Fitness Seller

Log KEUN

Ik persoonlijk zou express wel een stringer of tanktop aan doen..net zo lang tot er een serieuze verandering in het regelement komt te staan..gaat nergens over namelijk..of ga een tijdje een paar weken in hetzelfde shirt trainen:rolleyes: dan komen ze vanzelf vragen of je weer in je gewassen tanktop komt;):thumbs:

Sorry to say, maar dit soort kinderachtige reacties gaat je niet helpen... zetten ze je de tent uit ipv dat er de door jouw voorspelde reactie komt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.564
Goed uitgerust vandaag, een stevig ontbijt gegeten wat ik nog niet heb gehad met deze hoeveelheid havermout.
150gr havermout, 200ml melk, 3 eieren, 1 banaan (eet het als pannekoek voor de nieuwe)
vervolgens de bus genomen..sample genomen black cats? zegt me niks maar ik trainde als n animal als zeg ik het zelf.

Borst-Quads

Squat rek nog bezet dus ik begin maar met borst..

Flat DB-press (heb de meeste gewichten nog niet genomen flat)
15x22KG
12x30KG PR
10x32KG PR
8x34KG PR
8x38KG PR
6x42KG PR bam jonguh! (2 lichte spots)
10x36KG
9x36KG

Squat
15xbw
12x60KG
10x90KG
8x110KG
wou eigenlijk 120kg nemen maar ik dacht doe er nog 10 bij en ga voor een PR
5x130KG PR
12x90KG
12x90KG

Incline db press
?x28KG
?x32KG
?x32KG
?x28KG

Pecdeck
3x12x55KG laatste set gewicht tijdens de set verlaagt naar 35

Extra;

Leg-raises (met rug leuning/handsteuntjes)
3 sets 25 a 35 reps

DB Side-Bends
3x12x16KG

Sorry to say, maar dit soort kinderachtige reacties gaat je niet helpen... zetten ze je de tent uit ipv dat er de door jouw voorspelde reactie komt.
idd ze zetten me nu gewoon eruit, nu ze toch genoeg leden hebben bij die sportschool.
ook al zat ik er al toen het nog een klein iets was.
zal het gewoon moeten accepteren
Hoeveel betaal je voor alles eigenlijk als ik vragen mag? (Lijkt me niet goedkoop)
me ouders betalen die health center sportschool en ik zelf betaal die andere sportschool, heb een 10 rittenkaart voor 40euro, is in principe 10 weken+ gezien ik daar niet altijd ga trainen.

Laatst bewerkt:
Ze verzinnen wel wat als hij te opstandig is zodat hij geen recht heeft ;)
Zou ik ook doen als ik van een vervelend figuur in mijn gym af zou willen als eigenaar...

Nice dumbbell pressing

edit: Volgens mij had ik in het verleden al aan gegeven je log te gaan volgen maar ik kijk nauwelijks. Ga nu vaker kijken want er staan hier nette trainingen.

Laatst bewerkt:
aardig wat squats ... en nog een PR ertussen ook :D

• #3.570
thanks wwe, rob was zelf ook meer dan tevreden over die training vooral die kanonnen van db's vond ik erg 'bevredigend'. Fijn om te horeo wwe! Heb je zelf ook een log?

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

vandaag een armen dag, kan me niet herinneren wanneer ik dit voor het laatst heb gedaan, iig dit jaar niet

Laatst bewerkt:
Damn Koen! lekker met de 42's aan het stoeien!:D:D Nais!

Daarna nog even 130kg op je nek! Boem! lekkere workout Koen!:rocknana:

• Like
Waarderingen: KEUN
BAM
erge dikke db press jonguh!

• #3.573
De t*ring wat een pijn heb ik in me linker schouder kop, hij knakt ook telkens, ik denk geef me delts even wat rust (zowiezo 2 rustdagen) maar zaterdag ga ik wss uit met tegen zin, heb me vriendin belooft mee te gaan:rolleyes:
Schouders stonden op het programma voor de volgende x, zal wss rug worden met wat isolatie oefeningen voor rear delt

Biceps-Triceps

French-curl
15x15KG
12x35KG
6x50KG PR (3 reps assist, iets onderschat)
8x40KG

EZ-bar curl
12x20KG
3x8x35KG ging erg lekker ik denk dat ik in no time weer op me oude niveau zit (40KG)

Dips
15xbw
12xbw+20KG
8xbw+40KG ik denk ik heb hier me schouder bezeerd
8xbw+30KG

Hammer-curl (sitting)
10x16KG
9x22KG
5x24KG
10x14KG nice&slow

Reverse grip push-down
15x25KG
15x30KG
20x30KG (te veel reps) ss 12x25KG

tussen door
3x25xbw lying crunches

Concentration-curl
3x12x16KG

veelste lang getraint en totaal geen voldoening met dit soort superdude workouts, had liever DL's gedaan maar ik kan met moeite de trap op lopen.
"No Squats no glory!"

Damn Koen! lekker met de 42's aan het stoeien!:D:D Nais!

Daarna nog even 130kg op je nek! Boem! lekkere workout Koen!:rocknana:

BAM
erge dikke db press jonguh!
Ik kon me eigen krachten niet jong, ik werd gek!
Die 42's waren erg nice, ik denk dat ik vaker borst daar ga doen met DB's voelt stukken natuurlijker aan.

brute dips kerel! moet ik ok weer is een keer mee beginne :P

• #3.575
brute dips kerel! moet ik ok weer is een keer mee beginne :P
Thanks vergil, dips was eerst echt mijn ding om te doen maar nu heb ik er steeds minder plezier in, ik denk dat ik nog eens bench dips ga doen die vond ik ook altijd super, vooral het zicht in de spiegel:P

zo goeie gewichten man!!!! lekkere training weer!

De t*ring wat een pijn heb ik in me linker schouder kop, hij knakt ook telkens, ik denk geef me delts even wat rust (zowiezo 2 rustdagen) maar zaterdag ga ik wss uit met tegen zin, heb me vriendin belooft mee te gaan:rolleyes:
Schouders stonden op het programma voor de volgende x, zal wss rug worden met wat isolatie oefeningen voor rear delt.

daar zou ik maar mee oppassen keun, ik ging ook gewoon door en dat koste me een jaar.

lekkere trainingen verder hier;)

Schouders stonden op het programma voor de volgende x, zal wss rug worden met wat isolatie oefeningen voor rear delt

Schouders zou ik goed mee oppassen, knakken dat lijkt me dan niet zo erg, maar als je iets schouderlast vermoedt dan zou ik zeker rust geven, dan denk je misschien dat je zo spiergroei misloopt maar op de lange termijn is dat echt niet zo, dat heb ik op de harde manier moeten ondervinden :(

• #3.580
heb hier voorheen nooit klachten gehad, ik vermoed dat het gewoon overbelast is. Ik kan ook niet duidelijk voelen of het de spier is of het gewricht.

Terug
Naar boven