AndroidHealthClinic

Log KEUN

Serieus brute pics Koen! Maar wat zie ik nu...draag jij een stringer:o...dat mocht toch niet meer of heb ik wat gemist?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.622
10x120 damnit. Als je jezelf kwaad maakt dan kun je wel een enkeltje 150 kniebuigen. En dat onder de 80kg :eek:
Eerst squatte je nooit los? en nu zo snel al 10x120.. damn :p
Maar ik kan niet kwaad worden op het ijzer:( maar is het ijzer zo irritant bezig dat ik boos word:mad::P
Thanks Ace, maar voordat ik me ga wagen aan de 150 wil ik eerst minimaal 5x140kg squatten.
Ik heb volgens mij in totaal al +-15 keer gesquat. had namenlijk na gevraagt hoeveel ritten ik op me kaart nog heb vorige week had er nog 20 van de 30 ben een aantal keer gratis geweest. wel netjes opzich toch:)
keun we willen meer foto's!!:)

Patience young padawan, ergens een voorkeur naar?

Nice pics en zeer lekker 10x120 :eek:
Denk dat we qua fysiek ong. gelijk op gaan al ben je droger (ja pics komen soon ;)), maar qua kracht beat je me dik, vooral op borst. Bicep is wel een sterk punt als ik het zo zie?
Thanks markrot, heb even je pics. bekeken ziet er niet slecht uit nee, denk zelf toch dat ik wat voller oog.
Me bicep begint weer goed inverhouding te komen, door m'n schouders oogde m'n biceps vaak kleiner wat nu niet meer heb geval is. Heb iig veel aan me piek gewerkt laatste maanden.

u training brah :o
:roflol:
Serieus brute pics Koen! Maar wat zie ik nu...draag jij een stringer:o...dat mocht toch niet meer of heb ik wat gemist?
Thanks Marv, doet me goed!
Dat is dus die andere gym waar ik zit waar ik gewoon topless kan gaan bijwijze van;)

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

en ow ja, ik zit al op 15 uur Call of Duty Black Ops..:o

sjonge koen, wat ga jij toch vooruit man - mooi om te zien hoe je progressie blijft maken! 10x120 is erg goed man en die foto ziet er ook nice uit...armen worden al flink!

ga je nog flink bulken in de winter? (er vanuit gaande dat je dat niet doet, vanwege de lijnen op de foto)

Lekker die 10x120 Keun! Die moet er binnenkort bij mij ook aan :d.

• #3.625
sjonge koen, wat ga jij toch vooruit man - mooi om te zien hoe je progressie blijft maken! 10x120 is erg goed man en die foto ziet er ook nice uit...armen worden al flink!

ga je nog flink bulken in de winter? (er vanuit gaande dat je dat niet doet, vanwege de lijnen op de foto)
zul je wel flink balen nu he met je schouder blessure, balen man! je ging echt lekker daarvoor met Frenk(p?)ie!

Ik ben toch flink aan het eten, alleen nu deze 2 dagen gaat het zwaar klote door dat nieuwe spel van me, maar zodra school begint neem ik de draad weer 100% op, heb afgelopen 10 weken stage gehad waar ik alle tijd voor had om te eten en daar heb ik ook gebruik van gemaakt.
Ik ben dus toch enigzins flink aan de bulk, alleen blijft me bf er acceptabel bij.
10 weken geleden begin stage zat ik nog te schommelen tussen de 74-76kg, nu schommel ik tussen de 76 en 78,5kg.

me vriendin vroeg me overigens laatst ook waarom me abs minder worden:P

Lekker die 10x120 Keun! Die moet er binnenkort bij mij ook aan :d.
Succes alvast man! echt killing en zoals ik in Miguel's log aangaf zorg ik altijd dat m'n ademhaling precies uit komt bij elke rep, 1 a 2 in/uit ademen en dan neem ik de volgende rep, echt een hel was het, heerlijk!!

zul je wel flink balen nu he met je schouder blessure, balen man! je ging echt lekker daarvoor met Frenk(p?)ie!

