Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, van het zelfde - heb ik trouwens altijd al gehad dat ik graag doe gamen, ps1/2/3 en heb zelf een dik jaar op de pc gegamed dat was echt epic toen.
Dankjewel hendrie, zit ook goed in me vel nu laatste weken en kracht neemt goed toe, ik had nooit verwacht dat ie 10x120kg zou lukken gezien ik met 120kg nog nooit hoger als 4 reps ben gegaan toen, ook al had ik vorige week 4 a 6 reps met 130kg.je bent en blijft lekker bezig koen petje af respect!
Petje af ghehe, doe het je niet navroeger altijd gamen zodra k klaar was met school ging ie aan haha, heb hem nu toch al dik 4 maanden niet aangeraakt meschien ga k black ops wel kopen eerst ff afwachten of het het waard is![]()
Thanks johan

Welcome back again, nu wel vast houden he en niet alleen trollen maar ook trainen! thnx brah, u mirin? XD
Welcome back again, nu wel vast houden he en niet alleen trollen maar ook trainen! thnx brah, u mirin? XD
haha, ik zal morgen even posten hoeveel uur ik al gegamed hebt.
)Vind het zelf een perfecte gym, qua machines kon het beter zoals de leg extensions die mis ik in die sportschool wel daar is die erg oud/stroef.

), maar qua kracht beat je me dik, vooral op borst. Bicep is wel een sterk punt als ik het zo zie?