Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Psst, ben ik al niet meer

komende week zal ik kijken of ik ze (koud) kan opmeten

ik kan al naar de 1e prestige, maar weet niet of ik het ga doen
heb al gasten gezien die al 2e prestige zijn, dat is 2 dagen+ al ik zit op 1 dag en nog iets.ik ben best wel tevreden erover, ik zal voorlopig black ops blijven spelen totdat mw3 uit komt volgend jaar (toch?)krijg je van al dat gamen jonge!! is black ops nog iets ofnie?
mijn broer heeft het van het weekend gespeeld maar de controller is aardig wat keren door de kamer gevlogendenk nie dat ik het ga kopen..
Haha - ja klopt en als ik de Host ben is mijn verbinding zo slecht.zit zelf op gears of war 3 te wachten eigelijkblack ops lagged als een mofu hiero
en meschien koop k wel ps3 aangezien daar een spel op uitkomt die k moet hebbe hehehe

Thanks sjaak, ik werk er hard aan om wat kg's te pakken, maar zoals je ziet sta ik er nog steeds goed bij. Moet dan wel erbij zeggen dat me shape zowiezo verschilt aan de hoeveelheid eten ik al binnen heb gekregen, heb daar maar 1 meal gehad.nice pics weer koen! ben nog steeds benieuwd hoe je er met een kilo of 5-6 extra uitziet![]()

the art of bodybuilding?

mijn excuses ik heb zojuist even wat eerdere stats opgezocht van rond april en dit heb ik gevonden:Je oogt imo een stuk groter KEUN. Ik had nog wat meer omvang verwacht.