Ik ben toch flink aan het eten, alleen nu deze 2 dagen gaat het zwaar klote door dat nieuwe spel van me, maar zodra school begint neem ik de draad weer 100% op, heb afgelopen 10 weken stage gehad waar ik alle tijd voor had om te eten en daar heb ik ook gebruik van gemaakt.
Ik ben dus toch enigzins flink aan de bulk, alleen blijft me bf er acceptabel bij.
10 weken geleden begin stage zat ik nog te schommelen tussen de 74-76kg, nu schommel ik tussen de 76 en 78,5kg.

me vriendin vroeg me overigens laatst ook waarom me abs minder worden:P
ach ja...ik ben op de weg terug man. over een paar weken bench ik weer 100+ slik nu nog maar één pijnstiller p/d en train al 4x p/w rustig. daarvoor ging ik inderdaad echt enorm hard en ik merkte ook dat er nog erg veel groei mogelijkheden zijn voor mij, dus met frank erbij gaat het wel goed komen straks.

stage is en blijft nice voor bulken, dus goed dat je wel wat gestegen bent. maar je moet gewoon doorzetten nu en over een paar maanden over de 80 gaan (zonder al te gek te doen met je BF). hoe zit je qua supps nu?

en dat van je vriendin...tja, ze wennen er wel aan man. een deel vd hobby is dat je niet altijd met een sixpack loopt - in ieder geval voor mij :p en als je sixpack ineens ****ing duidelijk aanwezig is na een tijd gebulkt te hebben wordt het vanzelf weer te overdreven gevonden en komt er jaloezie bij als je ricthting de zomer gaat - die shit hoort erbij man

black ops is geil he :o

**** man ik doe maar enkel 120 kniebuigen :sad:

• #3.628
ach ja...ik ben op de weg terug man. over een paar weken bench ik weer 100+ slik nu nog maar één pijnstiller p/d en train al 4x p/w rustig. daarvoor ging ik inderdaad echt enorm hard en ik merkte ook dat er nog erg veel groei mogelijkheden zijn voor mij, dus met frank erbij gaat het wel goed komen straks.

stage is en blijft nice voor bulken, dus goed dat je wel wat gestegen bent. maar je moet gewoon doorzetten nu en over een paar maanden over de 80 gaan (zonder al te gek te doen met je BF). hoe zit je qua supps nu?

en dat van je vriendin...tja, ze wennen er wel aan man. een deel vd hobby is dat je niet altijd met een sixpack loopt - in ieder geval voor mij :p en als je sixpack ineens ****ing duidelijk aanwezig is na een tijd gebulkt te hebben wordt het vanzelf weer te overdreven gevonden en komt er jaloezie bij als je ricthting de zomer gaat - die shit hoort erbij man
Goed om te horen, je motivatie scheelt het iig niet aan, zou wel niet te hard van stapel gaan gelijk met press oefeningen, maar dat hoef ik jou vast niet te zeggen.

Qua supps. niet al te veel, moet wel weer meer vit's enzo gaan nemen.
Wat ik momenteel in huis heb..

PeptoPro
Whey isolate nog een beetje
Whey delicous
Complex Carb Gainer
Night protein (casseine)
Wat ik aan vit's enzo heb is emm
Vis Olie caps
NOW ADAM(meerdere vitamines, nam ik ook tijdens m'n dieet toen)
Als Hendrie dit leest, zo heet het dus.

verder nog wat pre/w samples, over een was ik heel erg tevreden nog nooit eerder van gehoord daarvoor.
Black Cats, ga ik gelijk even opzoeken, daarop had ik mijn laatste 2 quads/chest workouts op getraint met 1meal.

haha ja, maar ik heb dan nog geluk dat me bf niet zo snel stijgt, in de ochtend staan me abs er gewoon dik op/obliques ook, maar aan het eind van de dag toch wel een laagje erover /care.
black ops is geil he :o

**** man ik doe maar enkel 120 kniebuigen :sad:
fck yhea - doe je dat of deed je dat?:P

Laatst bewerkt:
tja,wat moet je hier van zeggen.voobeeld voor veel jonge bodybuilders!
jij komt er wel kerel!

veel respect voor je inzet!

heb je al eens crea-mono genomen?

