AndroidHealthClinic

Log KEUN

Wij zitten op vrijwel identieke maten. Alleen mijn borstomtrek is een paar cm groter en taille zit ik ik op 80 jij ouwe:sd:

Meestal zijn je kuiten, biceps en nek van dezelfde omvang. Dus is redelijk in verhouding. Ook nette onderarmen btw.

Je moet snel over die 80kg zitten man! Op naar de 90kg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.663
true verb! net 500gr kwark, chocomelk en nu volgen de noten, heavy duty hehe

Ja zeker vooruitgang, daar niet van. Je oogt iig gewoon groter. Ik zou je armen bv dikker ingeschat hebben dan de mijne;

Gast, jij bent bijna 10cm langer.
Mijn onderarmen zijn bijna 40cm maar die van Keun lijken bruter...

Goede vooruitgang trouwens.

En hoezo zegt iedereen altijd dat ze de biceps op gaan meten? Je meet toch je hele bovenarm? :D

mooie omvangsmaten maar klopt wel je oogt nog groter man!beter toch!

nice pics
resultaat van goed trainen en eten

• #3.667
Thx voor de reacties!!

Vandaag benen getraint, ben toch wat gevoellig voor de Cafeïne capsules dat ik wat last van me maag krijg, maar naderhand heb ik er geen last meer van.

1 Legged Leg-press (plate loaded) reps p.been
15x40KG
12x60KG
12x80KG
12x100KG
12x100KG

SLDL
12x50KG
12x70KG
10x90KG
10x110KG
6x130KG PR
15x70KG

Lunges
1 set met bb maar had geen evenwicht meer, trilde hellemaal ?x50KG
vervolgens walking db-lunges gedaan, zo'n 25m lopen
x18KG
x14KG
x12KG

Leg-extensions (deed dit in superset met de lunges)
3x15+ reps x45KG

Standing Calve-raises (smith)
20x50KG
20x70KG
20x90KG
20x110KG
20x70KG

Leg-extension
+ 2x15+ x45KG

puufff heftig benen werk keun das weer lekker gegaan!

• #3.669
Ben ik even blij dat ik niet meer naar stage hoef te fietsen wat een spierpijn heb ik me toch!
me calves/hamstrings/quads/glutes alles gewoon:roflol:

Net 100gr havermout(pannekoek) aangebrand:mad:

Ben ik even blij dat ik niet meer naar stage hoef te fietsen wat een spierpijn heb ik me toch!
me calves/hamstrings/quads/glutes alles gewoon:roflol:

Net 100gr havermout(pannekoek) aangebrand:mad:

+ 10 lekkere training koen, je gaat gewoon lekker door...en dat is te zien ook;)

ach heb ook wel is een pannetje rijst moeten leeg bikken met een beitel, oja toen zat ik op dbb:D

gewoon hardcore op eten :D

lekker hoor pannekoekje:)

mooie training Koen!

verhoudingen en maten zeggen mij vrij weinig eigenlijk - maar als ik dingen lees als: kuiten, biceps en nek zijn meestal hetzelfde...dan denk ik WTF? als mijn armen de omvang van m'n kuiten hadden :p t*ring hee, dan waren m'n armen echt immens groot

Ziet er goed uit kerel!Zie mezelf terug in jou!
In positieve zin natuurlijk!
blijf je volgen.

• #3.675
+ 10 lekkere training koen, je gaat gewoon lekker door...en dat is te zien ook;)

ach heb ook wel is een pannetje rijst moeten leeg bikken met een beitel, oja toen zat ik op dbb:D
thanks Daan, ik heb laatste tijd trouwens meer plezier in leg workouts dan borst of iets dergelijks, ook al heb ik vandaag spierpijn als een malle zou ik eigenlijk weer benen willen trainen:p

ik zat ook op dbb, daardoor vergat ik de tijd en toen was me pannekoek zwart.
heb hem min of meer opgegeten
normaal smaakt die beter iig
mooie training Koen!

verhoudingen en maten zeggen mij vrij weinig eigenlijk - maar als ik dingen lees als: kuiten, biceps en nek zijn meestal hetzelfde...dan denk ik WTF? als mijn armen de omvang van m'n kuiten hadden :p t*ring hee, dan waren m'n armen echt immens groot
Jou kuiten zijn ook immens groot, vroeg me eigenlijk wel af welke verhoudingen je had tijdens je shoot een back pose (full body incl. kuiten) was ik wel benieuwd naar met jou calves!:P
Thx sjaak

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Ziet er goed uit kerel!Zie mezelf terug in jou!
In positieve zin natuurlijk!
blijf je volgen.
Dankjewel voor het compliment! Ga je zelf ook ooit eens beginnen met loggen? Ik denk dat heel wat mensen veel van jou ervaringen kunnen leren.

Dat ik jou trouwens nog nooit irl heb gezien in de omgeving:rolleyes:

Ga binnenkort ook een log starten.Moet alleen nog even mijn weg vinden hier op het forum.
Ken nog niet echt alle functies van het forum.

Kan goed geloven dat je nu nog stijf bent in je benen :D

• #3.678
Zojuist nog een korte/intensieve training gehad, nog geen 45min. Delts+traps, top set op sitting press was 5x70kg. Insane pump had ik iig

mooie training Koen!

Zip it Sjaak! Jij stond vooraan bij het uitdelen van de kuiten!:mad:

lekker he die korte heftige trainingen

Terug
Naar boven