Fitness Seller

Log KEUN

Hoe zwaar ben je nu Koen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
zo keihard ochtend training gehad, 10x120kg is nipt gelukt! @daan heb me net gewogen met (dun)trainingspak 79kg. Straks update ik me workout.

Laatst bewerkt:
spelle

tje al op gehaald koen?lekker training gedraait ja?

• #3.604
Jup net opgehaald heb hem voor €54,- volgens mij is dit de goedkoopste voor de ps3..

Quads-Chest-Calves

Squat
15xbw
10x60KG
8x90KG
10x120KG VPR (bij de 10e rep faalde ik bijna)
10x100KG
10x90KG

Incline DB-Press
10x22KG
10x32KG
8x38KG VPR
8x36KG
6x32KG

Flat DB-Press
6x38KG
6x36KG
6x32KG

Pec-Deck ss Sitting Calve-raises
6 sets totaal
12 a 15 reps 45-60-45-45KG ss 25x45KG - 25x55KG - 25x65KG 25x75KG(fs) - 25x75 ss 20x50KG

Opmerkingen;
Lekker zo'n ochtend training, was drukker dan ik dacht vandaar geen video van me squat, het apparaat waar ik me tel. op zet was bezet.
Erg tevreden - heb een aantal zelf shot geschoten, hellaas niet al te beste kwaliteit/poses want ik moest me tel. vasthouden, zal volgende keer iemand vragen om foto's te maken, was nu de enigste nog daar.
sorry voor de kwaliteit dus.
had meerdere foto's maar allemaal wazig door de trilling bij het poseren, dit zijn de duidelijkste.

ncc8yt.jpg

2dje4qg.jpg

Laatst bewerkt:
game verslaafde!! lkkre training weer :thumbs:

je bent en blijft lekker bezig koen petje af respect!

• #3.607
game verslaafde!! lkkre training weer :thumbs:
haha, van het zelfde - heb ik trouwens altijd al gehad dat ik graag doe gamen, ps1/2/3 en heb zelf een dik jaar op de pc gegamed dat was echt epic toen.
nu valt het nog reuze mee met een paar jaar terug (4 a 5 jaar terug)
Thx vergil
je bent en blijft lekker bezig koen petje af respect!
Dankjewel hendrie, zit ook goed in me vel nu laatste weken en kracht neemt goed toe, ik had nooit verwacht dat ie 10x120kg zou lukken gezien ik met 120kg nog nooit hoger als 4 reps ben gegaan toen, ook al had ik vorige week 4 a 6 reps met 130kg.
ik twijfelde vandaag ook of ik niet voor 140 of 150 zou gaan, maar heb het op flink volume laten zitten.

vroeger altijd gamen zodra k klaar was met school ging ie aan haha, heb hem nu toch al dik 4 maanden niet aangeraakt meschien ga k black ops wel kopen eerst ff afwachten of het het waard is :D

Haha nice 10x120 man. Eerste foto ook vet.

netjes hoor koen :thumbs:

• #3.611
vroeger altijd gamen zodra k klaar was met school ging ie aan haha, heb hem nu toch al dik 4 maanden niet aangeraakt meschien ga k black ops wel kopen eerst ff afwachten of het het waard is :D
Petje af ghehe, doe het je niet na

Haha nice 10x120 man. Eerste foto ook vet.
Thanks johan:D
Welcome back again, nu wel vast houden he en niet alleen trollen maar ook trainen! thnx brah, u mirin? XD

Flinke arm!

de gym ziet er ook lekker old school uit

n0life!!

Sterke training man! Nice calves al!

• #3.616

n0life!!

Sterke training man! Nice calves al!
haha, ik zal morgen even posten hoeveel uur ik al gegamed hebt.
gister op de 1e dag zal ik rond de 10uur hebben gezeten.
(tegen 4uur begonnen en 6uur gaan slapen, kataboool!:mad:)

Thx wwe/Mig. ben erg blij hoe me kuiten dit jaar zijn bij getrokken, zal een dezer dagen nog eens opmeten of me guns (etc.) al groter zijn sinds de laatste meeting.
de gym ziet er ook lekker old school uit
Vind het zelf een perfecte gym, qua machines kon het beter zoals de leg extensions die mis ik in die sportschool wel daar is die erg oud/stroef.
Genoeg db's, cage alles wat je nodig hebt in principe:)

10x120 damnit. Als je jezelf kwaad maakt dan kun je wel een enkeltje 150 kniebuigen. En dat onder de 80kg :eek:
Eerst squatte je nooit los? en nu zo snel al 10x120.. damn :p

keun we willen meer foto's!!:)

Nice pics en zeer lekker 10x120 :eek:
Denk dat we qua fysiek ong. gelijk op gaan al ben je droger (ja pics komen soon ;)), maar qua kracht beat je me dik, vooral op borst. Bicep is wel een sterk punt als ik het zo zie?

im mirrin u :$ im mad brah !

u training brah :o

Terug
Naar boven