johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker vooruitgang, daar niet van. Je oogt iig gewoon groter. Ik zou je armen bv dikker ingeschat hebben dan de mijne;

Ben ik even blij dat ik niet meer naar stage hoef te fietsen wat een spierpijn heb ik me toch!
me calves/hamstrings/quads/glutes alles gewoon
Net 100gr havermout(pannekoek) aangebrand![]()

thanks Daan, ik heb laatste tijd trouwens meer plezier in leg workouts dan borst of iets dergelijks, ook al heb ik vandaag spierpijn als een malle zou ik eigenlijk weer benen willen trainen+ 10 lekkere training koen, je gaat gewoon lekker door...en dat is te zien ook
ach heb ook wel is een pannetje rijst moeten leeg bikken met een beitel, oja toen zat ik op dbb![]()

heb hem min of meer opgegeten
normaal smaakt die beter iig
Jou kuiten zijn ook immens groot, vroeg me eigenlijk wel af welke verhoudingen je had tijdens je shoot een back pose (full body incl. kuiten) was ik wel benieuwd naar met jou calves!mooie training Koen!
verhoudingen en maten zeggen mij vrij weinig eigenlijk - maar als ik dingen lees als: kuiten, biceps en nek zijn meestal hetzelfde...dan denk ik WTF? als mijn armen de omvang van m'n kuiten haddent*ring hee, dan waren m'n armen echt immens groot

Dankjewel voor het compliment! Ga je zelf ook ooit eens beginnen met loggen? Ik denk dat heel wat mensen veel van jou ervaringen kunnen leren.Ziet er goed uit kerel!Zie mezelf terug in jou!
In positieve zin natuurlijk!
blijf je volgen.

Zip it Sjaak! Jij stond vooraan bij het uitdelen van de kuiten!mooie training Koen!
verhoudingen en maten zeggen mij vrij weinig eigenlijk - maar als ik dingen lees als: kuiten, biceps en nek zijn meestal hetzelfde...dan denk ik WTF? als mijn armen de omvang van m'n kuiten haddent*ring hee, dan waren m'n armen echt immens groot