanks vergil, dips was eerst echt mijn ding om te doen maar nu heb ik er steeds minder plezier in, ik denk dat ik nog eens bench dips ga doen die vond ik ook altijd super, vooral het zicht in de spiegel:P

Benchdips hoor ik juist vaak als schouder verneuqer, je kunt ook eens de JM-press proberen :)

Gaat wel grappig worden als jij bench dips gaat doen volgens mij moet je dan echt iets van 80kg op je schoot doen:P

Lekkere trainingen Keun! Je broer ook nog een beetje aan het beulen?

potverdomme voel ik me net zo stoer met me bodyw+30 kilo dip zie ik hier iemand die me gewoon met 10 kilo verbijstreeft! nette trainingen! je bent erg sterk voor je lengte/gewicht verhouding!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.585
Benchdips hoor ik juist vaak als schouder verneuqer, je kunt ook eens de JM-press proberen :)
JM-Press nog nooit van gehoord..
Misschien even fysio bezoeken?
Nah zo erg is het niet, me schouder voelt nu al een stuk beter misschien dat ik vandaag nog ga trainen en anders morgen vroeg.
Gaat wel grappig worden als jij bench dips gaat doen volgens mij moet je dan echt iets van 80kg op je schoot doen:P

Lekkere trainingen Keun! Je broer ook nog een beetje aan het beulen?
hehe ja inderdaad, 1 a 2 man vragen om te helpen voor die schijven erop/eraf te halen, maar 40 a 60kg lijkt me wel voldoende wil toch een beetje voorzichtig aandoen met me schouder(s) nu had ik alleen wat last van de linker.
tenzij het zo easy is dan komt er nog wat bij ofc.

heb overigens een ontiegelijke spierpijn in me tri's, lekkah!

me broer gaat ook wel lekker opzich, maar ik vind toch echt dat ie niet moet klagen over dat z'n bf hoger is als mij ten opzichte van een tijd terug is die al een stuk droger op z'n armen voornamenlijk. hij moet gewoon eens gaan cutten en dat volhouden tot een bf van 10 a 12% zolang die maar niet beter als mij uit gaat zien haha!
(z'n bf zal rond de 14-17 liggen imo niet chubby dus)
potverdomme voel ik me net zo stoer met me bodyw+30 kilo dip zie ik hier iemand die me gewoon met 10 kilo verbijstreeft! nette trainingen! je bent erg sterk voor je lengte/gewicht verhouding!
alsnog een nette prestatie!! thx

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Vandaag overigens een terugblik genomen naar mijn fotoshoot voor de contest, gekeken waar ik tevreden over was en waar niet over.
Ten eerste baal ik ervan dat me strepen op me schouders niet zichtbaar waren en ik heb toch een enkel poses verpruts doordat ik niet goed poseerde, ik doe bepaalde poses nu zowiezo heel anders uitvoeren waardoor ik imo beter uit zie.

Ik kijk iig uit naar de toekomst!

Hier nog een close-up foto waar ik meer dan tevreden over ben.
"Binnekort" zullen overigens recente foto's volgen..

24weoaf.jpg

Laatst bewerkt:
goeie training keun
de dips zullen het idd geweest zijn
als ik hem doe - doe ik hem als 2e of 3e borstoef
want dan is alles in dat gebied al behoorlijk warm
dat is nu waarschijnlijk niet het geval geweest

lekkere training man goed werk en nice pic man!!! echt stoer!!!

Hele nette foto man. Loopt je borst achter of ligt dat aan de pose?

dikke armen ja trouwens nice man!

borst is goed in verhouding, en lekker droog man. :cool:

Laatst bewerkt:
  • #3.592
goeie training keun
de dips zullen het idd geweest zijn
als ik hem doe - doe ik hem als 2e of 3e borstoef
want dan is alles in dat gebied al behoorlijk warm
dat is nu waarschijnlijk niet het geval geweest
Thx Ove, ja ik denk het ook plus dat ik nu ook gelijk grote stappen nam in gewicht wat ik normaal nooit doe.
lekkere training man goed werk en nice pic man!!! echt stoer!!!
Thanks hendrie, dit is nog een foto van m'n fotoshoot van de 28e juli.
Niet iedereen zal me log hebben gevolgt dus even me stats van op die foto.

