- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Chris, fijn om dit van jou te horen - ik weet dat je altijd wel vond dat ik een 'keurig' fysiek had, maar nu dus de hard/volheid erin krijg.Gaat goed koen, je blijft verbeteren. Goed je met meer massa te zien.
Db's inderdaad, ik heb voorheen front-raises gedaan met 26kg redelijk proper form maar ik focus me nu niet meer zo op gewichten wat iso oefeningen betreft. thxnice pics keun
en brute frontraises heb je man
db's neem ik aan he
Jizzzz, dankje AceFap fap fap. Je arm ziet er echt groot uit kerel, dat is zeker een sterk punt van jou!

je bent zelf alweer minder ectoecht super netjes
je bent alweer wat minder ectohahah
![]()
Dat duurt nog wel een tal jaartjes!Nog even en je bent me voorbij!
Ziet er goed uit jongen!
Zo hey! het is al een heletijd geleden dat ik zoveel reacties op m'n foto's heb gehad - iedereen echt bedankt, meeste van jullie volgen me al een jaar sommige sinds kort, dat waardeer ik echt!
Dankje Hervé - wil er nu alleen nog wat meer wijdte in krijgen, niet dat me wijdte achterloopt maar een flinke wijde rug vind ik gewoon bruut.Je dikte om de rug begint heel goed te worden en de vorm in je biceps is er ook op verbeterd. Karmawaardige foto's !