MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.701
Ik vind al 1 zo'n 25kg schijf super onhandig, laat staan dat ik er 2 moet vasthouden:eek:
ik hield ze met overkruiste armen vast, klemde zeg maar. want bij een normale grip kwam ik niet eens ertussen door met me armen en ik had al de kleinere 20kg schijven genomen.
denk dat ik dit wel zo nu en dan ga doen, maar dan wel een vest aan + handoek op me onderarmen.

• #3.703
Kom bij een van de 2 apparaten bij ons niet met me armen erdoorheen, misschien wel bij die oudere..

• #3.704
Benen-Biceps

Squat
15xbw
12x50KG
10x60KG
8x100KG
2x5x120KG
4x120KG klote zooi, alle 3 de sets gingen niet lekker - voelde niet fijn aan - knie nogal gevoellig
8x100KG
8x90KG ss 8x60

Walking db-lunges
+-30meter
x12KG
x14KG
x14KG
x10KG bijna op me smoel

SLDL DB's (stand van voeten verplaats ik p.set, 2 sets in een)
2x15x12KG
2x15x12KG
2x20x10KG

Biceps

Weet naam van de oefening even niet, je hebt zeg maar een steuntje waar je bovenarmen op rusten en dan close-grip ez-bar curl..
Doe deze namenlijk nooit omdat ik daar meestal geen biceps train
Gewicht excl. ez-bar
12xbb
10x10KG
10x20KG
8x30KG
6x40KG
4x40KG

Hammer-curl
10x18KG
10x22KG
5x30KG PR even zin in
11x20KG
11x18KG

Sitting db-curls
3x10-12x12KG

Concentration-curl
2x12x10KG

lekker gewichten goed gewerkt! wat is je trainingsschema eigelijk?kwa dagen?

en ben jalours op je squat

haha wat zijn dat voor hammer curls?
hoe voer je die uit (no hate)

• #3.707
lekker gewichten goed gewerkt! wat is je trainingsschema eigelijk?kwa dagen?

en ben jalours op je squat
Qua trainingschema gewoon de basis eigenlijk (split), trainingsdagen 3-4 dagen in de week meestal wel een rustdag ertussen soms twee.
Bepaal het ook a.d.h.v. me herstel van bepaalde spiergroepen.
Dan switch ik wel eens wat zoals triceps/biceps/delts/calves - die heb ik vandaag express overgeslagen wil ze bij die andere gym doen.

En qua reps/sets/gewicht bedenk ik meestal wel wat leuk op, vandaag wou ik bijv. voor 5x5x120kg gaan maar het zat me tegen vandaag.
Volgende squat sessie zal wss hoog in reps gaan 6+ met bijv. 100-100kg a 3-5 sets, dat verzin ik onderweg meestal.
haha wat zijn dat voor hammer curls?
hoe voer je die uit (no hate)
breng ze naar me schouder, als ik ze uitvoer zoals het moet, naar bovenkant borst vind ik het makkelijker.
forceer niet echt imo, die 30kg was dan iets minder strict maar acceptabel vandaar maar weinig reps erop genomen.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

vandaag overigens weer gewogen, had wel wat last van me darmen wat ik redelmatig bij pre/w boosters heb waarna ik gelijk een paar bezoekjes moet brengen op de wc.
weegschaal gaf 78kg aan waar ik dan wel meer dan tevreden over ben bij zulke situaties.
volgende keer wegen zonder pre/w booster op de maag:P

Qua trainingschema gewoon de basis eigenlijk (split), trainingsdagen 3-4 dagen in de week meestal wel een rustdag ertussen soms twee.
Bepaal het ook a.d.h.v. me herstel van bepaalde spiergroepen.
Dan switch ik wel eens wat zoals triceps/biceps/delts/calves - die heb ik vandaag express overgeslagen wil ze bij die andere gym doen.

En qua reps/sets/gewicht bedenk ik meestal wel wat leuk op, vandaag wou ik bijv. voor 5x5x120kg gaan maar het zat me tegen vandaag.
Volgende squat sessie zal wss hoog in reps gaan 6+ met bijv. 100-100kg a 3-5 sets, dat verzin ik onderweg meestal.

breng ze naar me schouder, als ik ze uitvoer zoals het moet, naar bovenkant borst vind ik het makkelijker.
forceer niet echt imo, die 30kg was dan iets minder strict maar acceptabel vandaar maar weinig reps erop genomen.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

vandaag overigens weer gewogen, had wel wat last van me darmen wat ik redelmatig bij pre/w boosters heb waarna ik gelijk een paar bezoekjes moet brengen op de wc.
weegschaal gaf 78kg aan waar ik dan wel meer dan tevreden over ben bij zulke situaties.
volgende keer wegen zonder pre/w booster op de maag:P
netjes gast op na die 80!

• #3.709
Rustdag vandaag, wat zijn mijn benen waar afgebeuld, spierpijn was net compleet weg zit ik er weer meer haha, maar goed ik zie het als een goed iets.

Voeding update dan nog maar eens;
Vandaag een lange dag op school dan is me voeding meestal wat minder normaal zit er nog een rijst met vis maaltijd erbij.