69 a 70KG 6%bf - momenteel 78,?kg 9 a 11% bf maximaal.
Hele nette foto man. Loopt je borst achter of ligt dat aan de pose?
Het zal aan de pose liggen, maar ik wil zowiezo regelmatig 2x p.week chest gaan doen niet omdat die specifiek achterloopt maar omdat ik een massive chest bruut vind (+ me delts overheersen soms ook wat)
ja dat viel mij ook op maar dat komt door die brute armen natuurlijk :D
maar je staat nog steeds erg goed droog, hoe doe je dat toch :p
stond ik maar zo droog nog maar dan met dit BW:p in me gallerij staat de meest recente foto, bf is nog acceptabel.
dikke armen ja trouwens nice man!

borst is goed in verhouding, en lekker droog mag. :cool:
Thx! en ow ja voor de mensen die niet weten waarvoor die fotoshoot was - die was voor de DBB contest 2010.

Rug

Rackpulls
15x50KG
12x90KG
10x130KG
5-6x160KG
3x8x130KG

Pull-down (v-handle)
15x45KG
12x55KG
12x70KG
6x80 of 90KG (fs)

Neck-pull down ss Straight arm rope pull-down
3x12x60 a 45KG - 3x15x15 a 20KG

Volgend jaar overal strepen en aders:orly::yarly:

• #3.595
Volgend jaar overal strepen en aders:orly::yarly:
Moet eerst kijken of ik wel een cut ga door zetten volgend jaar;)

Zo me stage zit erop, heb hem met een voldoende afgesloten namenlijk een 6 omdat ik in het begin minder inzet toonde bla bla..nu vrij tot a.s. maandag.

Vanavond 00.00 uur is de release van CoD Black Ops, was van plan hem gelijk te gaan halen en tot minimaal 5uur door te gamen.
Maar plannen zijn gewijzigt (waarschijnlijk), ik zal gewoon op tijd me nest in gaan en vroeg opstaan 9 a 10 uur, eet me 130 a 150gr havermout incl. banaan en ga trainen bij die ene gym.
2 caps van die black cats weer net als vorige week en wederom een squat/chest sessie neerzetten, twijfel nog over wat ik precies voor opbouw op me squat ga nemen.
wil eigenlijk weer eens voor een uitdaging gaan, vorige keer een PR op me squat, nu misschien een VPR maken.
Dacht zelf misschien aan 5x8x100-110KG, iemand misschien een leuke uitdaging?

Vervolgens na me workout ga ik Black Ops halen en zal de rest van de dag afwezig zijn met een aantal meal breaks.

Ik ga hem ook halen van de week. Ga hem helemaal stukspelen. Heb wel altijd moeite om dan daadwerkelijk mn meals te gaan maken:o

Succes met je squats. Ik zou btw voor 10x120 gaan.

• #3.597
Ik ga hem ook halen van de week. Ga hem helemaal stukspelen. Heb wel altijd moeite om dan daadwerkelijk mn meals te gaan maken:o

Succes met je squats. Ik zou btw voor 10x120 gaan.
haha ja dat heb ik ook, meestal in het weekend dan prop ik gewoon een big ass shake naar binnen van 4 a 5 scoops als tussendoortje.
maar ja ik wil door de weeks me voeding gewoon in orde hebben weekend zie ik dan nog wel eens door de vingers.

dat is wel echt een challenge, normaal zie ik als challenge een bepaald aantal sets/reps met het zelfde gewicht.
10x120 lijkt me wel t*ring heavy in de vroegen ochtend, maar ik zal er voor gaan!
ga ik de week daarop nog eens 5 sets maken met een bepaald gewicht.
:thumb:

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

zal evt. een video ervan maken is toch rustig dan lijkt mij

Jammer van die 6, maar ja: binnen is binnen! ;)
Surprise us tomorrow! :D

• #3.599
Jammer van die 6, maar ja: binnen is binnen! ;)
Surprise us tomorrow! :D
hij was alleen de eerste 3 weken niet tevreden over me houding, daarna naar ons 1e beoordelingsgesprek had ik me gelijk verbetert (zijn woorden).
twijfel nog over wat ik er zal pakken, ik ga iig vroeg naar bed heb nog wat spierpijn in me rug, wat hopelijk niet me training zal beinvloeden.

ga deze week 2 keer naar die gym, volgende training word rug en ? waar ik zin in heb, 50kg rows:cool: hehe

ouwe gamer!! Gaat lekker met je ben benieuwd na nieuwe pics

Terug
Naar boven