• #3.632
tja,wat moet je hier van zeggen.voobeeld voor veel jonge bodybuilders!
jij komt er wel kerel!

veel respect voor je inzet!
Als je het over voorbeelden hebt!
Je geeft naturals een heel andere naam met jou fysiek, petje af.
Fijn dat je even kwam kijken, thx.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

heb je al eens crea-mono genomen?
Heb tot nu toe 2 creatines gebruikt, laatste is alweer een heletijd terug.
Misschien toch weer tijd om eens een potje aanteschaffen.
Jou ervaring met Crea-Mono?
:fuu: deed wss :sad: maar ben wel weer redelijk back on track moet ik eerlijk zeggen :)
Goed om te horen, ik zie wel wanneer er weer trainingen worden gepost;)

Heb tot nu toe 2 creatines gebruikt, laatste is alweer een heletijd terug.
Misschien toch weer tijd om eens een potje aanteschaffen.
Jou ervaring met Crea-Mono?
ik ga deze winter waarschijnlijk wel weer een week of 6/8 crea-mono nemen, buiten het gratis vocht won ik eerder wel wat subtiele kilo's ermee - goede ervaring dus :)

• #3.634
ik ga deze winter waarschijnlijk wel weer een week of 6/8 crea-mono nemen, buiten het gratis vocht won ik eerder wel wat subtiele kilo's ermee - goede ervaring dus :)
gewoon die van XXL neem ik aan, mooie prijs ook (moet reclame maken;)) nee maar ik heb voorheen dus ook 2 gehad en heb beide keren toch redelijk wat gains gemaakt.
1ste die ik veelste lang nam en verkeerd 7kg gain, 2de 3-5kg gain.
En bijna geen stijging van me bf - en dat vocht lijkt me alleen maar positief uit te werken voor mij dan om serieus wat gains te maken, toch..

Yo keun, lekker bezig ;)

Welke oefeningen heb je gepakt dan voor piek op biceps? En is die black ops wat in vergelijking met modern warfare 2.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Denk je echt dat dit door de creatine kwam, of in ieder geval voor een groot deel door creatine?

• #3.636
Yo keun, lekker bezig ;)

Welke oefeningen heb je gepakt dan voor piek op biceps? En is die black ops wat in vergelijking met modern warfare 2.
Meestal gewoon elke training concentration-curls, de ene keer draai ik met me pols naar buiten en de week daarop naar me borst.
Basic eigenlijk

Het lijkt meer op mw1, maar ik was zowiezo toe aan iets nieuws, zou als ik jou was gewoon wat video's op youtube kijken;)

Meestal gewoon elke training concentration-curls, de ene keer draai ik met me pols naar buiten en de week daarop naar me borst.
Basic eigenlijk

Het lijkt meer op mw1, maar ik was zowiezo toe aan iets nieuws, zou als ik jou was gewoon wat video's op youtube kijken;)
Oke, ook maar eens gaan doen dan.

Ben zelf ook pas begonnen met creatine. Heb gekocht bij body&fitshop, daar zijn geen verzendkosten. Just-creatine van sporspharma is mijn keuze, is gewoon hoge kwaliteit creapure creatine maar dan niet met een duur merknaampje erop, 'k dacht 13 of 14 E voor 500gr.

oke dan heb het gelezen koen:D

gewoon die van XXL neem ik aan, mooie prijs ook (moet reclame maken;)) nee maar ik heb voorheen dus ook 2 gehad en heb beide keren toch redelijk wat gains gemaakt.
1ste die ik veelste lang nam en verkeerd 7kg gain, 2de 3-5kg gain.
En bijna geen stijging van me bf - en dat vocht lijkt me alleen maar positief uit te werken voor mij dan om serieus wat gains te maken, toch..
ik had toen van power supplements, maar als het crea pure is maakt geen kont uit volgens mij - is overal spot goedkoop. mooie gains man...mijn gains waren echt belachelijk :p

Denk je echt dat dit door de creatine kwam, of in ieder geval voor een groot deel door creatine?
naja, ik heb in een periode van slechts 10 weken een gewicht stijging gemaakt van 78 naar 91 kilo (is wel ergens in m'n log terug te vinden - was in 2009) - dit was een flinke bulk en voor het eerst goed eten en trainen. BF steeg met 4/5 procent ongeveer, dus toch ook wel wat echte kilo's VVM gewonnen :p

creatine is geen wondermiddel - niets is een wondermiddel...maar het kan wel helpen in sommige periodes ofzo

Terug
Naar boven