- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
*klikken voor adertjes
*wie kan me zeggen waar deze post/reactie stond??

karma voor de winnaar
1LOVE
bro's for ho's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*klikken voor adertjes
*
Ik lees/reageer meer in de vrouwenlogs.Nee dat klopt heb nog geen reactie van jou gekregen anders wist ik het wel, de 2e vrouw in me log trouwens.
Zwaar trainen vind ik het fijnst, ik denk zo:
Als je er ''sterk'' uit wil zien moet je ook zwaar trainen, en tot nu toe gaat het nog steeds goed met zwaar trainen.
Ik had eerst nooit over wedstrijden na gedacht, wel een beetje maar verder niks serieus, tot een member (die gene weet wel wie) me erop attendeerde, en sinds dien ben ik informatie aan het zoeken(niet alleen ik), maar tot zover nog geen succes, en tegen de tijd als ik ooit een wedstrijd zal meedoen zal ik toch al 18-20 jaar zijn, maar het mooiste lijkt me met 17jaar nog maar dat ga ik waarschijnlijk niet halen, dat is in maart 09 afgelopen dan ben ik 18.
En de leden op DBB kunnen wel zelf hun mening laten weten, er zullen een aantal pro's hier ook zitten en als ze toevallig kijken hoop ik dat ze hun ''professionele mening'' willen/kunnen laten weten.
Bedankt voor je reactie, en als er een wedstrijd aan komt maak ik het wel bekend
Gr KEUN

i was just messing arroundwhahaha... okee, okee.... dit ben ik wel: (tijd geleden alweer...)

Zal een vrouwen/mannen ding zijn ik kijk meer bij mannen en zelden bij vrouwen, ik zal binnekort even in jou log een kijkje nemenIk lees/reageer meer in de vrouwenlogs.
Mooi zo dat het nog steeds goed gaat met zwaar trainen.
Zou je binnenkort al met een personal trainer willen starten als je er 1 hebt gevonden?
17 is denk ik nog wel vroeg gezien je best snel 18 gaat worden.
Alvast succes met je (wedstrijd)doelen!

wacht maar ik je terug pakkeni know
Toch ben ik gelukkiger met mijn huidige fysiek hoor, dat ecto'tje wat je daar zag mag ophoepelen![]()

ben benieuwd naar je fysiek op dit moment, en naar je kuurEEUWIGE KARMA VOOR DEGENE DIE HET WEET*klikken voor adertjes*
wie kan me zeggen waar deze post/reactie stond??
karma voor de winnaar
1LOVE
bro's for ho's

WE HAVE A WINNER!Dat stond in een foto van PBS.
[Link niet meer beschikbaar]
WE HAVE A WINNER!
ik kan je nu geen karma geven, sorry heur.
wel een goed fysiek heeft die gast, overigens wel een superdude maar z'n fysiek niks op aan te merken!
En foto-geil is die ook, maar ja ik vind het een bruut fysiek om aan te zien, ben overigens wel benieuwd naar z'n benen die heeft die nog niet gepost.
En foto-geil is die ook, maar ja ik vind het een bruut fysiek om aan te zien, ben overigens wel benieuwd naar z'n benen die heeft die nog niet gepost.

heb z'n foto's even gezocht, valt best mee z'n benen had er meer van verwacht, hij hield toen wel nog veel vocht vast, ben benieuwd nu tijdens de cut.Die zijn vooruit gegaan, heeft die wel eens gepost.![]()
heb z'n foto's even gezocht, valt best mee z'n benen had er meer van verwacht, hij hield toen wel nog veel vocht vast, ben benieuwd nu tijdens de cut.

haha inderdaad ik dacht ook al waar de FOK!!! hebben we het over.Maar goed dit is jouw Log en jij ging ook lekker hard op je benen vandaagaltijd leuk wat nieuws uitproberen
![]()
jong kom niet praten, ik zit vol op de CREATINEJoh, als ik straks met mijn kuur klaar ben, zijn jullie die alweer vergeten (Ahum.....)
![]()

Ik zweette me echt kapot! heb ik meestal op me benen dag maar nu, niet normaal. wel lekker voor de verandering 1legged reps te doen, ik ben van plan dit vaker te gaan doenNais hoor al die single leg oefeningen..En ook lekker gegeten zie ik!
![]()