Qua trainingschema gewoon de basis eigenlijk (split), trainingsdagen 3-4 dagen in de week meestal wel een rustdag ertussen soms twee.
Bepaal het ook a.d.h.v. me herstel van bepaalde spiergroepen.
Dan switch ik wel eens wat zoals triceps/biceps/delts/calves - die heb ik vandaag express overgeslagen wil ze bij die andere gym doen.
En qua reps/sets/gewicht bedenk ik meestal wel wat leuk op, vandaag wou ik bijv. voor 5x5x120kg gaan maar het zat me tegen vandaag.
Volgende squat sessie zal wss hoog in reps gaan 6+ met bijv. 100-100kg a 3-5 sets, dat verzin ik onderweg meestal.
breng ze naar me schouder, als ik ze uitvoer zoals het moet, naar bovenkant borst vind ik het makkelijker.
forceer niet echt imo, die 30kg was dan iets minder strict maar acceptabel vandaar maar weinig reps erop genomen.
---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
vandaag overigens weer gewogen, had wel wat last van me darmen wat ik redelmatig bij pre/w boosters heb waarna ik gelijk een paar bezoekjes moet brengen op de wc.
weegschaal gaf 78kg aan waar ik dan wel meer dan tevreden over ben bij zulke situaties.
volgende keer wegen zonder pre/w booster op de maag