100gr havermout
2 eieren
150ml melk
1 banaan

4 boterhammen (kipfilet,pindakaas)
1 mandarijn

40gr whey, 50+gr brinta

middag eten, met ouders ditmaal
boerenkool stampot, braadworst

nu
130gr rijst
150gr tonijn
2 eieren
beetje sauce

400ml melk
3 scoops CCG

150 a 300ml melk
2 scoops casseine

me laatste meal varieert ook regelmatig, momenteel is de kwark op maar zodra er kwark is en een rust dag dan is het meestal; (voornamenlijk in het weekend)
500gr kwark
50 a 80gr noten
200 a 400ml chocomelk

Koen lekker bezig, komt helemaal goed met jou!

• #3.711
  • #3.713
gewoon meedoen, tis juist een wedstrijd met een toegevoegd D-niveau voor beginners!
nah ik heb mijn twijfels, mijn planning stond zowiezo voor 2011-2012 en ik wil ook nog progressie hebben tegenover mijn cut van dit jaar.
ik woog dit jaar 69 a 70kg bij zo'n 6% bf, als ik hier 5kg of meer bij kan krijgen zeg ik ja.
wil me niet erdoor laten overdonderen namenlijk - op dit moment ben ik er mentaal en fysiek imo dan er nog niet klaar voor, ik wil toch min of meer een fysiek tonen waar ik zelf van onder de indruk van ben dus dat word dan ook door bulken in de zomer op een lager pitje.

Laatst bewerkt:
aaah koen gewoon mee doen je bent kei goed bezig! volgend jaar sta je er nog beter bij man!

Zo hoi, ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken! Ben zo inactief als de malle wat DBB betreft.

Maar iig, Koen keeps on going, goed om te zien!

De oefening voor je biceps met die boven-arm ondersteuning; dat bankje noem je de preacher. Dus preacher curl ;).

Dacht is even kijken hoe het met Keun gaat. Je gaat lekker kerel. Die side-tricep in je gallerij ziet er bruut uit!

Ik denk dat wij nog wel een keer naast elkaar op het podium komen te staan. Ik had mijzelf als doel gesteld april/mei 2012 maar ik ga ook proberen om de Flex Cup te halen.

nah ik heb mijn twijfels, mijn planning stond zowiezo voor 2011-2012 en ik wil ook nog progressie hebben tegenover mijn cut van dit jaar.
ik woog dit jaar 69 a 70kg bij zo'n 6% bf, als ik hier 5kg of meer bij kan krijgen zeg ik ja.
wil me niet erdoor laten overdonderen namenlijk - op dit moment ben ik er mentaal en fysiek imo dan er nog niet klaar voor, ik wil toch min of meer een fysiek tonen waar ik zelf van onder de indruk van ben dus dat word dan ook door bulken in de zomer op een lager pitje.
geloof me kerel,een fysiek waarvan jezelf onder de indruk bent word lastig!
ben zelf al 6 jaar bezig en nog steeds niet onder de indruk!
wat wel helpt is dat je mensen je fysiek laat beoordelen die er verstand van hebben.
zelf zie je het op een gegeven moment niet meer.

• #3.718
aaah koen gewoon mee doen je bent kei goed bezig! volgend jaar sta je er nog beter bij man!
thanks hendrie, ik zie wel wat wat ik ga doen - wil iig niet met de stats van me vorige cut op het podium staan dat zeker.
Zo hoi, ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken! Ben zo inactief als de malle wat DBB betreft.

Maar iig, Koen keeps on going, goed om te zien!

De oefening voor je biceps met die boven-arm ondersteuning; dat bankje noem je de preacher. Dus preacher curl ;).
fijn dat je even langs kwam!
ow ja klopt haha, doe die afentoe wel eens one handed op een bankje.
Dacht is even kijken hoe het met Keun gaat. Je gaat lekker kerel. Die side-tricep in je gallerij ziet er bruut uit!

Ik denk dat wij nog wel een keer naast elkaar op het podium komen te staan. Ik had mijzelf als doel gesteld april/mei 2012 maar ik ga ook proberen om de Flex Cup te halen.
dankjewel Roth, vind die foto zelf ook goed gelukt ook qua posing erg tevreden.

wie weet;)
geloof me kerel,een fysiek waarvan jezelf onder de indruk bent word lastig!
ben zelf al 6 jaar bezig en nog steeds niet onder de indruk!
wat wel helpt is dat je mensen je fysiek laat beoordelen die er verstand van hebben.
zelf zie je het op een gegeven moment niet meer.
verkapt kijk mij.. hehe nee j/k - echt een voorbeeld voor velen zoals ik eerder aan gaf;)

Borst-Triceps

Incline-BP
15x30KG
12x50KG
5x8x70KG

Flat-flyes
10x16KG
10x20KG
10x24KG
10x26KG
10x26KG

Incline DB-press
10x26KG
11x26KG
12x26KG
niet zeker of ik nog een set had gedaan

Incline (plate-loaded) press machine
20x40KG
15x80KG pfoe!
20x50KG - + 3 negatief

French-curl
12x20KG
10x30KG
6-8x40KG
10-12x30KG

Dips ss Rope push-down
3x15xbw -- 3x20+ x10-15kg (lekker licht)

extra;

Abs

lekker fly's puuf netjes gast!

ey, wat meten je armen?

Terug
Naar boven